elte_2005 0 Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Witam, Mam prośbę. 3 dni temu wykupiłem miesięczny abonament i do tej pory nie dostałem kodu abonamentu, przez co nie mogę używać Sello. Przelewu dokonałem przez mbank i na pewno już od dawna pieniądze powinny być na koncie. Proszę o pomoc. Pozdrawiam elte_2005 Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu co stanowi trudność w pracy na programie? w jaki sposób został zakupiony abonament (licencja)? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu licencję należy przedłużać przez Sello, bo inaczej nasz serwer licencji nigdy nie dowie się, że licencja taka została opłacona. W przypadku przedłużenia licencji nie wysyłamy żadnych kodów abonamentu, gdyż licencja jest automatycznie przedłużana u nas na serwerze. Z Państwa strony wystarczy jedynie wykupić licencję przez Sello i potem poprawnie ściągnąć informacje o licencji - Sello robi to automatycznie po zakupie i przy uruchamianiu programu. Cytuj Link to postu
elte_2005 0 Napisano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Witam, Pobrałem instalke ze strony, uruchomiłem jako wersję testową, żeby sprawdzic czy chce nabyc licencje, ale nic nie można było w nim zrobić, bo wyskakiwal komunikat o braku licencji. Wykupiłem abonament przez Sello (moje konto) i nie mam zadnej wiadomości na ten temat, brak kodu. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 8 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Kodu nie będzie. Kod jest stworzony tylko i wyłącznie na potrzeby jak ktoś kupuje Sello w pudełku w sklepie/ na allegro. Po odświeżeniu informacji o liencjach (uruchomienie programu) proszę zajrzeć do okienka zarządzania kontami i licencjami, do kiedy ważna jest licencja na dane konto. Cytuj Link to postu
elte_2005 0 Napisano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Witam, W polu data ważności nie ma żadnej informacji. Czy mogę jakos odzyskac pieniadze? Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 10 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Proszę wysłać nick konta allegro, na które była kupowana licencja, sprawdzimy to. Cytuj Link to postu
elte_2005 0 Napisano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu elte_2005 Cytuj Link to postu
elte_2005 0 Napisano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Witam, Co to znaczy "kodu nie bedzie" kiedy na www jest napisane iz można kupic Sello na 2 sposoby, jednym z nich jest przez "nie wychodzenie z domu": "Kup Program dostępny jest w postaci rocznego lub 30-dniowego abonamentu, osobno dla każdego konta z serwisu aukcyjnego. Kod abonamentu można kupić szybko i wygodnie, korzystając z funkcji dostępnej w programie. Wystarczy pobrać i zainstalować Sello, wprowadzić swoje konto z serwisu aukcyjnego, a następnie wybrać sposób płatności (przelew elektroniczny lub karta kredytowa). Zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę www.platnosci.pl. W ten sposób kupisz Sello łatwo i bezpiecznie, nie wychodząc z domu. Bezpośrednio po dokonaniu płatności możesz rozpocząć pracę z programem." Pozrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 10 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Ktoś widocznie źle napisał, zaraz się dowiem, kto i dlaczego. Sprawdziliśmy konto elte_2005, jeśli na taki był kupowany abonament, i ma ważność do 5 grudnia. Więc prawdopodobnie problem leży w tym, że Sello nie może połączyć się z serwerem licencji aby pobrać stosowne informacje. Może to być wina firewalla, lub problemów z łączem internetowym. Jeśli w systemie jest więcej niż 1 łącze (np gprs) to proszę jedno z nich wyłączyć. Proszę także spróbować wejść w zarzadznia kontami i licencjami, wyedytować konto z którym jest problem i nacisnąć OK - licencje powinny pobrać się ponownie. Informacja o licencji powinna pojawić się w polu "Status licencji" Cytuj Link to postu
elte_2005 0 Napisano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Witam, Wyedytowanie konta oznacza, ze w zarzadzaniu kontem i licencjami nalezalo kliknat w dane konta i zatwiedzic enterem? po tym rzeczywiscie aktualizuje info o licencjach, tyle ze nic nie pomaga. Mam lacze upc 10 mb, router ktory rozdziela to na 4 komputery i wylazonego firewalla u siebie. mam program antywirusowy avast. czy jest mozliwosc ze trzeba odblokowac jakies porty na routerze? Tylko wszystko to wydaje sie malo prawdopodobne, gdyz po wlaczeniu sello pobiera licencje (pojawiaja sie takie informacje), pozniej komunikuje sie z allegro i wymienia info (synchronizacja parametrow z serwisem allegro) Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 10 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Ale w czym nie pomaga? Co jest w polu "status licencji"? Cytuj Link to postu
