Mirek Malina 0 Napisano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2020 w Błąd aktualizacji Nexo Pro Witam. W programie serwisowym blokuję wszystkich użytkowników i nie mogę wykonać aktualizacji, wykonuję blokadę i aktualizację na jednym komputerze. Co robię źle ? Co aktualizację mam z nią problem. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2020 w Błąd aktualizacji Nexo Pro Należy wyłączyć Program Serwisowy. Link to postu
Mirek Malina 0 Napisano 10 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2020 w Błąd aktualizacji Nexo Pro Witam. Nic to nie daje , dalej wyskakuje błąd. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2020 w Błąd aktualizacji Nexo Pro Po zamknięciu programu serwisowego i ponownej próbie aktualizacji powinien mieć Pan jednak inny komunikat - jest inny czy dokładnie ten sam? W dniu 10.12.2020 o 08:05, Mirek Malina napisał: Jeżeli treść komunikatu brzmi inaczej, to proszę podesłać informacje diagnostyczne do analizy. Logi należy przesłać przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-767785. InsERT nexo - Jak wygenerować dane diagnostyczne? Link to postu
Polecane posty