Katarzyna Ochał 1 Napisano 19 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w nowe sello - czas pobierania transakcji Dzień dobry, co może mieć wpływ na czas zaciągania transakcji? Czytałam po aktualizacji, że teraz dzięki zmianom będzie szybciej i lepiej, a tymczasem dziś o 12.21 nie mam jeszcze transakcji z 10.18. Bierzecie pod uwagę, że Allegro rozlicza nas z wysyłki w 24 h? Jeśli mi się to za chwile nie pojawi, wyślę dopiero jutro i rankingi polecą. Mam wrażenie, że zmiany w sello niekoniecznie są na plus. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 19 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w nowe sello - czas pobierania transakcji Proszę zacząć od przejrzenia raportu i sprawdzenia czy nie ma tam błędów związanych z pobieraniem transakcji. Samo pobieranie transakcji odbywa się praktycznie na bieżąco - o ile są poprawnie skonfigurowane dostawy - co w wielu przypadkach stanowiło problem z pobieraniem. Cytuj Link to postu
Katarzyna Ochał 1 Napisano 19 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w nowe sello - czas pobierania transakcji Pobieranie zamówień z konta na Allegro.pl (0 - 100): Zadanie zostało anulowane. Zadanie zostało anulowane. - taki komunikat na wszystkich kontach. Co z tym zrobić? Wszystko jest poprawnie skonfigurowane, bo do tej pory pobierało zamówienia bez problemu, problem jest dziś. Cytuj Link to postu
Szymon G 2 Napisano 19 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w nowe sello - czas pobierania transakcji (edytowane) 1 godzinę temu, Agnieszka Nowak napisał: Pobieranie zamówień z konta na Allegro.pl (0 - 100): Zadanie zostało anulowane. Zadanie zostało anulowane. - taki komunikat na wszystkich kontach. Co z tym zrobić? Wszystko jest poprawnie skonfigurowane, bo do tej pory pobierało zamówienia bez problemu, problem jest dziś. zresetuj wszystkie połączenia do bazy danych, można to zrobić przez sql management albo zresetuj cały serwer Edytowane 19 Lutego 2020 przez Szymon G Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 20 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2020 w nowe sello - czas pobierania transakcji Tego problemu jeszcze nie zdiagnozowaliśmy. Wiadomo tylko, że pojawia się okresowo i może mieć związek z obciążeniem serwera Allegro i zbyt długim czasem oczekiwania na odpowiedź. Czy błąd ten nasila się w jakichś konkretnych godzinach? Cytuj Link to postu
Katarzyna Ochał 1 Napisano 21 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2020 w nowe sello - czas pobierania transakcji Szczerze mówiąc nie jestem informatykiem, słabo znam się na tym wszystkim. Wiem natomiast, że od jakiegoś czasu praca na sello staje się uciążliwa, błąd za błędem. Dziś np po przyjściu do pracy okazało się, że sello nie zaciągnęło ani jednej transakcji, wyskakuje milion błędów, nie mam pojęcia jak to ugryźć. Cytuj Link to postu
Katarzyna Ochał 1 Napisano 21 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2020 w nowe sello - czas pobierania transakcji Tak to wygląda na ten moment, nie pobiera niczego. Proszę o pomoc. 20200221_091512.mp4 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 21 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2020 w nowe sello - czas pobierania transakcji W raporcie widzę, że błędy te pojawiają się w równych odstępach 100 sekund. 100 sekund jest to domyślny czas oczekiwania na odpowiedź serwera po wysłaniu żądania, po czym dalsze oczekiwanie na odpowiedź jest przerywane i do raportu zapisywany jest taki błąd: Zadanie zostało anulowane. Oznacza to, że jest problem z dostępem do Allegro, który najczęściej wynika z: mocno obciążonego serwera Allegro problemów z połączeniem internetowym Z jakiego łącza internetowego Pani korzysta? (światłowodowe, kablowe, radiowe) Możemy również spróbować zweryfikować to od strony Allegro. Proszę w programie serwisowym (Admin.exe) włączyć logowanie Allegro w menu rejestr. Wyłączyć Sello, uruchomić je jako administrator (z menu pod prawym przyciskiem myszy) i spróbować wykonać czynność powodującą problem. W folderze instalacyjnym Sello, c:\Program Files (x86)\InsERT\Sello\Log stworzony zostanie plik Allegro-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila. Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie programem serwisowym lub z poziomu ostrzeżenia na stronie startowej Sello jeśli się pojawi. W logu zapisywane są specjalne identyfikatory, które pozwolą pracownikom Allegro sprawdzić kiedy dane żądanie doszło do serwera i w jakim czasie serwer odpowiedział na to żądanie. Prześlemy odpowiednie zapytanie do Allegro w tej sprawie. Pomimo tego, proszę również upewnić się, że system Windows zawiera wszystkie możliwe poprawki jakie są na niego dostępne. Nie można wykluczyć też wadliwego działania np. platformy .NET Framework na tym komputerze. To można zweryfikować ewentualnie na innym komputerze - czy na nim Sello funkcjonuje poprawnie. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.