M. K. 29 Napisano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 w Błąd poczty w Sello - SEC_E_INVAILD_TOKEN Dzisiaj od rana nie idzie wysłać poczty w Sello. W ustawieniach niczego nie zmienialiśmy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 w Błąd poczty w Sello - SEC_E_INVAILD_TOKEN Proszę sprawdzić ustawienia konta pocztowego. Powinny być takie: smtp.gmail.com Wymaga połączenia SSL: Tak Wymaga połączenia TLS: Tak (jeśli jest dostępne) Wymaga uwierzytelnienia: Tak Port na potrzeby połączeń SSL: 465 Port na potrzeby połączeń TLS/STARTTLS: 587 W szczególności czy zgadzają się porty, dla wybranej metody szyfrowania. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.