elte_2005 0 Napisano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu "bak licencji" Cytuj Link to postu
elte_2005 0 Napisano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu przeinstalowalem sello i po instalacji pojawil sie komunikat, ze posiadam licencje do 5 grudnia, ale sello nadal nie dziala, pojawia sie ten sam komunikat "konto nie ma ważnej licencji" prosze o pomoc Cytuj Link to postu
mac 1 Napisano 11 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu hmmm, wydaje mi się, że kiedyś walczyłem z czymś podobnym. Przyczyną były właśnie 2 połączenia z internetem (modem i neostrada). Po skasowaniu połaczenia przez modem problem się rozwiązał. Cytuj Link to postu
elte_2005 0 Napisano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu podlaczylem bezposrednio do modemu (odlaczylem router) i jest tak samo:( Cytuj Link to postu
mac 1 Napisano 11 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu nie, nie miałem na myśli fizycznego połączenia. Chodziło o różne połaczenia skonfigurowane w systemie. U mnie było to między innymi połączenie poprzez modem analogowy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 12 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Sprawdziliśmy na serwerze licencji w poniedziałek, że ostanie udane sprawdzenie licencji miało miejsce zdaje się coś tydzień wcześniej. Więc wynika stąd, że są jakieś problemy z łączem internetowym, które uniemożliwia nawiązanie połączenia z serwerem. Zaraz pójdę się dowiedzieć czegoś więcej. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 12 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu przeinstalowalem sello i po instalacji pojawil sie komunikat, ze posiadam licencje do 5 grudnia, ale sello nadal nie dziala, pojawia sie ten sam komunikat "konto nie ma ważnej licencji" Gdzie/w którym momencie pojawia się komunikat o braku ważnej licencji? Cytuj Link to postu
elte_2005 0 Napisano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu ten komunikat pojawia sie gdy prubuje cos zrobic w tym programie np. kliknac w "nowa aukcja" Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 12 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu ile kont jest dodanych w Sello właściwie? Proszę też upewnić się, że konto dla którego wykupiono licencję jest "aktywne" - w oknie zarządzania kontami i licencjami (kolumna A) Cytuj Link to postu
elte_2005 0 Napisano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Konto jest aktywne. Jest jedno konto elte_2005. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 12 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu i przy koncie tym widnieje napis iż licencja jest aktualna a przy próbie wejścia do aukcji pojawia się, że jednak nie ma licencji? A co dzieje się po wejściu w edycję konta i wciśnięciu OK. W Sello jest mechanizm, który wymaga, aby co najmniej raz na 3 dni połączyć się z serwerem licencji w celu jej weryfikacji. Jeśli pojawiają się tego typu problemy to ja bym obstawiał jednak coś nie tak z konfiguracją połączenia internetowego, jak wspomniał mac. I informacja o licencji została pobrana np 3 dni temu ale od tamtej pory nie udało się nawiązać połączenia, skutkiem czego Sello blokuje dostęp do funkcjonalności. Cytuj Link to postu
elte_2005 0 Napisano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Tak, w polu A jest zaznaczone ze jest aktywne, a po najechaniu na to pole "Konto aktywne: +". Nie da sie np. wystawic nowej aukcji bo pojawia komunikat ze nie ma waznej licencji. Po wejsciu w konto i po enterze aktualizuja sie informacje o licencjach, ale nic to nie zmienia. Tę aktulizacje robie 10 razy dziennie. Mam tylko jedno polaczenie: "Połączenie sieci bezprezwodowej", gdzie we właściwościach jest tylko jeden składnik: protokój internetowy (TCP/IP). Zapora windows wylaczona, brak innego firewalla. Mam router z ktorego biore internet bezprzewodowy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 w Nie dostałem kodu abonamentu Jeśli jest taka możliwość, żeby podłączyć się zdalnie do Państwa komputera, np poprzez VNC lub zdalny pulpit, to proszę dać znać prywatnie lub mejlowo do mnie. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.