Zdzisław Bal 88 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 w Synchornizacja towaru z SGT do Sello klienckiego Hej, znow maly zgrzyt. chcę z Sello klienckiego zaimportować towar do sello, oznaczylem do serwisu aukcyjnego w sgt, potem sello -> towary synchornizuj i jest blad. w raporcie widnieje komunikaty Wystąpił Błąd (kod błędu: 80041329) Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT (0x80041329) subiekty wspolpracuja, zmiana na klienckim oznaczenie do serwisu aukcyjnego, pokazuje sie w wersji serwerowej. hmm... jakies propozycje rozwiazania tego problemu? Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 88 Napisano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 w Synchornizacja towaru z SGT do Sello klienckiego Przy wrzucenia towaru do sello na kompie serwerowym działa bez problemu i pozniej sie pojawia w klienckim sello. Gdzieś jest blad Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 88 Napisano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 w Synchornizacja towaru z SGT do Sello klienckiego koledzy, nikt nic? cholerka Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 22 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 w Synchornizacja towaru z SGT do Sello klienckiego 20 godzin temu, Zdzisław Bal napisał: Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT Jeśli na klienckim Sello jest zalogowana inna osoba niż na serwerowym to najwyraźniej ma wpisane niepoprawne dane logowania do Subiekta. Trzeba przejrzeć listę powiązać użytkowników Sello - Subiekt w parametrach systemu sprzedaży w Sello, upewniając się, że wszyscy użytkownicy z Sello mają swojego odpowiednika w Subiekcie i mają wpisane poprawne hasło, takie jak do Subiekta. 1 Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 88 Napisano 22 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 w Synchornizacja towaru z SGT do Sello klienckiego Bartku, pokazuje mi się taki blad Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 88 Napisano 22 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 w Synchornizacja towaru z SGT do Sello klienckiego tu gdzie mam zamazane takie sam uzytkownik musi widniec i w Sello klienckim i w Sello serwerowym i w Sgt serwerowym? Pokazuje, ze polaczenie z baza danych miedzy subiektami jest - połączono Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 88 Napisano 22 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 w Synchornizacja towaru z SGT do Sello klienckiego i jeszcze pytanie czy blad moze tkwic w tym, ze zarowno na sgt serwerowym i klienckim podpiety byl uzytkownik ktory nie byl "adminem" w subiekcie i oni nie maja uprawnien? Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 88 Napisano 22 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 w Synchornizacja towaru z SGT do Sello klienckiego Moje Sello klienckie nie widzi na liscie do wyboru uzytkownikow z SGT serwerowego. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 22 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 w Synchornizacja towaru z SGT do Sello klienckiego To dlatego, że nie może połączyć się z serwerem SQL Subiekta. Jak są zdefiniowane parametry połączenia? Czy jest tam autentykacja Windows czy login i hasło do SQL? Ta pierwsza nie działa sama z siebie i trzeba dodać na serwerze uprawnienia dla użytkowników domenowych. Druga powinna działać po wpisaniu login "sa" z pustym domyślnym hasłem. 1 Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 88 Napisano 22 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 w Synchornizacja towaru z SGT do Sello klienckiego Dziekuje, Bartku! Pomogło wylaczenie autentykacji i wpisanie sa z pustym haslem :)) 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.