Jarosław Kwarciak 0 Napisano 12 Marca 2020 Udostępnij Napisano 12 Marca 2020 w Transakcje anulowane problem jeśli ktoś opłacił Witam. Zauważyłem problem że jak dam klienta do zakładki anulowane to nawet jeśli zapłaci albo zmieni formularz , to się nie zmienia status , zawsze było tak że jak dałem do anulowanych a klient zapłacił to tam się zmieniał status na zapłacony albo np pobranie a teraz nic zero reakcji , to jest bardzo ważne aby to działało prawidłowo , nawet jak się zaznaczy wszystkich w anulowanych i da pobierz dane transakcji nic się nie zmienia . Jeśli już klient się upomni i dam go do nowe i w trakcie realizacji i kliknę pobierz dane w tedy się dopiero zmienia status na zapłacone , proszę o pilna interwencje . Cytuj Link to postu
Paweł Wilk 12 Napisano 12 Marca 2020 Udostępnij Napisano 12 Marca 2020 w Transakcje anulowane problem jeśli ktoś opłacił https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/18392-konsultacje-warunki-aktualizacji-transakcji/ Cytuj Link to postu
Jarosław Kwarciak 0 Napisano 12 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2020 w Transakcje anulowane problem jeśli ktoś opłacił 42 minuty temu, Paweł Wilk napisał: https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/18392-konsultacje-warunki-aktualizacji-transakcji/ Czemu prosta sprawę tak utrudnili , normalne jest że jak ktoś nie zapłacił ląduje w zakładnice anulowane , ale taki klient przypomni sobie po tygodniu że jednak chce zapłacić , zapłaci a ja tego nie widzę jak ustawić sello aby się w anulowanych synchronizowały wpłaty . Cytuj Link to postu
Paweł Wilk 12 Napisano 12 Marca 2020 Udostępnij Napisano 12 Marca 2020 w Transakcje anulowane problem jeśli ktoś opłacił Nie da się ustawić, to będzie w kolejnej wersji sello. Trzeba sprawdzać w zamówieniach na all czy jest coś starego opłacone. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 12 Marca 2020 Udostępnij Napisano 12 Marca 2020 w Transakcje anulowane problem jeśli ktoś opłacił 1 godzinę temu, blackhawk napisał: Czemu prosta sprawę tak utrudnili Algorytm aktualizacji danych musi uwzględniać wiele różnych sytuacji, które z pozoru wyglądają na proste. Obecna wersja nie aktualizuje zakończonych i anulowanych transakcji. Nowa wersja będzie analizować czy dla anulowanych została dokonana płatność i o tym informować. Nie chcemy przywracać pełnej aktualizacji dla ofert anulowanych i zakończonych bo to rodzi całą masę nowych problemów przy korzystaniu z funkcji ponownego pobierania transakcji. Cytuj Link to postu
Jarosław Kwarciak 0 Napisano 13 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2020 w Transakcje anulowane problem jeśli ktoś opłacił 21 godzin temu, Bartosz Rosa napisał: Algorytm aktualizacji danych musi uwzględniać wiele różnych sytuacji, które z pozoru wyglądają na proste. Obecna wersja nie aktualizuje zakończonych i anulowanych transakcji. Nowa wersja będzie analizować czy dla anulowanych została dokonana płatność i o tym informować. Nie chcemy przywracać pełnej aktualizacji dla ofert anulowanych i zakończonych bo to rodzi całą masę nowych problemów przy korzystaniu z funkcji ponownego pobierania transakcji. Kiedy będzie ta aktualizacji ? ja nie obsługuje 10 ludzi dziennie żeby se to sprawdzać ręcznie ,tylko prawie 800 set i taka funkcja musi być . Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 13 Marca 2020 Udostępnij Napisano 13 Marca 2020 w Transakcje anulowane problem jeśli ktoś opłacił Informację o nadchodzących aktualizacjach podajemy w pasku na górze forum. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.