Skocz do zawartości

Witam serdecznie.

Polecane posty

Cieszę się, że powstaje kolejna aplikacja do obsługi sprzedaży i z ochotą zabieram się za jej testowanie.

 

Niestety nie da się pobrać danych z Allegro (oprócz raptem 4 transakcji z ponad 800 które powinno mi pobrać), więc nie przetestowałem wszystkich funkcji dogłębnie, ale pierwsze wrażenia już mam:

 

1. Chaos (mam wrażenie, że nie zatrudniliście w roli konsultanta nikogo kto naprawdę dużo sprzedaje) - program do obsługi dużej ilości transakcji musi prowadzić operatora za rączkę. A tu (jak i wszystkich do tej pory dostępnych aplikacjach) mamy królestwo klikania. Karty sa mało przejrzyste., bez możliwości właczania/wyłaczania kolumn i ich szerokości.

 

2. Nie rozumiem idei zakładki "do paczek" Skoro już sprawdzimy transakcję, zarejestrujemy wpłatę lub oznaczymy, że ma iść za pobraniem - po co ta zakładka? Powinno od razu iść do zakładki "do wysyłki" w Paczkach Co najwyżej checkbox "wyślij" na karcie transakcji - bo każdą transakcję musimy jednak sprawdzić i zatwierdzić (niestety)

Mniej klikania i zaznaczania będzie. 

 

3. Oznacz jako dostarczone w funkcjach dodatkowych. Chyba powinno być "oznacz jako wysłane" Tak samo zakładka "dostarczone" powinna nazywać się "wysłane"

Daty dostarczenia to my za chińskiego boga nie jesteśmy w stanie poznać - bo i po co?

 

4. Brakuje szybkiego podglądu kiedy paczka została do klienta wysłana - mamy tylko datę ostatniego zakupu, numer listy wysyłkowej a dlaczego nie ma daty ostatniej wysyłki i numeru nadania?

 

5. Klienci pomimo zarejestrowania pełnej wpłaty i tak są widoczni w zakładce "zalegający"

 

6. Przesyłki różnych rodzajów (za pobraniem i opłacone z góry) są dodawane do jednej listy wysyłkowej - automatycznie powinny byc tworzone dwie oddzielne. Ręczne wyławianie rodzajów jest niedopuszczalne.

 

7. Brak możliwości dopisania numeru nadania do samej listy wysyłkowej. A numery najczęściej znamy dopiero po nadaniu.

czyli przydałaby się funkcja dopisywania numer po numerze, by było jak najmniej klikania.

 

8. Brak wyszukiwania w Klientach

 

9. Brak możliwości sortowania kolumn po kliknięciu ich tytułu.

 

10. Przy wyszukiwaniu i filtrowaniu ENTER nie działa - trzeba klikać w przycisk.

 

11. Wpisywanie kwot jest uciążliwe. Po kliknięciu cała kwota powinna się podświetlać - w tej chwili trzeba dobrze "celować"

 

I pytanie: Czy klient będzie miał mozliwość podania formy płatności, adresu do wysyłki innego niz podany w serwisie z automatycznym zapisaniem go w programie? To samo dotyczy cech produktów i uwag od klienta (patrz statusy on-line Asystenta i pomocnika)

 

To tak zupełnie na gorąco i w skrócie.

 

Dla mnie ideałem byłoby:

Pobieram dane z Allegro, (w międzyczasie klient w jakimś formularzu nanosi adres wysyłkowy i cechy oraz formę płatności)

Transakcje do wysłania za pobraniem automatycznie lądują w zakładce "Do wysłania za pobraniem"

W zakładce "Oczekujące na płatność" rejestrujemy wpłaty i sprawdzamy zawartości przesyłek. Po zatwierdzeniu transakcji lądują one w zakładce "do wysłania"

Przechodzimy do zakładki "do wysłania za pobraniem" i sprawdzamy transakcje. Po ich zatwierdzeniu - lądują w zakładce "do wysłania" razem z opłaconymi z góry.

