Skocz do zawartości

Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO

Polecane posty

Czy wykonali Państwo blokadę bazy danych oraz zweryfikowali pozostałe stanowiska? Jaki komunikat mają Państwo aktualnie podczas próby uruchomienia, czy dalej wyświetla się komunikat „Nie można zakończyć aktualizacji, ponieważ do podmiotu są zalogowani użytkownicy. Spróbuj ponownie później"?

Link to postu

Do aktualizacji podmiotu, program wymaga wyłącznego dostępu do bazy danych. Proszę przejść do programu serwisowego Podmiot - Zarządzanie połączeniami i zweryfikować jakie połączenia są aktywne do bazy danych. Podczas aktualizacji podmiotu proszę pamiętać o wyłączeniu programu serwisowego.

image.png.6ebe69c1a2ef6ea4ea114fd45a278f4e.png

Jeżeli ma Pani zaznaczoną opcję Zapamiętaj podmiot, to proszę podczas uruchamiania programu przytrzymać klawisz Ctrl, co pozwoli przejść do wyboru podmiotu.

Link to postu

W takim razie proszę jeszcze zrestartować usługę SQL Server, co pozwoli upewnić się, że nikt nie jest połączony do bazy danych. Jeżeli dalej nie będzie możliwości uruchomienia aktualizacji, to proszę odtworzyć bazę z kopii na serwerze i ponownie przeprowadzić aktualizację biorąc pod uwagę wszystkie poruszone kwestie powyżej.

Brak połączenia z SQL na stanowisku serwerowym

Jak przywrócić poprzednią (działającą) wersję bazy danych podmiotu po nieudanej konwersji w InsERT nexo?

  • Lubię to 1
Link to postu

dzien dobry, również mam pytanie dotyczące przywracania poprzedniej wersji programu.

Każdego dnia wykonuję archiwizację, którą zapisuję w folderze. Dzisiejszego dnia w programie zostały naniesione zmiany przez pracownika, które koniecznie muszę odwrócić.

Czy mogę w jakis sposób nadpisać program, żeby pokazywał mi stan z dnia wczorajszego? Dzisiaj specjalnie nie wykonałam archiwizacji.

Z góry dziękuję,

Agnieszka

Link to postu
18 minut temu, Agnieszka Kąkol napisał:

Czy mogę w jakis sposób nadpisać program, żeby pokazywał mi stan z dnia wczorajszego? Dzisiaj specjalnie nie wykonałam archiwizacji.

Tak, może Pani uruchomić "Program serwisowy" i skorzystać w nim z opcji "Dearchiwizuj".

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1830,insert-nexo-jak-wykonac-dearchiwizacje.html

  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...