Tomasz Szwajca 7 Napisano 28 Października 2019 Udostępnij Napisano 28 Października 2019 w Poprawka do ver.1.59 HF1, nie chce się uruchomić Biuro GT (edytowane) Witam wszystkich. Dzisiaj zaktualizowałem Rachmistrza GT do ver.1.59 HF1. Chciałem zbiorczo przekonwertować bazy w Biuro GT, a tutaj zonk... Nie chce się uruchomić. Pokazuje się monit: "Wystąpił błąd krytyczny...." Z tego co czytam już w przeszłości występowały podobne problemy po wyjściu aktualizacji. Chodzi tutaj o konflikt z usługą Framework. Czy mam czekać na poprawkę, czy radzić sobie sam (wezwać informatyka) ? Mój system to Windows 7. Edytowane 28 Października 2019 przez Tomasz Szwajca Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 28 Października 2019 Udostępnij Napisano 28 Października 2019 w Poprawka do ver.1.59 HF1, nie chce się uruchomić Biuro GT Proszę spróbować zaktualizować Biuro GT do najnowszej wersji. Link to postu
Tomasz Szwajca 7 Napisano 29 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Poprawka do ver.1.59 HF1, nie chce się uruchomić Biuro GT Problemem może być to, że nie mam wykupionej aktualizacji. Wykorzystuję Biuro GT tylko do konwersji baz danych. Do niczego innego. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Poprawka do ver.1.59 HF1, nie chce się uruchomić Biuro GT Dostawca programu (jeśli został właściwie wybrany) powinien poinformować, że programy Insertu z linii GT można zawsze zaktualizować do najnowszej wersji, NIE jest do tego potrzebny aktywny abonament. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Poprawka do ver.1.59 HF1, nie chce się uruchomić Biuro GT 33 minuty temu, Tomasz Szwajca napisał: Problemem może być to, że nie mam wykupionej aktualizacji. Wykorzystuję Biuro GT tylko do konwersji baz danych. Do niczego innego. To nie będzie stanowiło problemu. Link to postu
Tomasz Szwajca 7 Napisano 29 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Poprawka do ver.1.59 HF1, nie chce się uruchomić Biuro GT 22 minuty temu, Daniel Kozłowski napisał: Dostawca programu (jeśli został właściwie wybrany) powinien poinformować, że programy Insertu z linii GT można zawsze zaktualizować do najnowszej wersji, NIE jest do tego potrzebny aktywny abonament. Dziękuję za odpowiedź. Już do nich dzwonię. Link to postu
Tomasz Szwajca 7 Napisano 29 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Poprawka do ver.1.59 HF1, nie chce się uruchomić Biuro GT Zainstalowałem ze strony Insertu najnowszą wersję Biura GT. Program działa. Wykupię dzisiaj abonament na ulepszenia. Temat do zamknięcia. Link to postu
Polecane posty