Naciskamy przycisk "generuj listy wysyłkowe" i program (bez zaznaczania transakcji - bo nie rozumiem po co jeszcze je zaznaczać) generuje odpowiednia ilośc oddzielnych list wysyłkowych: do wysłania paczką, za pobraniem, kurierem etc.

naciskamy drukuj i drukujemy wszystkie dokumenty. Oczywiście w międzyczasie idą automatyczne powiadomienia z szablonów do klientów.

KONIEC

Im mniej klikania tym lepiej. Im mniej zakładek tym lepiej.

 

Jurek

Link to postu

Dzięki za rzeczowe uwagi. Takich uwag nam właśnie trzeba.

1. Chaos (mam wrażenie, że nie zatrudniliście w roli konsultanta nikogo kto naprawdę dużo sprzedaje) - program do obsługi dużej ilości transakcji musi prowadzić operatora za rączkę. A tu (jak i wszystkich do tej pory dostępnych aplikacjach) mamy królestwo klikania.

Staraliśmy się zrobić takie "prowadzenie za rączkę" poprzez zakładki w każdym module. I tak np. Transakcje - Oczekujące na płatność mają ułatwiać odfiltrowanie takich transakcji i przeprowadzenie nad nimi niezbędnych czynności. Podobnie Transakcje Do paczek - są to takie, z których należy utworzyć paczki.

 

Karty sa mało przejrzyste., bez możliwości właczania/wyłaczania kolumn i ich szerokości.

Jeśli masz na myśli karty z tabelami (tzw. grid, lista itp) to można zmieniać ich szerokość, ilość wyświetlanych kolumn a nawet czcionkę, kolor itp. Można to zrobić poprzez menu kontekstowe Operacje na liście -> Lista kolumn [shift + Ctrl + C] oraz Parametry Listy [shift + Ctrl + L]. Jakby ktoś za bardzo poszalał ze zmianą wyglądu, to jest tam też opcja Przywróć domyślne ;)

 

2. Nie rozumiem idei zakładki "do paczek" Skoro już sprawdzimy transakcję, zarejestrujemy wpłatę lub oznaczymy, że ma iść za pobraniem - po co ta zakładka? Powinno od razu iść do zakładki "do wysyłki" w Paczkach Co najwyżej checkbox "wyślij" na karcie transakcji - bo każdą transakcję musimy jednak sprawdzić i zatwierdzić (niestety)

Mniej klikania i zaznaczania będzie. 

Hmm. Przyjeliśmy taki model, że po każdej transakcji należy zrobić paczkę. Można to zrobić zbiorczo (zaznaczyć wszystkie transakcje z zakładki Do paczek i wybrać Utwórz paczki zbiorczo. Możnaby pomyśleć nad automatycznym tworzeniem paczek do transakcji po wykonaniu na nich pewnych zmian.

 

Można jeszcze zrobić operacje zbiorcze na liście [Ctrl+A] i np. Wystaw dokumenty.

 

3. Oznacz jako dostarczone w funkcjach dodatkowych. Chyba powinno być "oznacz jako wysłane"

Już poprawiliśmy ;) W kolejnej wersji będzie ;)

 

4. Brakuje szybkiego podglądu kiedy paczka została do klienta wysłana - mamy tylko datę ostatniego zakupu, numer listy wysyłkowej a dlaczego nie ma daty ostatniej wysyłki i numeru nadania?

Jest taki podgląd w paczce. Czy chodzi Ci o to, żeby te dane były też dostępne w podglądzie klienta?

 

5. Klienci pomimo zarejestrowania pełnej wpłaty i tak są widoczni w zakładce "zalegający"

Niestety, w filtrowaniu zakładek klientów wdarł nam się błąd. Kolejna wersja oczywiście go poprawi ;)

 

6. Przesyłki różnych rodzajów (za pobraniem i opłacone z góry) są dodawane do jednej listy wysyłkowej - automatycznie powinny byc tworzone dwie oddzielne. Ręczne wyławianie rodzajów jest niedopuszczalne.

