wieclaw 0 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 w Problem z synchronizacją z Subiektem GT Witam, jestem w trakcie testów Sello i próbuję zsynchronizować towary z Subiektem GT 1.14SP1. W części administracyjnej mam ustawione parametry połączenia z Subiektem, ustawionego użytkownika Subiekta do synchronizacji (założony nowy user). Po uruchomieniu testowania połączenia dostaję komunikat, że wszystko jest OK. W zakładce Towary, wybieram synchronizację i dostaję błąd numer 80070005 Na tym samym komputerze chodzi bez problemów klient Subiekt GT. System operacyjny Vista 64 bit. Bardzo proszę o jakieś wskazówki co zrobić, żeby działało. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 w Problem z synchronizacją z Subiektem GT błąd 80070005 z tego co podpowiadają google jest to błąd odmowy dostępu do komponentów DCOM. Pobieżnie przeczytałem parę wątków na ten temat i wygląda to na jakieś problemy z aktualizacją visty. Trzeba by poszukać głębiej w tym kierunku na googlach. np: http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost.aspx?PostID=595892&SiteID=1 http://www.tutorials-win.com/WindowsUpdate/Error-code-235360/ Cytuj Link to postu
wieclaw 0 Napisano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 w Problem z synchronizacją z Subiektem GT Podane linki nie dotyczą tematu Chociaż hint z ustawieniami DCOM, coś zadziałał - otworzyłem DCOMCNFG (Zarządzanie Usługami Składowymi), wszedłem w Usługi składowe -> Komputery -> Mój komputer -> Konfiguracja DCOM i zostałem zasypany pytaniami takimi: element C:\...\InsERT GT\MDF.exe i tytuł FiscallPrinter Class maja nazwaną wartość AppID, ale nie jest ona zapisana w kluczu HKCR\AppID. Czy chcesz ją zarejestrować? Wybrałem, że tak i ... Sello przestało się otwierać - wisi przy logowaniu po wyborze bazy danych na komunikacie o sprawdzaniu licencji. Przeinstalowanie Sello nic nie pomogło Szukam dalej, problem pozostaje otwarty. Jakieś pomysły? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 w Problem z synchronizacją z Subiektem GT U mnie też też o te klucze się pytał.. dawałem nie . Natomiast zawis Sello na sprawdzaniu licencji wynika w gruncie rzeczy z czego innego. Po chwili Sello powinno ruszyć normalnie. Cytuj Link to postu
wieclaw 0 Napisano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 w Problem z synchronizacją z Subiektem GT Zwis Sello rzeczywiście przeszedł - po dobrych kilku(-nastu) minutach Co do problemu, to znalazłem jakieś informacje tutaj http://www.computerperformance.co.uk/Logon/code/code_80070005.htm Całą magię zawartą w tym artykule zaaplikowałem, ale niestety bez skutku. Chwilowo skończyły mi się pomysły Sello nie synchronizuje się z Subiektem i wciąż wyświetla błąd 80070005 W desperacji zdążyłem już ten numer zapamiętać Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 w Problem z synchronizacją z Subiektem GT Moze troszke nie w temacie, ale moze ktos bedzie znal lekartwo na to. Mianowicie u mnie zawsze po wystawieniu paragonu(lub kilku) z SGT po jakims czasie zawiesza sie MDF.exe (program przstal dzialac... bla bla bla). W sumie nic sie zlego nie dzieje, ale jest to troszke wkurzajace. Za co ten MDF jest odpowiedzialny? Aha system to Vista. Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 w Problem z synchronizacją z Subiektem GT za wydruki fiskalne, jeśli się wiesza to być może jest jakiś problem z portem, dostępem do tego portu (można spróbować ustawić port w biosie na sztywno), ale jak wiemy na tym forum zajmujemy się Sello, więc jeśli jest "potrzeba" to proszę o kontakt z Działem Pomocy Technicznej Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 23 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 w Problem z synchronizacją z Subiektem GT Z portem ciezka sprawa, bo korzystam z przejsciowki USB->COM(laptop). Wole zapytac tutaj, bo a noz widelec ktos pomoze. Do pomocy technicznej dzwonilem raz i wiecej nie zamierzam. Najpierw przez godzine probowalem sie tam dodzwonic, a potem na wiekszosc moich pytan i watpliwosci uslyszalem, ze nic na ten temat nie wiedza i nikt tego do tej pory nie zglaszal problemu. Mily pan jakos nie byl chetny zeby przyjac odemnie zgloszenie. Poprostu zostalem olany cieplym moczem PS a co do samego MDF to sie wiesza, ale paragony dalej drukuje bez problemu Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.