Grzegorz Radziukiewicz 1 Napisano 11 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2020 w Problem z aktualizacją do wersji 1.36 Ot taki kwiat... B│╣d 80040E14: Could not allocate space for object 'dbo.SORT temporary run storage: 422212476731392' in database 'bboplnowa' because the 'PRIMARY' filegroup is full. Create disk space by deleting unneeded files, dropping objects in the filegroup, adding additional files to the filegroup, or setting autogrowth on for existing files in the filegroup. Aktualizacja podmiotu nie powiod│a siŕ: 80040e14: Could not allocate space for object 'dbo.SORT temporary run storage: 422212476731392' in database 'bboplnowa' because the 'PRIMARY' filegroup is full. Create disk space by deleting unneeded files, dropping objects in the filegroup, adding additional files to the filegroup, or setting autogrowth on for existing files in the filegroup. Cytuj Link to postu
Grzegorz Radziukiewicz 1 Napisano 11 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2020 w Problem z aktualizacją do wersji 1.36 (edytowane) Pooglądałem sobie bazę danych. 4,5GB z 7 zajmuje tabelka... jb_Message a w niej komunikaty tekstowe typu... Zapisywanie zamówienia "74d27694-6515-11ea-91fd-03e748e6fb23" użytkownika "XXXXX" z konta BLEBLEBLE na Allegro.pl: Pominięto aktualizację transakcji. Aktualizacja tej transakcji jest wyłączona na zakładce CECHY. Truncate rozwiązał problem ale może dałoby się to jakoś zautomatyzować. Przy 50.000 ofert ten log puchnie jak szalony. Edytowane 11 Sierpnia 2020 przez Grzegorz Radziukiewicz Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2020 w Problem z aktualizacją do wersji 1.36 W zasadzie tabela jb_Message podlega automatycznemu czyszczeniu. W wersji 1.36 to czyszczenie zostało nieco zmienione więc teoretycznie powinno się to poprawić. Gdyby ta tabela nadal rosła a nie trzymała się na jakimś stałym poziomie, to proszę o taką informację. Możliwe, że w specyficznych przypadkach wpisów w raporcie jest tak dużo, że nawet po przycięciu do ostatnich 10 dni raport i tak zajmuje dużo miejsca. A swoją drogą, można też (a nawet wypadało by) spróbować wyeliminować pojawiające się tam błędy i ostrzeżenia. Powtarzające się komunikaty o pominięciu aktualizacji transakcji mogą wynikać z dwóch sytuacji: pobierane są (niepotrzebne) ponownie wszystkie dostępne transakcje z Allegro Sello próbuje pobrać stare transakcje, których pobieranie z jakiegoś powodu się nie powiodło Drugi przypadek rozwiązaliśmy w wersji 1.36 dodając systematycznie czyszczenie tabeli reg_OrderEventTrackerFails ze starszych wpisów. Więc błędy powodowane tym mechanizmem będą stopniowo znikać. Opcjonalnie można tę tabelę wyczyścić ręcznie aby nie czekać na upłynięcie założonego czasu (który wynosi 30 dni). Cytuj Link to postu
Bartek B 7 Napisano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2020 w Problem z aktualizacją do wersji 1.36 (edytowane) Witam. Posiadam dwie bazy. Jedna baza około 70Giga Druga baza około 50Giga Przy przeprowadzeniu aktualizacji większa baza zakończono sukcesem. Natomiast druga pomimo kilku prób zawsze ten sam wynik. Info poniżej(zdjęcie) Problem jest tylko taki że plik logu się nie tworzy -pomimo informacji że problem jest zapisywany w logu. Jakie czynności podjąć. Drugie pilne pytanie odnośnie aktualizacji. Posiadając tak duże bazy muszę przenosić kopie po archiwizacji na inny dysk aby zwozić miejsce. Czy jest możliwość ustawienia, aby archiwizacje/kopie przy podnoszeniu bazy robił program na inne miejsce niż jest zainstalowany np. inny dysk. Edytowane 24 Sierpnia 2020 przez Bartek B Cytuj Link to postu
Grzegorz Radziukiewicz 1 Napisano 24 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2020 w Problem z aktualizacją do wersji 1.36 U mnie plik logu również się nie tworzył. Pomogło dopiero "uruchom jako administrator". Cytuj Link to postu
Bartek B 7 Napisano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2020 w Problem z aktualizacją do wersji 1.36 43 minuty temu, Grzegorz Radziukiewicz napisał: U mnie plik logu również się nie tworzył. Pomogło dopiero "uruchom jako administrator". Dziękuje. Robiłem wszytko z poziomu Administratora ( bez wymuszenia "uruchom jako administrator") Przeprowadzę kolejna próbę i potwierdzę wynik. Jeżeli Pan Bartosz Rosa ma jeszcze jakiś pomysł do kolejnej próby proszę o podpowiedz. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2020 w Problem z aktualizacją do wersji 1.36 Można sprawdzić jeszcze ścieżkę c:\Users\<uzytkownik>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\InsERT\Sello\Log\ Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.