yacenty 0 Napisano 29 Maja 2009 Udostępnij Napisano 29 Maja 2009 w Nie mogę przedłużyć licencji Witam, kiedyś dawno temu zainstalowałem wersje próbną subiekta i sello. Sello przedłużyłem o miesiąc i było OK. Wczoraj zakupiłem pełną licencje do Subiekta GT. Unowocześniłem Subiketa do wersji 1.2 i pora na przedłużenie licencji sello. Niestety nie może się połączyć ze stroną i nici z updateu. Co moge zrobić? czyżby problem był wczoraj czy to jakas grubsza sprawa z serwerem? Na firewallu nie widać aby probował się łączyć z serwerem w internecie. Co robic? Jakoś srednio mi sie uśmiecha kupowac pudełkowe sello i czekac na dostawe. Chciałbym przez weekend uporzadkować swoje sprawy w subiekcie i aukcjach tylko jak to skonfigurowac? Dzięki za pomoc Pozdrawiam Jacek Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 29 Maja 2009 Udostępnij Napisano 29 Maja 2009 w Nie mogę przedłużyć licencji Pudełko w niczym nie pomoże, jeśli Sello nie może się dobić do serwera licencji. Wszystkie licencje są trzymane na serwerze i Sello tam się o nie odpytuje. Proszę napisać na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku i zapytaniem czy licencja została przedłużona, podając imie, nazwisko i konto z allegro. W razie kłopotów z licencją należy: 1. Upewnić się że platnosci.pl zaksięgowały wpłatę, i nie jest to wina nieudanej transakcji. 2. Spróbować pobrać informacje o licencji kilkakrotnie (może być serwer obciążony). Licencje są pobierane przy uruchamianiu programu oraz po edycji danych konta w oknie zarządzania kontami i licencjami. 3. wysłać maila na sello@insert.com.pl z zapytaniem czy na naszym serwerze licencja została przedłużona czy nie (podając imie, nazwisko, nazwę konta aukcyjnego) 4. upewnić się że firewall nie blokuje Sello 5. upewnić się że na komputerze jest tlyko jedno aktywne połączenie z internetem 6. Pobrać ze stron Microsoftu i zainstalować uaktualnienie MSXML 4 7. Sprawdzić działanie Sello na innym komputerze w sieci takie mniej więcej kroki trzeba podjąć w przypadku problemów z licencją. Cytuj Link to postu
yacenty 0 Napisano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2009 w Nie mogę przedłużyć licencji nie widziałem aby NOD32 blokował sello, połączenie było z FF i IE oraz innych programów jedna Sello nie chciało sie połączyć z serwerem ani w celu rejestracji ani w celu przedłużenia licencji komputer ma tylko jedno połączenie z siecia - wifi program sproboje dzis przetestować na kompie stacjonarnym brata. dzięki za wskazówki, sprawdzę co to jest to MSXML4. Ciekawe ze kiedys Sello działało ale to chyba jakas bardzo stara wersja była, sproboję wpierw wgrac najnowsza wersje, może rozwiaże problem Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.