Dzięki za uwagę, będziemy jeszcze poprawiać tą funkcjonalność.

 

7. Brak możliwości dopisania numeru nadania do samej listy wysyłkowej. A numery najczęściej znamy dopiero po nadaniu.

czyli przydałaby się funkcja dopisywania numer po numerze, by było jak najmniej klikania.

Aktualnie można to zrobić w paczkach do danej listy. Wprowadzimy jeszcze klawisze skrutu, aby przyspieszyć wybieranie pola z numerem nadania. Możnaby jeszcze zrobić grid edycyjny z listą paczek, na którym będzie można wprowadzać numery nadania - ale to troche więcej problemów może przyspozyc.

 

8. Brak wyszukiwania w Klientach

Jak wyżej: wdarł się błąd. Kolejna wersja oczywiście go poprawi ;)

 

9. Brak możliwości sortowania kolumn po kliknięciu ich tytułu.

??? To akurat jest!! Może spróbuj jeszcze raz? A może klikałeś na kolumnę, w której sortowanie nie ma sensu i jest wyłączone?

 

10. Przy wyszukiwaniu i filtrowaniu ENTER nie działa - trzeba klikać w przycisk.

??? To też działa... Czy chodzi o F7 i F8 na listach? Podaj prosze, gdzie nie działa.

 

11. Wpisywanie kwot jest uciążliwe. Po kliknięciu cała kwota powinna się podświetlać - w tej chwili trzeba dobrze "celować"

Wprowadziliśmy skrot klawiszowy, ktory powinien pomoc trafić w odpowiednie pole.

 

I pytanie: Czy klient będzie miał mozliwość podania formy płatności, adresu do wysyłki innego niz podany w serwisie z automatycznym zapisaniem go w programie? To samo dotyczy cech produktów i uwag od klienta (patrz statusy on-line Asystenta i pomocnika)

Zastanawialiśmy się nad taką funkcjonalnością. Czekamy na Wasze uwagi co do potrzeby takiej funkcjonalności. Chwilowo można to załatwić poprzez wiadomości, ale... nic nie jest wykluczone ;)

 

 

Reasumując: oby więcej takich rzeczowych uwag! Zawsze można coś jeszcze usprawnić!

 

Pzdr.,

i.

Link to postu

Dzięki za rzeczowe uwagi. Takich uwag nam właśnie trzeba.

1. Chaos (mam wrażenie, że nie zatrudniliście w roli konsultanta nikogo kto naprawdę dużo sprzedaje) - program do obsługi dużej ilości transakcji musi prowadzić operatora za rączkę. A tu (jak i wszystkich do tej pory dostępnych aplikacjach) mamy królestwo klikania.

Staraliśmy się zrobić takie "prowadzenie za rączkę" poprzez zakładki w każdym module. I tak np. Transakcje - Oczekujące na płatność mają ułatwiać odfiltrowanie takich transakcji i przeprowadzenie nad nimi niezbędnych czynności. Podobnie Transakcje Do paczek - są to takie, z których należy utworzyć paczki.

 

Uważam, że zakładka "do paczek jest zbędna" Posłużę się przykładem menedżera Sprzedaży Allegro.

Tam nowe transakcje trafiają do zakładki "sprzedane" i z tej zakładki są przenoszone do zakładek: "Oczekują na wpłatę z góry" i "do wysłania za pobraniem".

Po zarejestrowaniu wpłaty lub sprawdzeniu przesyłki pobraniowej - przenoszone do zakładki Zakończone (czyli wysłane)

Jak widać cztery zakładki wyatarczają.

Moim zdaniem podział powinien byc podobny - bo jest najbardziej logiczny.

W Sekcji Transakcje powinny być zakładki: NOWE, "Oczekujące na płatność", "do wysłania za pobraniem".

Rozkład transakcji do tych zakładek robi operator ręcznie - lub program automatycznie - po określeniu przez klienta formy płatności w jakimś formularzu. Program może np wysyłac każdemu taki formularz zaraz po pobraniu danych z Allegro.

