Skocz do zawartości

Niewidoczna szczegółowa lista płac

Polecane posty

Witam serdecznie.

 

Z tego co widzę to posiada Pan wyłączone wszystkie filtry w  tym widoku płac. Proszę rozwinąć przycisk Więcej i włączyć wszystkie filtry. Będzie Pan wówczas widział jakie posiadają wartości:

5a5b4767e6ecf_listaplac.thumb.jpg.b9b195d7a2ad9a96b7e95f79157ebee8.jpg

Może ustawienie któregoś filtra powoduje, że nie widać wypłat.

Edytowane przez Roman Budzisz
Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Zrobiłem tak jak Pan zasugerował jednak nadal nie widzę szczegółów listy płac. Masakra, terminy gonią a tu taki zong. Jest wiele innych problemów z tym nexo ale może innym razem.

Proszę kogoś o pomoc, GT lepszy o 100$ od tego nexo. Gdybym go nie miał już dawno biuro rachunkowe by straciło dobrą opinię w oczach klientów. Trzy miesiące zajmuję się przejściem z GT na nexo i nie ma końca. A co dalej będzie nie wiadomo. Słowem niedopracowany program przekazany do używania za niemałe pieniądze.

Może ktoś z forum pomoże mi rozwiązać problem z widokiem szczegółowej listy płac. Z góry dziękuję.

2018-01-31.png

Link to postu

Nie odzywałem się, bo ten problem miałem w innym podmiocie i po jakimś czasie listy się pokazały. Gdy zabieram się za następny podmiot problem znowu się powtarza, czekam i za jakieś dwa trzy dni się pokazują. W tym podmiocie już czekam z tydzień i nic. Nie mogę tyle czekać bo klienci wymagają listy płac.

Mogę udostępnić bazę danych tylko proszę mi powiedzieć jak mam to zrobić.

Link to postu
9 godzin temu, Mirosław Piwnik napisał:

Mogę udostępnić bazę danych tylko proszę mi powiedzieć jak mam to zrobić.

Przy pomocy programu serwisowego nexo proszę stworzyć archiwum bazy danych, na której występuje problem. Powstałe archiwum proponuję wrzucić na jakiś serwis chmurowy, np. Google Drive albo One Drive. Przed tym, dla bezpieczeństwa może Pan to archiwum ponownie zapakować i zabezpieczyć hasłem . Następnie link do udostępnionego archiwum (i ewentualne hasło), proszę przesłać w wiadomości prywatnej do mnie lub do Pana Jacka.

 

Link to postu

Bardzo dziękuję za przesłanie bazy danych. Udało nam się powtórzyć problem. Na tą chwilę mogę powiedzieć, że zrobienie konserwacji bazy danych powinno pomóc. Konserwację można wykonać z poziomu programu serwisowego. Proszę spróbować i dać znać czy błąd wciąż występuje.

W kolejnej wersji postaramy się dołączyć poprawkę, która wyeliminuje takie problemy i konserwacja bazy danych nie będzie w tym przypadku konieczna.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...