Piotr Reszpondek 0 Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Błąd wysyłki SMS Witam, Może ktoś spotkał się z taką sytuacją? Mam wiadomości w skrzynce nadawczej i kiedy chce je wysłać to pokazuje się taki błąd. Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Błąd wysyłki SMS Proszę z poziomu serwisu Licencji wykonać [Zaktualizuj informacje licencyjne] - jeśli powiedzie się to nie powinien pojawić się powyższy błąd z autentykacją. Link to postu
Mirosław Piwnik 0 Napisano 5 Marca 2018 Udostępnij Napisano 5 Marca 2018 w Błąd wysyłki SMS Mam podobny błąd i mimo "zaktualizowania informacji licencyjnej" nadal błąd autentykacji. Proszę o sugestie. Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 w Błąd wysyłki SMS Proszę odłączyć i podłączyć się ponownie do Konta InsERT w nexo. Link to postu
Rafał Męcikiewicz 1 Napisano 2 Lutego Udostępnij Napisano 2 Lutego w Błąd wysyłki SMS Na jednym stanowisku mamy taki problem, ktoś się spotkał i zna rozwiązanie ? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 2 Lutego Udostępnij Napisano 2 Lutego w Błąd wysyłki SMS Dzień dobry, z jakiej wersji systemu operacyjnego korzysta to stanowisko? Link to postu
Rafał Męcikiewicz 1 Napisano 6 Lutego Udostępnij Napisano 6 Lutego w Błąd wysyłki SMS Windows 10 Pro Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 6 Lutego Udostępnij Napisano 6 Lutego w Błąd wysyłki SMS Rozumiem, że ponowne podłączenie Konta InsERT nie daje oczekiwanego rezultatu? Link to postu
Polecane posty