Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 w Bankowość on-line - brak zainstalowanego certyfikatu transportowego (edytowane) Korzystamy z bankowości online w ING BANK. (bankowość służy nam do odbierania historii oraz wysyłania TO do banku ale samo zatwierdzanie przelewów dokonujemy już z poziomu banku) Na jednej ze stacji mamy komunikat od wczoraj, że nie ma zainstalowanego certyfikatu transportowego jak poniżej: PYTANIE1: Nie wiem czy słusznie przypuszczam ale domyślam się, że mógł on wygasnąć - jak to sprawdzić? PYTANIE 2: Co należy zrobić w takim przypadku? Zainstalować ponownie certyfikaty (korzystając z 5 kroku kreatora), jak poniżej? PYTANIE 3: Mam stary plik ostatecznego repozytorium kluczy ale nie pamiętam hasła, czy jesteście w stanie je odzyskać po przesłaniu pliku ostatecznego repozytorium? Edytowane 28 Stycznia 2020 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 w Bankowość on-line - brak zainstalowanego certyfikatu transportowego Problem występuje tylko na jednym stanowisku? Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 w Bankowość on-line - brak zainstalowanego certyfikatu transportowego Tak, problem występuje tylko na 1 stanowisku. Generalnie może mieć to związek z klonowaniem dysku... kilka dni wcześniej ta stacja została sklonowana (1:1) z innej która również ma dostęp do bankowości ONLINE. Co ciekawe kilka dni ta stacja działała OK, nagle przestała. Co robić? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 w Bankowość on-line - brak zainstalowanego certyfikatu transportowego Jeżeli dane były przenoszone, to zalecamy jednak przejść całą instalację jak na nowym stanowisku. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 3 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 w Bankowość on-line - brak zainstalowanego certyfikatu transportowego Okej, tak zrobimy. Czy przejście na nowo procesu (na tej konkretnej felernej stacji) nie spowoduje, że na innych stanowiskach bankowość online przestanie działać? W sensie, czy też nie będzie wymaga aktualizacji (chyba nie bo z tego co pamiętam do banku się nic nie wgrywa)? Link to postu
Polecane posty