M. K. 29 Napisano 17 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2020 w Nieprawidłowy mail xyz987+abc123@allegromail.pl w transakcji/paczce W przypadku sprzedaży na dwóch kontach Allegro gdy ten sam kupujący zakupi na naszych aukcjach wystawionych na dwóch różnych kontach (i zapłaci w koszyku allegro jedną płatnością) dochodzi do nieprawidłowego przypisania maila klienta w transakcji/paczce. Jest wtedy w obydwu transakcjach przypisany ten sam adres mailowy typu xyz987+abc123@allegromail.pl (który dla każdej transakcji powinien być różny). Przez podanie nieprawidłowego adresu dla danej transakcji w InPost jest nam naliczana opłata za wysyłkę, która powinna być darmowa w ramach Smart. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 18 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2020 w Nieprawidłowy mail xyz987+abc123@allegromail.pl w transakcji/paczce Czy zamówienia te zostały zgrupowane? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.