Karol Partyka 1 Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 w Aktualizacja Sello do 1.34 Brak możliwości włączenia programu Po zaktualizowaniu Sello do najnowszej wersji 1.34 wyskakuje taki komunikat. Nie można uruchomić programu. Dodam, że jedno konta udało się włączyć i zaktualizować. Jak naprawić ten problem? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 w Aktualizacja Sello do 1.34 Brak możliwości włączenia programu Czy aktualizacja jest wykonywana na komputerze na którym jest serwer z bazą danych Sello? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.