Po sprawdzeniu i zatwierdzeniu transakcji - powinna ona zostać AUTOMATYCZNIE przeniesiona do Paczek.

Chodzi nam w końcu o maksymalne przyspieszenie obróbki przesyłek.

 

2. Nie rozumiem idei zakładki "do paczek" Skoro już sprawdzimy transakcję, zarejestrujemy wpłatę lub oznaczymy, że ma iść za pobraniem - po co ta zakładka? Powinno od razu iść do zakładki "do wysyłki" w Paczkach Co najwyżej checkbox "wyślij" na karcie transakcji - bo każdą transakcję musimy jednak sprawdzić i zatwierdzić (niestety)

Mniej klikania i zaznaczania będzie. 

Hmm. Przyjeliśmy taki model, że po każdej transakcji należy zrobić paczkę. Można to zrobić zbiorczo (zaznaczyć wszystkie transakcje z zakładki Do paczek i wybrać Utwórz paczki zbiorczo. Możnaby pomyśleć nad automatycznym tworzeniem paczek do transakcji po wykonaniu na nich pewnych zmian.

 

No właśnie - po co? To dodatkowa, zupełnie niepotrzebna robota, nie podyktowana względami praktycznymi.

Przenieście tworzenie paczki do karty transakcji - dodając np checkbox "do wysłania" i tyle. A przy transakcjach opłaconych z góry i wciśnięciu "zarejestruj pełną wpłatę" powinno się to dziać z automatu.

 

Można jeszcze zrobić operacje zbiorcze na liście [Ctrl+A] i np. Wystaw dokumenty.

 

4. Brakuje szybkiego podglądu kiedy paczka została do klienta wysłana - mamy tylko datę ostatniego zakupu, numer listy wysyłkowej a dlaczego nie ma daty ostatniej wysyłki i numeru nadania?

Jest taki podgląd w paczce. Czy chodzi Ci o to, żeby te dane były też dostępne w podglądzie klienta?

 

Dzwoni klient: Panie! gdzie moja paczka!

Jak go szukamy? Proste - proszę podać nazwę użytkownika. Wpisuję ją i na jego karcie od razu widzę kiedy wysłano.

 

7. Brak możliwości dopisania numeru nadania do samej listy wysyłkowej. A numery najczęściej znamy dopiero po nadaniu.

czyli przydałaby się funkcja dopisywania numer po numerze, by było jak najmniej klikania.

Aktualnie można to zrobić w paczkach do danej listy. Wprowadzimy jeszcze klawisze skrutu, aby przyspieszyć wybieranie pola z numerem nadania. Możnaby jeszcze zrobić grid edycyjny z listą paczek, na którym będzie można wprowadzać numery nadania - ale to troche więcej problemów może przyspozyc.

 

Podkreślam - numer nadania znamy z reguły dopiero PO nadaniu przesyłek...

Ideałem byłoby podawanie numerów po kolei do listy: Bumer TAB, numer TAB, itd...

 

9. Brak możliwości sortowania kolumn po kliknięciu ich tytułu.

??? To akurat jest!! Może spróbuj jeszcze raz? A może klikałeś na kolumnę, w której sortowanie nie ma sensu i jest wyłączone?

 

Masz rację - jest. Tylko nie domyśliłem się, że trzeba kliknąć dwukrotnie :-)

 

10. Przy wyszukiwaniu i filtrowaniu ENTER nie działa - trzeba klikać w przycisk.

??? To też działa... Czy chodzi o F7 i F8 na listach? Podaj prosze, gdzie nie działa.

Działa - może wczoraj za późno już było.... ;-)

 

I pytanie: Czy klient będzie miał mozliwość podania formy płatności, adresu do wysyłki innego niz podany w serwisie z automatycznym zapisaniem go w programie? To samo dotyczy cech produktów i uwag od klienta (patrz statusy on-line Asystenta i pomocnika)

Zastanawialiśmy się nad taką funkcjonalnością. Czekamy na Wasze uwagi co do potrzeby takiej funkcjonalności. Chwilowo można to załatwić poprzez wiadomości, ale... nic nie jest wykluczone ;)

 

Każdy program wspomagający sprzedaż na Allegro już to ma.

