Robert Zagrzejewski 0 Napisano 16 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2019 w Błąd podczas wysyłania faktury na e-mail z Subiekt mexo Witam, poproszę o podpowiedź co mam zrobić z tym "fantem". Program Subiekt Nexo działał prawidłowo (wysyłał fv do klientów) i po niedawnej aktualizacji przestał :) Wszelkie próby zmiany ustawień nie przynoszą efektu. Cały czas wywala poniższe okienko. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 20 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2019 w Błąd podczas wysyłania faktury na e-mail z Subiekt mexo Dzień dobry, do weryfikacji przyczyny niezbędne będzie przesłanie logów, które odnajdzie Pan w: C:\Users\[nazwa_uzytkownika]\AppData\Local\InsERT\InsLauncherLogs, C:\Users\[nazwa_uzytkownika]\AppData\Local\InsERT\Logs. Logi należy przesłać przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję pod numerem zgłoszenia INS-336334. Link to postu
Paweł Raczkowski 1 Napisano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2023 w Błąd podczas wysyłania faktury na e-mail z Subiekt mexo (edytowane) Czy udało się ten problem rozwiązać? Mam dokładnie taki sam problem u mojego klienta. Co ciekawe na innym komputerze, na tym samym użytkowniku działa poprawnie. Edytowane 11 Stycznia 2023 przez Paweł PaverNet Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2023 w Błąd podczas wysyłania faktury na e-mail z Subiekt mexo Dzień dobry, jedną z przyczyn może być zbyt mała ilość wolnych zasobów w komputerze (przede wszystkim pamięci RAM). Link to postu
Polecane posty