Justyna Wojtkowiak 1 Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO Witam, Ostatnio robiłam aktualizację z 28.0.0. do 28.1.0 i pojawia się komunikat "Nie można zakończyć aktualizacji, ponieważ do podmiotu są zalogowani użytkownicy. Spróbuj ponownie później" i program kończy pracę, nie ma możliwości otwarcia programu, proszę o pomoc Link to postu
Justyna Wojtkowiak 1 Napisano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO Ewentualnie proszę o informację, w jaki sposób w programie serwisowym ustawić by korzystać z wersji 28.0.0. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO Proszę zapoznać się z poniższym tematem e-Pomocy technicznej. InsERT nexo - Jak włączyć blokadę bazy danych? Dodatkowo jeżeli chce Pani kontynuować pracę na starszej wersji programu, to wystarczy wybrać Uruchom bez aktualizacji w oknie wyboru podmiotu. Link to postu
Justyna Wojtkowiak 1 Napisano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO Witam, problem pojawił się po kliknięciu Aktualizuj i uruchom, teraz pokazuje że podmiot ma wersję 28.1.0. i niestety nie ma możliwości uruchomienia programu Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO Czy wykonali Państwo blokadę bazy danych oraz zweryfikowali pozostałe stanowiska? Jaki komunikat mają Państwo aktualnie podczas próby uruchomienia, czy dalej wyświetla się komunikat „Nie można zakończyć aktualizacji, ponieważ do podmiotu są zalogowani użytkownicy. Spróbuj ponownie później"? Link to postu
Justyna Wojtkowiak 1 Napisano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO Nie wykonałam blokady, pracuję tylko na jednym stanowisku dlatego jest to dla mnie tym bardziej dziwny problem, komunikat niestety pojawia się cały czas uniemożliwiając pracę na podmiocie Link to postu
Justyna Wojtkowiak 1 Napisano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO czy istnieją szanse, że uda się ten błąd naprawić??? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO Do aktualizacji podmiotu, program wymaga wyłącznego dostępu do bazy danych. Proszę przejść do programu serwisowego Podmiot - Zarządzanie połączeniami i zweryfikować jakie połączenia są aktywne do bazy danych. Podczas aktualizacji podmiotu proszę pamiętać o wyłączeniu programu serwisowego. Jeżeli ma Pani zaznaczoną opcję Zapamiętaj podmiot, to proszę podczas uruchamiania programu przytrzymać klawisz Ctrl, co pozwoli przejść do wyboru podmiotu. Link to postu
Justyna Wojtkowiak 1 Napisano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO Dzień dobry, Wczoraj też to sprawdzałam, u mnie wygląda to tak podmiot.pdf Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO Zgodnie z przesłanym zrzutem jest to ID programu serwisowego. Proszę go wyłączyć i uruchomić program. Link to postu
Justyna Wojtkowiak 1 Napisano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO W jaki sposób można wyłączyć to ID Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO 11 minut temu, Przemysław Werner napisał: Zgodnie z przesłanym zrzutem jest to ID programu serwisowego. Proszę go wyłączyć i uruchomić program. Jak wyłączy Pani program serwisowy, to ID automatycznie zniknie z listy, co powinno pozwolić na zaktualizowanie podmiotu. Link to postu
Justyna Wojtkowiak 1 Napisano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO W tym problem, że niestety dochodzimy do punktu wyjścia, program serwisowy jest wyłączony, brak możliwości zakończenia aktualizacji, problem w Rewizorze zaczął się w związku z ostatnimi aktualizacjami z 28.0.0. na 28.1.0., wcześniej aktualizacje przebiegały prawidłowo Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO W takim razie proszę jeszcze zrestartować usługę SQL Server, co pozwoli upewnić się, że nikt nie jest połączony do bazy danych. Jeżeli dalej nie będzie możliwości uruchomienia aktualizacji, to proszę odtworzyć bazę z kopii na serwerze i ponownie przeprowadzić aktualizację biorąc pod uwagę wszystkie poruszone kwestie powyżej. Brak połączenia z SQL na stanowisku serwerowym Jak przywrócić poprzednią (działającą) wersję bazy danych podmiotu po nieudanej konwersji w InsERT nexo? 1 Link to postu
Justyna Wojtkowiak 1 Napisano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO Restart usługi SQL Server nic nie dał, dopiero przywrócenie poprzedniej wersji bazy odniosło skutek ? Jak uniknąć podobnego problemu przy kolejnej aktualizacji podmiotu? 1 Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO Nie ma uniwersalnego narzędzia, które wyeliminowałoby takie sytuacje w 100%. Jednak przed aktualizacją warto się upewnić, że mamy wyłączny dostęp do bazy danych (kroki powyżej) i obserwować proces konwersji, żeby nie został w żaden sposób przerwany. Link to postu
Agnieszka Kąkol 0 Napisano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO dzien dobry, również mam pytanie dotyczące przywracania poprzedniej wersji programu. Każdego dnia wykonuję archiwizację, którą zapisuję w folderze. Dzisiejszego dnia w programie zostały naniesione zmiany przez pracownika, które koniecznie muszę odwrócić. Czy mogę w jakis sposób nadpisać program, żeby pokazywał mi stan z dnia wczorajszego? Dzisiaj specjalnie nie wykonałam archiwizacji. Z góry dziękuję, Agnieszka Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2020 w Błąd przy aktualizacji Rewizor nexo PRO 18 minut temu, Agnieszka Kąkol napisał: Czy mogę w jakis sposób nadpisać program, żeby pokazywał mi stan z dnia wczorajszego? Dzisiaj specjalnie nie wykonałam archiwizacji. Tak, może Pani uruchomić "Program serwisowy" i skorzystać w nim z opcji "Dearchiwizuj". https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1830,insert-nexo-jak-wykonac-dearchiwizacje.html 1 Link to postu
Polecane posty