Nie wyobrażam sobie przeszukiwania maili klientów i ręcznego kopiowania adresów, ręcznego sprawdzania formy płatności.

Po raz kolejny - jak sami piszecie, program ma być do obsługi średniej i dużej ilości transakcji.

Allegro samo nie umożliwia wyboru cechy produktu, podania adresu wysyłki czy formy płatności w ujednolicony i zautomatyzowany sposób. Z punktu widzenia sprzedawcy wysyłającego 50-100 przesyłek dziennie takie funkcje są warte każdych pieniędzy

 

 

Reasumując: oby więcej takich rzeczowych uwag! Zawsze można coś jeszcze usprawnić!

 

Naprawdę powinniście pomyśleć o konsultancie spośród dużych sprzedawców z Allegro.

W końcu program właśnie takim ma ułatwiać życie, czyli usprawniać pracę.

 

I jeszcze jedna uwaga:

Fajnie, że wbudowaliście klienta POP3 w program.

Teraz jeszcze tylko funkcja sprawdzająca maile klienta z poziomu transakcji jest potrzebna.

 

 

No i z niecierpliwościa czekam na możliwość pobrania wszystkich danych z Allegro, żeby przetestować wszystkie funkcje.

 

 

Jurek

Link to postu

"Chodzi nam w końcu o maksymalne przyspieszenie obróbki przesyłek."

 

W pełni popieram Rumunka!

 

Szczerze mówiąc ten program może narazie służyć tylko do odbierania i wysyłania poczty e-mail choć i to nie przebiega bez błędów.

 

Pozdrawiam

 

P.S.

 

Słowa krytyki niech nie będą dla was zniechęcające lecz motywacją do dalszego działania  :D

 

 

 

 

Link to postu

Udało mi się pobrać 7 transakcji :D

Więc coś juz widać - klient kupił w 3 aukcjach.

 

Po wciśnięciu CTRL+A nie grupuje (jak menedżer Sprzedaży - zaznaczamy wszystko i wciskamy grupuj - Menedzer sam grupuje zakupy tego samego kontrahenta z róznych aukcji). W Sello trzeba  zaznaczać transakcje ręcznie.

 

Moim zdaniem - grupowanie zakupów jednego kontrahenta powinno byc automatyczne.

Link to postu

Gratuluję Rumunkowi samozaparcia. Chciałem napisać coś konstruktywnego na temat tego programu, ale niestety nie potrafię. Powinien być po prostu napisany od nowa. Widać, że pisały go osoby nie mające pojęcia o aukcjach internetowych. Co gorsze twórcy programu nie zapoznali się nawet z dokonaniami konkurencji. W efekcie powstał potworek. Już na wstępie przestarzały, niespójny, nielogiczny.

Sama idea jest dobra, połączenie Subiekta z Allegro i nic ponadto.

 

 

Link to postu

Witam,

Jako że ja do testowania nie jestem zbyt skora ;) przyjżę się na razie zmaganiom Rumunka ;)

I tej dyskusji...

 

Ad. 1 zakładka "do paczek"

Nie znam założeń, ale co z paczkami, które z jakichś przyczyn muszą poczekać na wysyłkę? (klient wyjechał i prosił aby mu wysłać później lub np. chwilowy brak towaru?)

 

Ad.4 "Dzwoni klient - gdzie moja paczka"

Tego typu wyszukiwanie powinno być nie tylko po NICKU ale również po nazwisku i adresie email

 

Ad.7 Numer paczki i wprowadzanie go na listę...

Ja numer nadania znam jeszcze przed wysłaniem przesyłki (bo u mnie 90% wysyłek to paczki) - i jeśli podpiszę kiedyś umowę z pocztą, to chciałabym, aby byla możliwość naniesienia numeru przed wysyłką - na listę...

