M. K. 29 Napisano 23 Października 2019 Udostępnij Napisano 23 Października 2019 w Synchronizacja Subiekt Sprint 2 - błąd Mam problem z synchronizacją Sprint2 <-> SGT dla jednego ze sklepów (reszta działa poprawnie). Pojawia mi się taki komunikat: Zapora jest wyłączona, serwer SQL pozwala na połączenia zdalne. Programem zarządzanie mogę się bez problemu zdalnie zalogować do sklepu. Próbowałem też uruchomić synchronizację na komputerze sklepowym. Wtedy otrzymuję inny błąd: Cytat Nie udało się połączyć z usługą InsERT Szybka Sprzedaż Serwer komunikacji na komputerze desktop-ls3j45g na porcie 10504. Brak obecnej Sfery systemu InsERT GT / Navireo. Stwierdzono brak zainstalowanego systemu InsERT GT lub Navireo. Synchronizator do pracy wymaga zainstalowania jednego z tych programów. Licencja na produkt Sfera dla Subiekta GT nie jest wymagana. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 23 Października 2019 Udostępnij Napisano 23 Października 2019 w Synchronizacja Subiekt Sprint 2 - błąd Nie wiedzę pytania... Bez opisania/pokazanie konfiguracji serwera SQL i sieci oraz pokazania parametrów podanych w aplikacji Sprint nie da się wskazać, gdzie został popełniony błąd... 13 minut temu, M. K. napisał: Zapora jest wyłączona, serwer SQL pozwala na połączenia zdalne. Wypowiedź sugeruje, że nie jest Pan pewny tego co robi i zgaduje - zapory się nie wyłącza tylko poprawnie konfiguruje, aby umożliwiała komunikację z serwerem SQL... Nie wiem co dla Pana oznacza "pozwala na połączenia zdalne" - jak wygląda konfiguracja serwera SQL, jak zostało to sprawdzone ? 16 minut temu, M. K. napisał: Próbowałem też uruchomić synchronizację na komputerze sklepowym. Wtedy otrzymuję inny błąd: Komunikat jest dość czytelny - należy wcześniej zainstalować GT - nie napisał Pan czy zostało to zrobione czy nie ? Jeśli GT zostało zainstalowane na Windows 10 (nie napisał Pan ani słowa o konfiguracji komputera, ale wygląd okien to sugeruje) to zostało to zrobione błędnie - przed instalacją GT należało włączyć .NET'a 2.0/3.5... Jeśli tak było (cały czas tylko zgaduję) to należy odinstalować GT i zainstalować raz jeszcze. Link to postu
M. K. 29 Napisano 23 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2019 w Synchronizacja Subiekt Sprint 2 - błąd Pomogło odłączenie sklepu i podłączenie (bez jakiejkolwiek zmiany innych ustawień)... Link to postu
Polecane posty