Mateusz Mateusz 1 Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w SMARTpaczka dpd po aktualizacji sello nie widzi bazy Witam, Zaktualizowałem sello do wersji 1.33 i przestał działać serwis smartpaczka dpd wyskakuje błąd "błąd podczas pobierania paczek z sello" Wcześniej tego problemu nigdy nie było, nic nie było zmieniane, korzystam również z aplikacji inpostu do sello i tam działa normalnie. Może wiecie o co tu możne chodzić? Cytuj Link to postu
Damian Uruszczak 7 Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w SMARTpaczka dpd po aktualizacji sello nie widzi bazy Zaktualizuj SmartPaczkę. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w SMARTpaczka dpd po aktualizacji sello nie widzi bazy 1 godzinę temu, Mateusz Mateusz napisał: nic nie było zmieniane Wersja Sello była zmieniana :). W 1.33 zaszły zmiany w transakcjach i część danych jest przechowywana w bazie w innej postaci. Trzeba zaktualizować również programy współpracujące z Sello. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.