esp23 0 Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 w strefa Sello - komunikacja z kupujacym ..nadpisuje wiadomosci? no właśnie , klient przekazuje wiadomość przez strefę , wiadomość odebrana , klient przekazał np dane do f-vat , i forme zapłaty , za godzine pisze no słowa uznania etc. no i co , pierwszej wiadomości juz nie ma , jest tylko druga do zatwierdzenia.. w historii tez nie ma ,,, mylę się czy jest lipa? Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 9 Października 2008 Udostępnij Napisano 9 Października 2008 w strefa Sello - komunikacja z kupujacym ..nadpisuje wiadomosci? czy jest coś na zakładce Historia? Czy sytuacja jest powtarzalna? Cytuj Link to postu
esp23 0 Napisano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2008 w strefa Sello - komunikacja z kupujacym ..nadpisuje wiadomosci? w historii jest tylko przebieg transakcji - zmieniono na pobranie, zmioniono adres itp , rozchodzi się o notatki - "uwagi klienta ze strony statusów" jest tylko ostatnia wiadomość , nie ma historii korespondencji , juz wcześniej wpało mi to w oko ale nie byłem pewien , teraz jestem na 100% pewny ze nie ma historii korespondencji ze strony sello z klientem , ostatnia wiadomość przekazana przez klienta nadpisuje poprzednia Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 10 Października 2008 Udostępnij Napisano 10 Października 2008 w strefa Sello - komunikacja z kupujacym ..nadpisuje wiadomosci? bo tak jest. W transakcja jest tylko jedno pole przechowujące wiadomość od kupującego ze Strefy - z założenia miało ono służyć jedynie do wpisania przez kupującego dodatkowych informacji dla sprzedawcy a nie do prowadzenia z nim korespondencji - zresztą sprzedawca nie ma możliwości tam nic wpisać. Jeśli ktoś czuje potrzebę wymiany poglądów ze sprzedawcą to zawsze może skorzystać z wiekowego już mechanizmu mejli . Jeśli natomiast rozmowy przez strefę Sello są dosyć powszechne to oczywiście można pomyśleć o dorobieniu na niej historii rozmów / zmian danych. Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 w strefa Sello - komunikacja z kupujacym ..nadpisuje wiadomosci? Rozmowy nie sa powszechne, bo ciezko je prowadzic jak nie mozna klientowi nic napisac. Juz kiedys wspominalem o tym ze przydala by sie mozliwosc wysylania informacji od nas dla klienta na strefe. Czesto jest potrzebna na przyklad informacja "wysylka opozniona o 2 dni" i nie ma jak jest wyslac tak zeby klientowi bylo dobrze. Klient pewnie sprawdza tylko strefe zeby zobaczyc czy paczka poszla czy nie i odrazu by widzial co jest grane. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 w strefa Sello - komunikacja z kupujacym ..nadpisuje wiadomosci? dobra, czyli taką informację od sprzedawcy w miarę łatwo dorobić. Natomiast czy potrzebna jest ta cała historia, bo to już będzie nieco więcej roboty. Cytuj Link to postu
esp23 0 Napisano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2008 w strefa Sello - komunikacja z kupujacym ..nadpisuje wiadomosci? jak najbardziej , na moim przykładzie, klient podał dane do f-vat , wybrał forme płatności , za dwa dni pisze: "hej , kasa wpłacona , pozdrawiam" poprzednie dane "wcina" 3-go dnia otrzymuje przelew i zabieram się za ta paczke, w danych pamiętam ze było podane info do f-vat , tymczasem jest tylko "hej..." Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 19 Października 2008 Udostępnij Napisano 19 Października 2008 w strefa Sello - komunikacja z kupujacym ..nadpisuje wiadomosci? ale mimo wszystko osobiście wolałbym się nie sugerować jednym przypadkiem. Dlatego pytam, czy jest to nagminne i często zachodzi potrzeba dialogu. Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 w strefa Sello - komunikacja z kupujacym ..nadpisuje wiadomosci? Odpowiedzi klientowi lub poprostu poinformowania go o czyms ja najbardziej. Jezeli chodzi o archiwum to chyba tez jest niezbedne, bo juz kilka razy akceptowalem jakas notatke do jednej transkacji i tak wlasciwie to nie wiem co tam klient zmienial. Moze by to dorobic na zasadzie nie dialogu tylko spisu tego co napisano czyl: Pierwsza notatka: "poprosze za pobraiem" Potem klient chce fakture (na przyklad po 10 minutach)i powinno to wygladac tak: 26.10.2008 - 14.16 poprosze za pobraniem 26.10.2008 - 14.26 prosze o wystawienie f-vat Poprostu zabronic kasowania tego co juz zostalo wyslane i tylko sopisywac nowe informacje. Tak samo moglo by to wygladac od strony sprzedawcy. Takich informacji nie ma specjalnie duzo, wiec nie powinno byc problemu ze znalezieniem co jest odpwoiedzia na co jak klientowi odpiszemy. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.