Skocz do zawartości

Bankowość on-line - brak zainstalowanego certyfikatu transportowego

Polecane posty

Korzystamy z bankowości online w ING BANK.
(bankowość służy nam do odbierania historii oraz wysyłania TO do banku ale samo zatwierdzanie przelewów dokonujemy już z poziomu banku)

Na jednej ze stacji mamy komunikat od wczoraj, że nie ma zainstalowanego certyfikatu transportowego jak poniżej:

online.jpg.8ae71495c92474625ab5ff81aaa28692.jpg


PYTANIE1: Nie wiem czy słusznie przypuszczam ale domyślam się, że mógł on wygasnąć - jak to sprawdzić?

 

PYTANIE 2: Co należy zrobić w takim przypadku? 
Zainstalować ponownie certyfikaty (korzystając z 5 kroku kreatora), jak poniżej?
kreator.thumb.jpg.52872113e92e415ed595ad05af97b2cb.jpg

 

PYTANIE 3: Mam stary plik ostatecznego repozytorium kluczy ale nie pamiętam hasła, czy jesteście w stanie je odzyskać po przesłaniu pliku ostatecznego repozytorium?

 

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Tak, problem występuje tylko na 1 stanowisku. 
Generalnie może mieć to związek z klonowaniem dysku... kilka dni wcześniej ta stacja została sklonowana (1:1) z innej która również ma dostęp do bankowości ONLINE.
Co ciekawe kilka dni ta stacja działała OK, nagle przestała.

Co robić?

 

Link to postu
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na Bankowość on-line - brak zainstalowanego certyfikatu transportowego

Okej, tak zrobimy. 
Czy przejście na nowo procesu (na tej konkretnej felernej stacji) nie spowoduje, że na innych stanowiskach bankowość online przestanie działać?
W sensie, czy też nie będzie wymaga aktualizacji (chyba nie bo z tego co pamiętam do banku się nic nie wgrywa)?

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...