Skocz do zawartości

Wyślij/Odbierz - NIC nie pobiera...

Polecane posty

Witam!

Zainstalowałem Sello, podałem swój login i hasło, pobrało moje dane adresowe, kategorie zostały zsynchronizowane ale.. na tym koniec  :-\

 

Po naciśnięciu Wyślij/Odbierz program reaguje (chyba) normalnie, na dole na pasku przewijają się kolejne operacje, a w raporcie obok wszystkie zadania mają status "ok" ale ilość równą 0.

 

Przeinstalowałem Sello, wywaliłem baze swojego konta i stworzyłem ją ponownie ale problem nadal nie zniknął.

 

Jednym słowem: pomocy!  ???

 

Link to postu

Witam, jestem nowy w sello, dopiero je zianstalowalem, wykupilem licencje itp..pobiera mi kategorie z allegro i maile skonigurowane wszystkie, jednak nie pobiera mi zadnych komentarzy z allegro, mam tam ich kilka juz na swoim koncie i kilka do wystawienia, jednak interesuje mnie odpowiedz na pytanie :

Czy jesli aukcja byla zakonczona przed uruchomieniem sello(znaczy przed instalacja) to czy sello mimo to pobierze wszystkie informacje z allegro?

Czy bede mogl wystawiac zalegle komentarze poprzez sello ?

 

Jak do tej pory nie udalo mi sie tego pobrac, skonfigurowalem ustawienia i parametry pobierania zgodnie z opisem na forum i sugestiami i dalej lip.

 

Czekam na odpowiedz.

 

Pozdrawiam

 

acaro.pl

Link to postu

...jednak nie pobiera mi zadnych komentarzy z allegro, mam tam ich kilka juz na swoim koncie i kilka do wystawienia, jednak interesuje mnie odpowiedz na pytanie :

Czy jesli aukcja byla zakonczona przed uruchomieniem sello(znaczy przed instalacja) to czy sello mimo to pobierze wszystkie informacje z allegro?

komentarze pobierają się do transakcji, które są w Sello, a więc jeśli nie ma transakcji to nie będzie także komentarza,

Allegro udostępnia aukcje zakończone tylko przez pewien okres (30dni) więc jeśli aukcje są stare to mimo że będą dostępne przez WWW to Sello ich nie pobierze

 

 

Czy bede mogl wystawiac zalegle komentarze poprzez sello ?