nagyc 1 Napisano 26 Marca 2009 Udostępnij Napisano 26 Marca 2009 w wymiana Dość często obsługuje wymiany towarów i tutaj oczywiście znowu są schody. Otrzymuję towar od klienta odnajduję transakcję w zakończonych i chcę zrobić wydruk. Niestety po utworzeniu kolejnej paczki do tej transakcji pojawia się błąd z komunikatem po angielsku przy próbie wydruku. Wydruk z istniejącej paczki nie jest możliwy bo w międzyczasie klient zmienił adres i jak tu mu wydrukować druczek z nowym towarem i nowym adresem??? Cytuj Link to postu
NormalnY 0 Napisano 26 Marca 2009 Udostępnij Napisano 26 Marca 2009 w wymiana Witam Ja to robie tak : - znajduje klienta ( TRANSKACJE->wszystkie->odnajduje po nicku ) - w odnalezionej transakcji przechodze do paczki i odznaczam "paczka wysłana/odebrana", automatycznie robi mi się "nowa" paczka do tej tranSakcji. - przechodze teraz z zakładki TRANSAKCJAE do PACZKI , odnajduje klienta ( po nicku ) , wchodze do paczki ( tak gdzie wbija się nr nadawczy ) wcisakam A+Z i zmieniam adres Robię tak zawsze i u mnie działa. Mam nadzieje że pomogłem Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 26 Marca 2009 Udostępnij Napisano 26 Marca 2009 w wymiana hm, nie bardzo rozumiem. Jak przychodzi zwrot, oznaczam paczkę jako zwróconą, wtedy mogę utworzyć nowa paczkę do transakcji, klikam na wydruki i normalnie mogę to obsługiwać jakbym żadnej paczki jeszcze nie miał. Jaki konkretnie pojawia się błąd? Można zrobić zrzut ekranu jeśli treści za dużo. Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 26 Marca 2009 Udostępnij Napisano 26 Marca 2009 w wymiana Wydruki jak wydruki, ale czesto do paczki wsadzamy inny towar, a co za tym idzie trzeba zrobic zwrot paragonu i wytawic nowy!!! Cytuj Link to postu
nagyc 1 Napisano 27 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2009 w wymiana hm, nie bardzo rozumiem. Jak przychodzi zwrot, oznaczam paczkę jako zwróconą, wtedy mogę utworzyć nowa paczkę do transakcji, klikam na wydruki i normalnie mogę to obsługiwać jakbym żadnej paczki jeszcze nie miał. Jaki konkretnie pojawia się błąd? Można zrobić zrzut ekranu jeśli treści za dużo. Nie jest to zwrot tylko wymiana a co za tym idzie w paczce dla danego klienta będzie już inny towar a w międzyczasie stwierdził, że chce na inny adres i jak to w prosty sposób obejść, bo opisany powyżej sposób tyczy się zwrotu a nie wymiany. Cytuj Link to postu
inkastyl 0 Napisano 30 Marca 2009 Udostępnij Napisano 30 Marca 2009 w wymiana hm, nie bardzo rozumiem. ... i jak to w prosty sposób obejść, bo opisany powyżej sposób tyczy się zwrotu a nie wymiany. może wciągnąć go na czarną listę Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.