yacenty 0 Napisano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu Hej, podpowiedzcie mi prosze jak mógłbym uprościć sobie prace. Obecnie bazuję na Subiekcie GT, do tego mam sklep na osCommerce i jesteśmy na alledrogo.pl do alledrogo uzywam Sello - tak aby połączyć to z subiektem. jednak poki co nie potrafię zarządzać aukcjami i wszystko musimy robić ręcznie. Dodatkowo do osc probowałem kiedyś użyć tej wtyczki do subiektu - jakos zrobiło mi to bajzel w bazie danych sklepu dodając wszystkie produkty z subiekta a nie łącząc te które już były tu i tu - była kupa zabawy. oprócz tego używamy poczty i UPSa. Jest jakiś złoty srodek - tak krok po kroku aby zoptymalizować czas potrzebny do obsługi sklepu? Szlag mnie trafia jak mam wypełniać druczki pocztowe, szczegolnie pobraniowe, trafia mnie tez jak musze dokładnie szukać czy przesyłka ma byc kurierem czy poczta, czy opłacona już czy za pobraniem. czy można jakoś łatwo to wszystko spiąć do kupy i zamiast spedzac dziennie 3 godziny zrobić to w godzine? a reszte czasu poświęcić na prace koncepcyjne i zdobywanie nowych klientów? z góry dziękuję za wszelkie komentarze Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu Korzystam z identycznych rzeczy 1. Wszystkie wysylki, a co za tym idzie druki pocztowe, platnosci itp >> Sello 2. Magazyn SGT 3. UPS >> Narazie reczne kopiowanie adresow, a pozniej pomysle nad automatem 4. Sklep - to jest udreka - sprzedaz do Sello (narazie kopiowana recznie), w przyszlosci moze automat do Sello sobie zrobie. 4.1 Produkty do sklepu dodawane z reki, bo ja u siebie nie widze sposobu na zautomatyzowanie procesu, a zarazem nie narobienie totalnego smietnika w sklepie. Mam za duze roznice pomiedzy allegro, a sklepem w opisach zeby proces zautomatyzowac. Cytuj Link to postu
Almar 1 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu oprócz tego używamy poczty i UPSa. Jest jakiś złoty srodek - tak krok po kroku aby zoptymalizować czas potrzebny do obsługi sklepu? Szlag mnie trafia jak mam wypełniać druczki pocztowe, szczegolnie pobraniowe, trafia mnie tez jak musze dokładnie szukać czy przesyłka ma byc kurierem czy poczta, czy opłacona już czy za pobraniem. Jak nie wysylasz listow tylko paczki to zrezygnuj z Poczty,odpada 3/4 pracy + czas spedzony na poczcie.Zawolaj pana w krawacie z UPS i wynegocjuj cene za przesylke taka jak masz na poczcie.A jeszcze lepiej porozmawiaj z jakas inna firma ktora umozliwia wydruk listow na skladance na iglowce.Do tego konto w banku obslugiwane przez mSzmal + plugin mSzmala do Sello(odpada sprawdzanie wplat tylko kontrola czy wszystkie sie zaksiegowaly i ewentualne poprawki).I 30 transakcji zrobisz w pol godziny a nie 3 lacznie z wydrukami listow dla kuriera i wpisanymi numerami przesylek do Sello. Cytuj Link to postu
yacenty 0 Napisano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu pomyślimy i tak chyba dostałem oferte lekko na wyrost na zasadzie lekkiego szantazu w UPS - takiego w ramach negocjacji. Myslicie ze da rade zejsc do poziomu 17zł brutto za paczke pobraniowa u kurierów przy sprzedazy ok 100 paczek miesiecznie? Używacie tego narzedzia od UPS? czy jesli w nim wypełnie przesyłke to jak to pozniej wydrukować na kwitku? Konto mam w mBanku wiec chyba mszmal powinien działać - pomysle o tym w miedzyczasie - jak on sobie bedzie radził z pobraniówką z poczty i UPSem czy innym kurierem. Po co dane ze sklepu przenosisz do sello recznie? Tylko dla wydruków czy może jeszcze jest jakis inny bajer? Ja to recznie wpisuje ale bezposrednio do subiekta Jak ustawić sello