m-haus 0 Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 w Nie działa kod abonamentu Witam dziś uruchomiłem program sello. Niestety po wprowadzeniu kodu abonamenty pokazuje się komunikat, że kod został już wykorzystany!!!! Może ktoś pomoże? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2009 w Nie działa kod abonamentu Jeśli informacja pojawiała się za drugim i kolejnym razem, znaczy że serwer przyjął kod, ale wystąpił jakiś problem przy odbieraniu licencji. Proszę napisać na sello@insert.com.pl z podaniem danych rejestracyjnych (nazwa konta, imię, nazwisko), sprawdzimy co na to serwer licencji. Proszę też napisać kiedy kod był wpisywany. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.