Bartosz Roszewski 7 Napisano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 Witam, Przy pobieraniu pojawia się taki błąd: JADAR-MODEL S.C.,DARIUSZ SZENFELD,JACEK GŁUŚNIEWSKI 1130109730: Kod kraju w numerze VATIN jest nieprawidłowy. Prawidłowy kod kraju to "PL": NIPUE Rozwiązaniem jest dopisanie do numeru NIP przy VATIN, symbolu PL w Rachmistrzu. Lecz dodawanie tego do kilkunastu podmiotów jest uciążliwe. Czy jest jakieś inne rozwiązanie? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 Dzień dobry Przede wszystkim proszę o informację o jaką wymianę chodzi (EPP/online/JPK) i w jakim programie występuje ostrzeżenie (Rachmistrz GT/nexo). Link to postu
Bartosz Roszewski 7 Napisano 8 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 Chodzi o wymianę online między Rachmistrzem NEXO a Subiektem123. Link to postu
Bartosz Roszewski 7 Napisano 12 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 Czy coś wiadomo może? Jesteśmy w środku okresu, w którym zaciągamy najwięcej faktur. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 Przekazałem sprawę do analizy kolegom z Rachmistrza. Prawdopodobną przyczyną jest zmiana po ich stronie w najnowszej wersji - we wcześniejszych wersja VATIN nie był sprawdzany, a obecnie jest sprawdzany w takim zakresie, że musi być poprzedzony kodem kraju. Błędny VATIN w danych podmiotu powoduje blokadę. Jeśli się to potwierdzi postaramy się przygotować i przesłać w wiadomości prywatnej skrypt, który trzeba będzie uruchomić na bazie Rachmistrza, który poprawi problematyczne dane. Link to postu
Bartosz Roszewski 7 Napisano 12 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 Dziękuję. Czekam w takim razie na dalsze informacje. Link to postu
Dorota Cieślar 5 Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 U mnie również wystąpił taki problem. Czy może wiadomo już coś więcej jak go rozwiązać? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 33 minuty temu, Dorota Cieślar napisał: U mnie również wystąpił taki problem. Czy może wiadomo już coś więcej jak go rozwiązać? Dzień dobry Mogę podesłać w wiadomości prywatnej skrypt SQL, który poprawia dane w Rachmistrzu. Link to postu
Dorota Cieślar 5 Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 5 minut temu, Aleksander Mynarek napisał: Dzień dobry Mogę podesłać w wiadomości prywatnej skrypt SQL, który poprawia dane w Rachmistrzu. Bardzo proszę o przesłanie. Link to postu
Agnieszka Nawrocka 0 Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 22 godziny temu, Dorota Cieślar napisał: U mnie również wystąpił taki problem. Czy może wiadomo już coś więcej jak go rozwiązać? Dzień Dobry, Również mam identyczny problem. Wystąpił przy klientach zwolnionych podmiotowo z VAT. Mogę prosić o pomoc w jego rozwiązaniu? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 Dzień dobry 4 minuty temu, Agnieszka Nawrocka napisał: Również mam identyczny problem. Wystąpił przy klientach zwolnionych podmiotowo z VAT. Mogę prosić o pomoc w jego rozwiązaniu? W wiadomości prywatnej przesłałem skrypt SQL poprawiający dane nexo. Link to postu
DOROTA THOLLOT 1 Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 Mam błąd przy imporcie sprzedaży z Sub123 do RewizorGT (w.1,65 HF1), plik wymiany z GT (epp): mianowicie przy każdej importowanej fakturze komunikat: Dekretacja zakończyła się niepowodzeniem: Wygenerowano dekret z nieprawidłowymi grupami Mam aktywny abonament, dokumenty tego Klienta zaczytuję od wielu miesięcy - problem pojawił się po raz pierwszy, a nie zmieniałam żadnych schematów księgowych Co może być przyczyną Link to postu
Kamil Goleń 116 Napisano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123 10 godzin temu, DOROTA THOLLOT napisał: Mam błąd przy imporcie sprzedaży z Sub123 do RewizorGT (w.1,65 HF1), plik wymiany z GT (epp): mianowicie przy każdej importowanej fakturze komunikat: Dekretacja zakończyła się niepowodzeniem: Wygenerowano dekret z nieprawidłowymi grupami Mam aktywny abonament, dokumenty tego Klienta zaczytuję od wielu miesięcy - problem pojawił się po raz pierwszy, a nie zmieniałam żadnych schematów księgowych Co może być przyczyną Dekret który się utworzył na podstawie schematu importu jest nieprawidłowy. Prawdopodobnie zmieniło się coś w samym dokumencie, a schemat jest tak ustawiony, że nie radzi sobie z tą sytuacją. Żeby zdiagnozować problem proszę spróbować przestawić bilansowanie dekretu na bilansowanie całości a nie grup i całości. Dodatkowo można też po kolei usuwać kolejne grupy dekretów w schemacie i w ten sposób zlokalizować problem. W ostateczności proszę wysłać do nas bazę danych i pliki wymiany EPP w celu analizy poprzez formularz kontaktowy. Tutaj artykuł e-Pomocy opisujący procedurę wysyłki bazy danych. Link to postu
Polecane posty