 

I ostatnia kwestia...

Funkcjonalność typu "strona ze statusami" - dla mnie jest nieodzownie konieczna - mówię oczywiście o stronie gdzie klient podaje nowy adres wysyłkowy (i ma podgląd starego, żeby niepotrzebnie nie podawał), może wskazać wybór towaru z listy, sposób przesyłki albo dopisać inne swoje uwagi. I to wszystko powinno mi się nanosić do programu (w tym przypadku sello). Bez tej funkcjonalności w ogóle nie będę nawet testowała tego programu!!! Tego typu funkcjonalność to 90% głupawych, marnotrawiących czas maili mniej...

 

 

Link to postu

Powinien być po prostu napisany od nowa. Widać, że pisały go osoby nie mające pojęcia o aukcjach internetowych. Co gorsze twórcy programu nie zapoznali się nawet z dokonaniami konkurencji. W efekcie powstał potworek. Już na wstępie przestarzały, niespójny, nielogiczny.

Sama idea jest dobra, połączenie Subiekta z Allegro i nic ponadto.

 

Twórcy zapoznali się z dokonaniami konkurencji i ich celem jest stworzenie programu, który może coś więcej, choć problemy z działaniem, jakie wykazują niektórzy na tym forum uniemożliwiają sprawdzenie aplikacji w pełni.

 

Program Sello BETA wyszedł na świat między innymi po to, aby poznać Wasze  opinie, posłuchać Waszych sugestii, no bo kto wie najlepiej czego potrzebują sprzedawcy, jak nie Wy właśnie. Mając nawet 5 osób w zespole projektanckim, które pełniłyby rolę konsultantów-sprzedawców, nie da się ogarnąć wszystkich potrzeb, wszystkich użytkowników.

 

Dlatego, póki program jest w fazie budowy, czekamy na Wasze pomysły i opinie, aby zrobić go lepszym i bardziej przydatnym.

 

Wszystkie błędy i problemy jakie się tu pojawiają są na bieżąco usuwane. Aczkolwiek chwilkę trzeba poczekać na kolejne poprawione wersje :).

 

ps. Czy można wiedzieć co oznacza przestarzały i niespójny? Bo mnie to zaintrygowało  8)

Link to postu

Spodziewałem się zapowiadanej rewolucji, stąd mój zawód . W tej chwili program nawet jeśli będą te błędy poprawione nie spełnia moich oczekiwań.

Oczywiste jest, że programista nie zastąpi użytkownika w projektowaniu funckji programu. To użytkownik wie najlepiej co mu jest potrzebne. Ciekaw jestem na ile nasze sugestie zostaną uwzględnione. 2,50 miesiąca to raczej mało na gruntowne przerobienie programu.

 

Przestarzały

W obecnej formie program nic nie wnosi nowego. Są w nim podstawowe funkcje i nic więcej. Znam dużo bardziej nowatorskie projekty. Miała być rewolucja w obsłudze aukcji, ale jakoś jej nie widzę. Po rewolucyjnym programie spodziewałbym się zaawansowanych narzędzi automatyzujących pracę, ułatwiających, czy wręcz ograniczających kontakt z klientem itp. Jakoś tego nie widzę.  Liczba kliknięć prowadzących do wykonania jakiejś czynności i czas potrzebny na jej wykonanie sprawia, że górą jest nawet Menadzer Allegro. Jedynym nowatorstwem jest możliwość pobierania danych z Subiekta.

 

 

Niespójny

Jak zauważył to zdaje się Rumunek , program powinien prowadzić przez proces wystawiania aukcji i obsługi transakcji "jak za rączkę" . Tego tutaj nie ma. Nie widać wizji Twórców Programu ,jak powinien wyglądać uniwersalny proces obsługi programu. Nie widać jakiejś spójności poszczególnych funkcji programu, są oderwane od siebie.  Próbując obsługiwać aukcje za jego pomocą robi się 2 kroki do przodu, jeden do tyłu itd. Bez ładu i składu przełącza się między zakładkami, zagląda raz tutaj, raz tam poszukując potrzebnych informacji do wykonania danej czynności.

