Rafał B. 10 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności (edytowane) Z Vendero importuje mi zamówienia jako ZK do Nexo. Bez wybranej formy płatności, bo klienci płacą dopiero po uszykowaniu i dokładnym zważeniu towaru. Towar szykowany jest najczęściej następnego dnia i wtedy w ZK wybierana jest forma płatnosci na Przelewy 24 (wtyczka w Nexo) i generowana jest płatność. Często w momencie generowania płatnosci, pojawia sie błąd i nie generuje linku: Gdy usuwam płatność i próbuje zrealizować ZK jako paragon imienny, to pojawia się ten sam błąd, ale tu jednak generuje link do płatnosci. Czasem, po otwarciu do edycji ZK, nie pozwala poźniej zapisać tego ZK i pojawia się błąd "wartość "nie może byc pusta: entity" Czasem pomaga usuwanie płatności i generowanie jej kolejny raz z innym terminem płatności, czasem muszę usunąć ZK i wystawić ponownie. Po usunieciu płatności, mogę zapisać ZK, ale tylko raz, bo jeśli wejdę jeszcze raz w edycje, gdy płatność jest usunięta, to nie moge ponownie nic edytować, bo nei można zapisać zmian. Gdy realizuje jako paragon, to też jest błąd przy zapisie, ale pomimo to generuje link do płatności, gdy zrobie zamknij, a nie ponów. Takie kombinowanie, powoduje problemy w synchronizacji stanu płatności i czasem nie pobiera statusu wcale (brak) lub nie oznacza jako opłacone w zakładce "szybkie płatności online". Musze wtedy sprawdzać to ręcznie i oznaczać flagą. Poniżej wszystkie zamówienia zostały opłacone: Czasem zostają na liscie płatności z ZK i PA dla tej samej osoby. Drugi problem: Chciałbym ZK po przygotowaniu zamówienia realizować jako PI (paragon imienny), ale wtedy w Vendero zmienia mi status zamówienia jako zakończone i zapłacone! Ponad to, realizacja zamówienia jako paragon, wprowadza 3 numer dokumentu: pierwszy to numer zamówienia Vendero, który dostaje klient po złożeniu zamówienia przez www drugi to numer ZK trzeci to numer paragonu! Jak się nie pogubić? Klient dzwoni w sprawie zamówienia i podaje numer ze strony, a tego nigdzie Nexo nie importuje. Ja operuje ZK Edytowane 20 Kwietnia 2020 przez Rafał B. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Jeżeli mowa o szybkich płatnościach, to ciężko powtórzyć opisywaną przez Pana sytuację, dlatego dobrze byłoby jeżeli przesłałby Pan więcej konkretnych informacji. W przypadku występowania problemów proszę o przesłanie logów do analizy przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem zgłoszenia INS-557046. Lokalizacja logów: %LOCALAPPDATA%\InsERT\InsLauncherLogs, %LOCALAPPDATA%\InsERT\Logs. Dnia 17.04.2020 o 08:36, Rafał B. napisał: Z Vendero importuje mi zamówienia jako ZK do Nexo. Bez wybranej formy płatności, bo klienci płacą dopiero po uszykowaniu i dokładnym zważeniu towaru. Z vendero do Subiekta forma płatności przenosi się tylko wtedy, gdy klient zapłaci w vendero, wybierając szybką płatność – odbierana jest płatność kartą. Dnia 17.04.2020 o 08:36, Rafał B. napisał: Chciałbym ZK po przygotowaniu zamówienia realizować jako PI (paragon imienny), ale wtedy w Vendero zmienia mi status zamówienia jako zakończone i zapłacone! Tak działa mechanizm realizacji dokumentu. Dnia 17.04.2020 o 08:36, Rafał B. napisał: Ponad to, realizacja zamówienia jako paragon, wprowadza 3 numer dokumentu: pierwszy to numer zamówienia Vendero, który dostaje klient po złożeniu zamówienia przez www drugi to numer ZK trzeci to numer paragonu! Jak się nie pogubić? Klient dzwoni w sprawie zamówienia i podaje numer ze strony, a tego nigdzie Nexo nie importuje. Ja operuje ZK Importuje - moduł Handel - Zamówienia, zakładka vendero - do zapłaty lub vendero - do realizacji. Kolumny Numer, czyli ZK w Subiekcie, nr zamówienia vendero oraz Realizacje dokumentu (domyślnie ukryta). Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 22 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Dziękuję za odpowiedz. Spróbuje na razie generować płatności do paragonów, nie do ZK. Na razie nie mam problemów. Dziękuję za wskazanie importu z Vendero, nie zauważyłem tego. Mam jeszcze pytanie odnośnie płatności, ale dotyczące Sello. W jaki sposób z Sello rozliczać wpłaty poszczególnych klientów z Allegro i z jaką formą płatności? Wystawiam najpierw ZK w Sello, a później paragon. Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności (edytowane) Niestety problem nadal występuje, choć zrezygnowałem z obsługi płatności w ZK. Dziś po edycji ZK, wystawionego z Vendero, pojawia się błąd (wartość nie może być zerowa. Nazwa parametru: entity) i nie można zapisać ZK. Trzeba zrobić anuluj. Płatności nie ma ustawionych. Nie można skutecznie edytować ZK. Problem z realizacją ZK z Vendero mam też taki, że pomimo ustawienia dla klienta realizuj jako Paragon imienny (PI), gdy wybiorę po prostu "realizuj", to realizuje jako PA. Musze używać "realizuj jako..." i wybierać PI. Przy edycji i zmianie na PI lub PA błąd nadal się pojawia. Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez Rafał B. Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Dodanie jakiejkolwiek formy płatności pozwala zapisać ZK Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Dnia 22.04.2020 o 19:06, Rafał B. napisał: W jaki sposób z Sello rozliczać wpłaty poszczególnych klientów z Allegro i z jaką formą płatności? Wystawiam najpierw ZK w Sello, a później paragon. To zależy od wybranej formy płatności na dokumencie. 3 godziny temu, Rafał B. napisał: Problem z realizacją ZK z Vendero mam też taki, że pomimo ustawienia dla klienta realizuj jako Paragon imienny (PI), gdy wybiorę po prostu "realizuj", to realizuje jako PA. Musze używać "realizuj jako..." i wybierać PI. To z kolei uzależnione jest od wybranej formy realizacji na ZK. Ustawienie pobierane jest z kartoteki klienta, ale można ręcznie to zmienić. Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności 8 minut temu, Przemysław Werner napisał: To zależy od wybranej formy płatności na dokumencie. Płatność jest pobierana i rozliczana przez Allegro i w Sello oznacza jako opłacone. 8 minut temu, Przemysław Werner napisał: To z kolei uzależnione jest od wybranej formy realizacji na ZK. Ustawienie pobierane jest z kartoteki klienta, ale można ręcznie to zmienić. Tak jak wcześniej napisałem, dla danego klienta mam już ustawione domyślnie realizuj jako imienny, ale pomimo to zmienia na PA z ZK i realizuje jako PA własnie. 8 minut temu, Przemysław Werner napisał: Największy problem z tym entity i edycją ZK. Gdy wystąpi problem z danym ZK, to zawsze po edycji, musze zmieniać formę płatności przed zapisaniem. Np. włączam i wyłączam płatność, na zmianę. Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Teraz zaczął mi się pojawiać ten błąd nawet przy wystawianiu ZD na podstawie zamówień od klientów... Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Dnia 22.04.2020 o 09:05, Przemysław Werner napisał: W przypadku występowania problemów proszę o przesłanie logów do analizy przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem zgłoszenia INS-557046. Lokalizacja logów: %LOCALAPPDATA%\InsERT\InsLauncherLogs, %LOCALAPPDATA%\InsERT\Logs. W przypadku występowania problemów prosiłem o przesłanie informacji pomocnych w analizie. Dodatkowo pragnę zaznaczyć, że przekazany numer zgłoszenia jest unikalny i nie powinien Pan kontynuować korespondencji, opisując inny problem - został on Panu przekazany tylko i wyłącznie do udostępnienia informacji w celu analizy, co nie zostało uczynione. Forum i formularz kontaktowy to osobne kanały komunikacji. Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 28 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności 24 minuty temu, Przemysław Werner napisał: W przypadku występowania problemów prosiłem o przesłanie informacji pomocnych w analizie. Dodatkowo pragnę zaznaczyć, że przekazany numer zgłoszenia jest unikalny i nie powinien Pan kontynuować korespondencji, opisując inny problem - został on Panu przekazany tylko i wyłącznie do udostępnienia informacji w celu analizy, co nie zostało uczynione. Forum i formularz kontaktowy to osobne kanały komunikacji. Napisał Pan: "...kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem zgłoszenia INS-557046" Jaki inny problem? Moim zdaniem to wszystko jest jakoś powiązane. Vendero, import do ZK i płatności. Dzisiaj znowu miałem problem. Klient z Subiekta kupił przez Vendero i nie połączyło go z klientem w Subiekcie. Usunąłem w ZK klienta zaimportowanego z Vendero i wybrałem tego z Subiekta. Zaczęły się pojawiać te same błędy. Coś jest nie tak z komunikacją Vendero - Subiekt najwyraźniej Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności 2 minuty temu, Rafał B. napisał: Napisał Pan: "...kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem zgłoszenia INS-557046" Zgadza się, tak napisałem, ale prośba wyraźnie dotyczyła przesłania logów, a nie miała służyć do alternatywnej ścieżki kontaktu. Wracając do problemu, to dalej nie otrzymałem logów, a tak jak wcześniej pisałem, nie udaje się potworzyć opisywanej przez Pana sytuacji. Jeżeli to nie jest możliwe, to proszę oznaczyć problematyczne zamówienia (np. flaga) i przesłać bazę danych do analizy. Wydaje mi się, że byłaby to najszybsza opcja prowadząca do zdiagnozowania przyczyn Pana problemów. W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Przypominam numer zgłoszenia - INS-557046 i zaznaczam, że pod tym numerem należy przesyłać dane, o które poprosiłem. Do prowadzenia osobnej korespondencji służy opcja „w nowej sprawie (nie posiadam numeru zgłoszenia)” w formularzu kontaktowym. Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 28 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności logi wysłałem jako załącznik, właśnie wtedy, pod tym numerem zgłoszenia. Plik InformacjeDiagnostyczne-2020-04-25_11-36-13 generowany automatycznie przez program serwisowy Wysyłam jeszcze raz Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 28 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności ok, wyslę bazę postaram się oznaczyć te dokumenty. Flagami nie, bo ich czasem używam 1 Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 28 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności teraz też mi się przypomniało, że gdy próbuje z poziomu listy ZK, zbiorczo użyć funkcji "zamów u dostawcy", ale wiele pozycji usunę, tu też pojawia się komunikat "wartość nie może być pusta: entity". Nie mogę wtedy zapisać tego zamówienia ZD i muszę je przepisać na czysty formularz. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Ok, dziękuję za dane ? Wydaje się, że problem z zamówieniami został namierzony, będę informował o aktualnej sytuacji. Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 29 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Dziekuję. Proszę również zwrócić uwagę na zamówienia importowane z Vendero, z domyślnym ustawieniem "realizuj jako paragon imienny", bo często domyślnie realizuje jako PA, choć klient też ma domyślnie PI Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Proszę mi powiedzieć, czy sprawdzał Pan na zamówieniach, które spływają do Subiekta, ich typ dokumentu realizującego? Tzn. czy zgadza się z ustawieniami klienta. Dnia 24.04.2020 o 12:41, Przemysław Werner napisał: Proszę również o informację, czy korzysta Pan z dodatkowych rozwiązań? Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 29 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Widzę że spływają jako PA, nie jako PI, choć gdzieś już to ustawiałem, żeby były jako PI. Jeszcze mam problem z odróżnieniem transakcji z Vendero, Sello i po prostu z subiekta (Hurt). Próbowałem kategorie i widze że jest Detal wybrany dla sklepów. Czy można im z automatu przyznawać etykiety (w ZK i PI) Sello i Vendero np? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Mógłby Pan rozróżnić dokumenty np. przez rozszerzenie numeru. W vendero istnieje możliwość przypisania skrótu dokumentu przy formie płatności. Podobnie sytuacja wygląda z subiektem i edycją numeracji. Subiekt nexo - Jak dodać symbol transakcji handlowej do rozszerzenia numeracji dokumentu? Jeżeli chodzi o możliwość rozszerzenia numeru w Sello, to na ten moment jest dostępna opcja dla InsERT GT przy wystawianiu dokumentów, a dla InsERT nexo jest planowane wprowadzenie takiej funkcjonalności. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Wczoraj przed godziną 16 otrzymał Pan wiadomość z zaleceniami dot. przetwarzania zamówień i wspomnianych wyżej problemów. Proszę wdrożyć zgodnie z instrukcją, pamiętając, że powinno się to odbyć na wersji 30.0.2 InsERT nexo. Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 30 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Zainstalowałem i wygląda na to, że błąd został wyeliminowany. Dziękuję Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności W jaki sposób ustawić, żeby Subiekt importował do ZK ustawienia domyślne "realizuj zamówienie jako PI"? Mam w szablonie klientów tak ustawione dla OF, ale mimo to gdy zaciąga z Vendero, to zostaje PA. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 8 Maja 2020 Udostępnij Napisano 8 Maja 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Sprawdzimy, ale wygląda na to, że problem wynika z konfiguracji synchronizatora, pomijając parametry Subiekta. Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 13 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Czy cos już się wyjaśniło w sprawie domyślnej realizacji? Nexo importuje z parametrem realizuj jako PA i nie można tego zmienić Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 13 Maja 2020 Udostępnij Napisano 13 Maja 2020 w Nexo Pro i Vendero: szybkie płatności Przekazałem sprawę do działu odpowiedzialnego za platformę internetową i jak tylko będę miał odpowiedź na temat planów i przewidywanych terminów realizacji, to nie zapomnę Pana poinformować Na ten moment mogę jedynie potwierdzić, że bez zaznaczonej opcji FV przy zamówieniu, to niezależnie od ustawień w InsERT nexo, dokument będzie realizowany jako PA. Link to postu
Polecane posty