Skocz do zawartości

Strona strefy sello nie przekazała informacji o zmianie adresu do programu

Polecane posty

Jak wyżej, po najechaniu na transakcje w ogóle nie wyswietla się link do strony sello. Prawie zwariowałem jak podczas rozmowy telefonicznej z klientką chaotycznie szukałem linka do strefy, a tu nic. W każdym razie paczka poszła na zły adres. Problem jest z gatunku niebezpiecznych.

Link to postu

Tak jak mówie sello nawet nie wyświetla linka do strony strefy, w miejscu linka jest puste pole także nie da się wejśc na strone.

A że nie przekazała znaczy po prostu...., że nie przekazała?

No bo skoro klientka wprowadza inny adres do wysyłki a on nie pokazuje się w sello to chyba tak można stwierdzić.

 

Proszę oto historia

Data Autor Opis

2008-10-20 (Pn) 14:14 Szef Zmieniono stan transakcji (nowa -> w trakcie realizacji)

2008-10-20 (Pn) 14:14 Szef Zmieniono pole <opłacona>

2008-10-20 (Pn) 14:14 Szef Zmieniono datę wpłaty ((brak) -> 2008-10-20 14:14:41)

2008-10-20 (Pn) 14:14 Szef Zmieniono kwotę wpłaty (0 -> 266)

2008-10-20 (Pn) 14:14 Szef Wystawiono dokument wstępny

2008-10-20 (Pn) 14:17 Szef Zmieniono datę wpłaty (2008-10-20 14:14:41 -> 2008-10-20)

2008-10-20 (Pn) 14:17 Szef Zmieniono dostawcę (Poczta Polska -> Kurier GLS)

2008-10-20 (Pn) 14:17 Szef Zmieniono rodzaj dostawy (List polecony/Priorytet -> Przesyłka Kurierska)

2008-10-20 (Pn) 14:30 Szef Wystawiono dokument końcowy

2008-10-20 (Pn) 15:15 Szef Zmieniono stan transakcji (w trakcie realizacji -> zakończona)

 

Link to postu

jak na moje oko, to do tej transakcji w ogóle nie powstała strona w Strefie przez Sello. Zapewne klientka weszła tam przez link otrzymany z allegro. Zatem powstają pytania:

1. czy transakcja ta nie ma czasami zaznaczonej opcji Nie twórz stronę strefy dla tej transakcji?

2. czy przy synchronizacji nie ma błędów związanych z tą stroną?

3. Czy transakcja nie jest starsza niż 30 dni?

Link to postu

czyli z jakiejś przyczyny Sello uważa, że dla tej transakcji nie trzeba robić strony... natomiast trzeba robić jeśli:

- data utworzenia transakcji jest nie starsza niż 30 dni względem aktualnego czasu na komputerze

- nie jest wyłączona opcja tworzenia strony dla tej transakcji

- nie ma jeszcze strony dla tej transakcji

- status transakcji jest nowa lub w trakcie realizacji

 

Trzeba by sprawdzić czy te warunki są spełnione. Może stan transakcji został zmieniony na zakończona zanim była synchronizacja ze Strefą, lub też z powodu błędów synchronizacji przez ten czas nie udało się utworzyć strony?

 

Kolejna sytuacja to już co innego, bo tu strona jest utworzona, ale zaistniały błędy komunikacji.

 

Co ile synchronizowana jest Strefa?

Link to postu

ponieważ ostatnio synchronizuje ręcznie z wiadomych powodów to robię to kilka razy dziennie.

 

Co do pierwszej transakcji to wszystkie warunki spełnione co zresztą pokazuje historia. Synchronizacja raczej była przeprowadzona kilkukrotnie w stanie "w trakcie realizacji" więc wątpliwe by kilkukrotnie był bład sciągania ze strefy.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...