Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Brak synchronizacji pomiędzy Sello a Subiekt Witam, od dłuższego już czasu ( około 8miesięcy ) Sello nie synchronizuje towarów z Subiektem GT wcześniej wszystko działało. Konfiguracja wygląda u nas następująco: - Sello jest uruchomione na komputerze nr 1, tam też jest baza danych dla Sello ( sello działa lokalnie ) - Subiekt jest uruchomiony na serwerze nr 2, a Sello łączy się do niego zdalnie ( sam Subiekt w tej placówce działa za pośrednictwem RDP) Proszę o pomoc ponieważ w obecnej chwili nie mogę powiązać towarów z aukcjami oraz nie mogę wystawiać dokumentów automatycznie z sello. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Brak synchronizacji pomiędzy Sello a Subiekt A co się dzieje po wywołaniu synchronizacji? Jakieś błędy w raporcie? Cytuj Link to postu
Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 27 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2019 w Brak synchronizacji pomiędzy Sello a Subiekt Sello zwraca taki błąd: Wystąpił błąd przy aktualizowaniu towaru w Sello: Synchronizowanie towaru Sello: Tworzenie listy towarów: [DBNETLIB][ConnectionWrite (send()).]Błąd ogólny sieci. Zajrzyj do dokumentacji sieci. (0x80004005) Dodam że synchronizacja trwała grubo ponad 8h więc tutaj też jest coś nie tak. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 30 Września 2019 Udostępnij Napisano 30 Września 2019 w Brak synchronizacji pomiędzy Sello a Subiekt Błąd wskazuje na problemy związane z siecią. Czy oba te komputery są w jednej fizycznej sieci czy połączenie działa przez VPN? Cytuj Link to postu
Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 4 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2019 w Brak synchronizacji pomiędzy Sello a Subiekt Komputery są w zupełnie różnych punktach Polski. Połączenie jest poprzez VPN. Pytanie co w takim razie można zrobić. Pingi mamy pomiędzy punktami na poziomie 30-40ms więc nie ma tragedii. Łącza i tu i tu mamy stałe. Kiedyś działało w miarę normalnie ( oprócz tego że strasznie wolno to działało ). Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 4 Października 2019 Udostępnij Napisano 4 Października 2019 w Brak synchronizacji pomiędzy Sello a Subiekt Czy łączenie się do serwera SQL wykonywane jest po adresie IP czy poprzez nazwę komputera? W połączenie widzę IP a jak jest z uruchamianiem Sello? Cytuj Link to postu
Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 7 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2019 w Brak synchronizacji pomiędzy Sello a Subiekt W sello mamy wpisany adres IP ( kiedyś chyba mieliśmy podany również port, aktualnie jest tak jak na zdjęciach ). Cytat jak jest z uruchamianiem Sello? Tutaj też screany aczkolwiek nie wiem o co pytasz. Uruchamia się szybko ponieważ jest to praca lokalna. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 8 Października 2019 Udostępnij Napisano 8 Października 2019 w Brak synchronizacji pomiędzy Sello a Subiekt Podczas uruchamiania przytrzymaj lewy Ctrl i zamiast nazwy serwera podaj IP serwera. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.