Skocz do zawartości

Problemy z Sello po pierwszym uruchomieniu

Polecane posty

Witam

Na początku pominę problem z zapłaceniem za Sello (bo to lekko dziwne).

 

Nie jestem informatykiem i płacąc za program do obsługi sprzedaży na allegro chciałbym właśnie taki program dostać. Niestety tak nie jest.

 

Zapisanie aukcji [.....] nie powiodło się. Należy wybrać co najmniej jedną opcję transportu.

Wysyłanie odbieranie aukcji zakończone błędem.

 

To tylko nieliczne komunikaty. Choć forum jest pomocne, przeglądanie setek tematów jest czasochłonne (a czas to pieniądz). Czy jest gdzieś jakiś sensowny poradnik na temat konfiguracji sello?

 

Generalnie powinno wyglądać to tak:

1. Instaluję program

2. Wprowadzam swoje dane

3. kupuję licencję.

4. Sprzedaję na allegro.

 

Niestety wygląda to tak:

1. Instaluję program

2. Wprowadzam swoje dane

3. Wykupuję.... czekam dwa dni na odpowiedź na temat jak opłacić licencję.

4. Kupuję licencję (na szczęście jest możliwość zakupu na jeden miesiąc)

5. Sprzedaję... chyba tak, ale nie wiem, bo pojawiają się błędy, o których nie powinienem mieć zielonego pojęcia, bo w normalnie działającym programie nie powinno tego być. Siedzę już drugą godzinę na forum i szukam rozwiązań. Nic nie pomaga. Pół roku temu korzystałem z sello, jakoś to działało ale nie wszystko dobrze. Widzę, że po pół roku niewiele się zmieniło.

 

I teraz czekam co na to admini na forum.

Link to postu

W każdym programie zdarzają się błędy, a w programie komunikującym się przez internet tym bardziej - chociażby błędy w komunikacji, chwilowa niedostępność serwera.

 

Z opcjami transportu mogę powiedzieć tylko tyle, że allegro jest właśnie w trakcie wprowadzania zmian, które tego dotyczą i być może ma to odzwierciedlenie w działaniu webApi - dzięki temu Sello jest w stanie "rozmawiać" z serwisem aukcyjnym.

Link to postu

Dołącz do dyskusji