Michał S 0 Napisano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2020 w Zawiesza się kalendarz i raporty, program "długo myśli" Witam Od jakiegoś czasu a dokładnie od zainstalowania bazy na domyślnym SQL (instalowanym razem z Subiektem SQL) generowanie raportów, szczególnie moduł kalendarz, działają zdecydowanie wolniej, trzeba czekać ok. 10 sek. zanim "wróci" Wcześniej mieliśmy zainstalowanego MS SQL 2014 Standard Edition (Runtime) 1 licencja na serwer i 8 na stanowiska (zakupilismy go jako dodatkowe oprogramowanie z Subiektem). Informatyk przy stawianiu serwera od nowa, zainstalował domyślny MS SQL o którym pisałem na początku (ten który instaluje się razem z Subiektem). 1) jest 8 stanowisk + 2 x Insert nexo mobile 2) baza ma ok. 5GB 3) Serwer Win 2012 R2 64 bit (na nim jest tylko baza SQL i program Subiekt) 4) Procesor Intel Xeon E3-1226v3 + 16GB RAM 5) Lokalny LAN 1GB/s 6) konserwacja bazy danych przeprowadzona wielokrotnie. 7) Mamy Subiekt Pro i Gestor Pro i Gratyfikatnt Pro wersja 30.0.0. jak widać poniżej takie czekanie zajmuje ok. 10sek., nawet przy otwieraniu nowej karty. Czy wersja SQL może być przyczyną opóźnień? Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2020 w Zawiesza się kalendarz i raporty, program "długo myśli" Błąd z długim otwieraniem modułu Kalendarz został poprawiony w wersji 30.0.1. Proszę zrobić aktualizację programu: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/aktualne_wersje_programow.html Link to postu
Michał S 0 Napisano 15 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2020 w Zawiesza się kalendarz i raporty, program "długo myśli" (edytowane) Nadal się zawiesza podczas wyszukiwania, Kalendarz działa lepiej ale wyszukiwanie np. w zakładce sprzedaż, wyszukiwanie po nazwisku osoby trwa ok. 10 sek. wyszukiwanie w zakładce Sprzedaż po numerze ok. 20 sek czekania Ponawiam pytanie, Czy wersja SQL może być przyczyną opóźnień? Edytowane 15 Kwietnia 2020 przez Michał S Link to postu
Paweł Szczygieł 37 Napisano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 w Zawiesza się kalendarz i raporty, program "długo myśli" Proszę sprawdzić profilerem które z zapytań długo się wykonuje. Wtedy można zidentyfikować miejsce problemu. Link to postu
Michał S 0 Napisano 16 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 w Zawiesza się kalendarz i raporty, program "długo myśli" 6 godzin temu, Paweł Szczygieł napisał: Proszę sprawdzić profilerem które z zapytań długo się wykonuje. Wtedy można zidentyfikować miejsce problemu. gdzie to mogę znaleźć? Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 w Zawiesza się kalendarz i raporty, program "długo myśli" Wersja 30 dużo zmieniała w tablicach i u nas pomogło wykonanie konserwacji bazy danych, w programie serwisowym, a też mieliśmy spore problemy z wydajnością. Link to postu
Michał S 0 Napisano 16 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 w Zawiesza się kalendarz i raporty, program "długo myśli" dziękuje, sprawdziłem ten ślad rewizyjny i dużo z niego nie wynika. Raport: sprzedaż za okres 3 miesięcy : Uruchamia się prawie 1 minutę. Raport: sprzedaż za okres poparzeni rok: Uruchamia się prawie 5 minut i kończy się błędem jak niżej, W związku z powyższym nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 w Zawiesza się kalendarz i raporty, program "długo myśli" Czy zastosował Pan radę @Radomił Ząbik? W pierwszej kolejności proszę wykonać konserwację bazy danych. Link to postu
Michał S 0 Napisano 20 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 w Zawiesza się kalendarz i raporty, program "długo myśli" Konserwacja bazy danych pomogła. Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 w Zawiesza się kalendarz i raporty, program "długo myśli" 2 godziny temu, Przemysław Werner napisał: Czy zastosował Pan radę @Radomił Ząbik? W pierwszej kolejności proszę wykonać konserwację bazy danych. Chyba musielibyście rozważyć automatyczną konserwację bazy danych po takich przebudowach, albo lepiej, aby nie było to czasochłonne, naprawiać indeksy tych tabel, które modyfikujecie podczas aktualizacji, to ograniczyło by to niepotrzebne problemy na dużych bazach i ukróciło notoryczne narzekanie mniejszych użytkowników, na to, że NEXO chodzi wolno Link to postu
Polecane posty