Łukasz Samulski 0 Napisano 21 Maja 2020 Udostępnij Napisano 21 Maja 2020 w Szybkie Przelewy24 Cześć, Mamy problem z dodaniem szybkich płatności do SubiektGT. Problem pojawia się przy dodawaniu konta. Otrzymujemy monit jak w zalączniku. Problem polega na tym że nie wykonałem rejestracji z poziomu programu? Przecież nie ma nawet w instrukcji żadnej wzmianki o tym, poza linkiem do witryny Przelewy24. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 21 Maja 2020 Udostępnij Napisano 21 Maja 2020 w Szybkie Przelewy24 (edytowane) 10 minut temu, Łukasz Samulski napisał: Przecież nie ma nawet w instrukcji żadnej wzmianki o tym, poza linkiem do witryny Przelewy24. Jakiej "dokładnie" instrukcji ? W pomocy do programu czytamy: Cytat Szybkie płatności - informacje ogólne Od wersji 1.59 InsERT GT umożliwia skorzystanie z mechanizmu szybkich płatności. Aby można było z niego skorzystać, należy spełnić następujące warunki: 1. Podłączyć się do Konta InsERT. 2. Na Koncie InsERT użytkownik musi być administratorem podłączanej firmy. 3. Podpisać umowę z pośrednikiem – InsERT S.A. jest partnerem serwisu Przelewy24. Konto zakłada się, klikając w link znajdujący się w słowniku Szybkie płatności. Link otwiera stronę serwisu Przelewy24 https://panel.przelewy24.pl/rejestracja.php?a=assign_partner&idp=90634 służącą do rejestracji sprzedawców. Tylko konta założone w opisany powyżej sposób mogą być używane w Subiekcie GT. Edytowane 21 Maja 2020 przez Daniel Kozłowski Link to postu
Łukasz Samulski 0 Napisano 21 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2020 w Szybkie Przelewy24 27 minut temu, Daniel Kozłowski napisał: Jakiej "dokładnie" instrukcji ? W pomocy do programu czytamy: Co zrobić w przypadku gdy konto założone zostało nie poprzez SubiektGT (nie klikając w żadne odnośniki w subiekcie)? Moge założyć konto P24 ponownie na te same dane, czy muszę rozwiązać specjalnie umowę? Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 21 Maja 2020 Udostępnij Napisano 21 Maja 2020 w Szybkie Przelewy24 58 minut temu, Łukasz Samulski napisał: Moge założyć konto P24 ponownie na te same dane, czy muszę rozwiązać specjalnie umowę? Możesz na te same. Najlepiej poproś ich żeby nowe konto podłaczyli pod Twój login do P24. Da się tak zrobic. Link to postu
Łukasz Samulski 0 Napisano 21 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2020 w Szybkie Przelewy24 56 minut temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Możesz na te same. Najlepiej poproś ich żeby nowe konto podłaczyli pod Twój login do P24. Da się tak zrobic. Czyli rejestrując kolejne konto musze użyć tego linka (załącznik) ? Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 21 Maja 2020 Udostępnij Napisano 21 Maja 2020 w Szybkie Przelewy24 Przed chwilą, Łukasz Samulski napisał: Czyli rejestrując kolejne konto musze użyć tego linka (załącznik) ? Tak. Link to postu
Łukasz Samulski 0 Napisano 18 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2020 w Szybkie Przelewy24 Dnia 21.05.2020 o 14:50, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Tak. Cześć ponownie, Wybaczcie że po tak długiej przerwie, ale po pełnym przejściu konfiguracji i przetestowaniu funkcji. Po podaniu adresu mailowego wyskakuje komunikat : Wystąpił błąd Konto w serwisie dostawcy szybkich płatności jest nieaktywne. Skontaktuj się ze sprzedawcą. Jaki jest czas aktywacji tego konta, gdzie można to zweryfikować ? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2020 w Szybkie Przelewy24 Dnia 18.06.2020 o 10:01, Łukasz Samulski napisał: gdzie można to zweryfikować ? U źródła - w Przelewy24. Link to postu
Polecane posty