Program zawzięcie walczy z naszymi przyzwyczajeniami i z utartymi schematami, nie dając w zamian nowej wartosci.

Link to postu

Witam,

Jako że ja do testowania nie jestem zbyt skora ;) przyjżę się na razie zmaganiom Rumunka ;)

I tej dyskusji...

Hi! Takie głosy jak Twoj również bardzo pomagają w dyskusji i naszych pracach!! Prosimy o więcej takich "luźnych" uwag :)

 

Ad. 1 zakładka "do paczek"

Nie znam założeń, ale co z paczkami, które z jakichś przyczyn muszą poczekać na wysyłkę? (klient wyjechał i prosił aby mu wysłać później lub np. chwilowy brak towaru?)

Przewidzieliśmy coś takiego. Można paczkę oznaczyc jako Zablokowana.

 

Ad.4 "Dzwoni klient - gdzie moja paczka"

Tego typu wyszukiwanie powinno być nie tylko po NICKU ale również po nazwisku i adresie email

Zgadzam się. Za utrudnienia przepraszamy i poprawimy ten błąd.

 

Ad.7 Numer paczki i wprowadzanie go na listę...

Ja numer nadania znam jeszcze przed wysłaniem przesyłki (bo u mnie 90% wysyłek to paczki) - i jeśli podpiszę kiedyś umowę z pocztą, to chciałabym, aby byla możliwość naniesienia numeru przed wysyłką - na listę...

W tym zakresie też przygotowujemy rozbudowę Sello. Postaramy się, abyś po podpisaniu takiej umowy z Pocztą mogła z poziomu Sello zarządzać swoimi numerami przesyłek... Może macie jeszcze jakieś uwagi na ten temat? Jakie wydruki pocztowe są Wam najbardziej potrzebne? Jakie usprawnienia umożliwia Wam Wasz urząd pocztowy?

 

Funkcjonalność typu "strona ze statusami" - dla mnie jest nieodzownie konieczna

Przyznaję, że mieliśmy w planie taką funkcjonalność. Niestety, ze względów czasowych nie została ona zrealizowana. Teraz możemy skonfrontować Sello z Wami i kontynuować prace. tak jak już pisaliśmy: głosy użytkowników są dla nas najważniejsze, zatem powrócimy do tematu Statusów online.

 

Pozdrawiam,

Inga

Sello Team

Link to postu

Najlepiej byłby spotkać sie (doświadczenie sprzedawcy) i skonstruować jak ma działać  program  ::)

 

No bo kto lepiej będzie wiedzieć jak taki program ma wyglądać? :P

 

Jak wam sie podoba taki pomysł??

 

Nam? Bardzo!! Może byliby chętni, do zrobienia alternatywnej (do pokazu kinowego) imprezy wieczornej, na której moglibyśmy powymieniać się uwagami? piwo na pewno się znajdzie ;) a dodatkowo moglibyście wziąć udział w tworzeniu fajnego softu :)

Link to postu

Najlepiej byłby spotkać sie (doświadczenie sprzedawcy) i skonstruować jak ma działać  program  ::)

 

No bo kto lepiej będzie wiedzieć jak taki program ma wyglądać? :P

 

Jak wam sie podoba taki pomysł??

 

Nam? Bardzo!! Może byliby chętni, do zrobienia alternatywnej (do pokazu kinowego) imprezy wieczornej, na której moglibyśmy powymieniać się uwagami? piwo na pewno się znajdzie ;) a dodatkowo moglibyście wziąć udział w tworzeniu fajnego softu :)

 

Zapraszamy na nieoficjalne spotkanie wieczorne (które organizujemy zamiast kina w dniu 22 czerwca) w klubie Johnny Rocker zlokalizowanym na narożniku ulicy Wielkiej i Szewskiej

Można połaczyć przyjemne z pożytecznym :)

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...