Małgorzata Radomska 1 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 w brak połączenia z programem sprzedaży Dzisiaj pojawił się błąd: brak połączenia z programem sprzedaży. Sello i Nexo pro są w aktualnych wersjach, zostały zainstalowane ponownie, ale nie pomogło. Przy kliknięciu w ustawieniach na "zewnętrzny system sprzedaży" nic się nie dzieje i się nie pojawia. Gdzie może być problem? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 w brak połączenia z programem sprzedaży Problem występuje tylko na jednym komputerze? Czy przed tym zdarzeniem miała miejsce jakaś awaria zasilania, komputera itp? Coś było instalowane? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.