hitman07 0 Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 w pobieranie transakcji - weekend Witam! Mamy następujący problem. Najpierw myśleliśmy, że to nasze błędy z ustawieniami, ale po trzech tygodniach widzimy, że to jednak nie nasz błąd (chyba) więc dla tego ten post. Co poniedziałek przychodzimy do biura i widzę, SELLO jest jakby "zawieszone", zakończone aukcje i transakcje nieściągnięte. Nie wiem co z tym zrobić. Obecnie widzę że ostatnie ściągnięte transakcje, to 24.10, a mamy 27.10. Teraz aktualizuję kategorie i pobieram wszystkie dane, mam nadzieję, że pobierze te dane w końcu. Ale to nie jest rozwiązanie na stałe! Jakieś pomysły z waszej strony, co może być przyczyną? Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 w pobieranie transakcji - weekend Co poniedziałek przychodzimy do biura i widzę, SELLO jest jakby "zawieszone", zakończone aukcje i transakcje nieściągnięte. Nie wiem co z tym zrobić. jak ta sytuacja się objawia, czy tylko Sello jest zawieszone(co to znaczy jakby - czy wogóle działa?), czy są jakieś komunikaty, czy w danym czasie była wykonywana jakaś synchronizacja, jak wygląda wykorzystanie pamięci i procesora? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 w pobieranie transakcji - weekend Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale jak mniemam chodzi o to, że Allegro zmieniło kategorie i Sello sobie ich samo nie pobrało - przez co nie mogło pobrać też danych z serwisu. Jeśli o to chodzi, to zapewne pojawi się mechanizm automatycznie pobierający kategorie jeśli się zmienią. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.