aby robił druki pocztowe? jakie formularze są wtedy potrzebne? coś od poczty czy drukuje na zwykłej laserówce na zwykłym papierku? Z góry dzięki za wasze opinie Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu pomyślimy i tak chyba dostałem oferte lekko na wyrost na zasadzie lekkiego szantazu w UPS - takiego w ramach negocjacji. Myslicie ze da rade zejsc do poziomu 17zł brutto za paczke pobraniowa u kurierów przy sprzedazy ok 100 paczek miesiecznie? Używacie tego narzedzia od UPS? czy jesli w nim wypełnie przesyłke to jak to pozniej wydrukować na kwitku? Napewno da rade zejsc nizej. Ja mam podstawe 15 netto oraz 50% rabatu na dodatki czyli pobranie +3,05 oraz +2 dla osoby prywatnej (chyba nie pomylilem koncowek). Nie mam zadeklarowanej ilosci paczek. To poprostu umowa "z bomby"... sami sie zglosili i zaproponowali takie stawki. Sam placilem na allegro za paczki (chyba nawe UPSem) w okolicach 13 brutto za przedplate. Konto mam w mBanku wiec chyba mszmal powinien działać - pomysle o tym w miedzyczasie - jak on sobie bedzie radził z pobraniówką z poczty i UPSem czy innym kurierem. emSzmal powinien sobie radzic, bo z tego co pamietam po numerze nadania tez ksieguje. Po co dane ze sklepu przenosisz do sello recznie? Tylko dla wydruków czy może jeszcze jest jakis inny bajer? Ja to recznie wpisuje ale bezposrednio do subiekta Dane przenosze glownie dla wydrukow... przeciez ida z innymi paczkami, ale rowniez dla zaznaczania platnosci, ZK w subiekcie. Transkacje ze sklepu poprostu traktuje jak allegrowa i obsluguje ja z Sello. Cytuj Link to postu
yacenty 0 Napisano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu do 5kg mam 14zł, 5-30 juz 17zł, za doreczenie do osoby prywatnej - pełna stawka, za pobranie -50% numer nadania czyli to co dostaje na kwitku z poczty? mozesz jeszcze powiedziec czy masz jakas umowe z pocztą na zakres kodów nadań czy jakos magicznie wpisujesz to recznie z palca do sello? słyszałem ze niektórzy po prostu przepisują z druczka jakiego dostali na poczcie to jest jest jeden z etapów który zawsze mnie mocno irytuje - wypełnianie tych kwitków, a o koperty foliowe PP71 zawsze ciezko - zawsze marudza ze nie maja Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu do 5kg mam 14zł, 5-30 juz 17zł, za doreczenie do osoby prywatnej - pełna stawka, za pobranie -50% Mam stala stawke do 30 kg. numer nadania czyli to co dostaje na kwitku z poczty? Tak. mozesz jeszcze powiedziec czy masz jakas umowe z pocztą na zakres kodów nadań czy jakos magicznie wpisujesz to recznie z palca do sello? słyszałem ze niektórzy po prostu przepisują z druczka jakiego dostali na poczcie Listy przepisuje z druczka, paczki, pobrania, kurier - szybciutko sknaerem kodow kresowkych to jest jest jeden z etapów który zawsze mnie mocno irytuje - wypełnianie tych kwitków, a o koperty foliowe PP71 zawsze ciezko - zawsze marudza ze nie maja Wszystkie kwitki przeciez Sello drukuje. Cytuj Link to postu
yacenty 0 Napisano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu Hmm, na laserówce też wydrukuje? czy tylko igła i na druczkach pocztowych? jaki masz ten czytników kodów - jak to spięte z programem? Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu Troche logiki ... jak na laserowce chcesz drukowac na drukach samokopiujacych?? Mam iglowke i wale na druczkach z poczty, wplaty gotowkowe na laserze. Czytnik kupilem uzywany na allegro, za jakies 50 zeta z faktura. Czytnik jest na USB, podlaczam i zaczytuje kody tam gdzie jest kursor akurat ustawiony. Ot cala filozofia. Cytuj Link to postu
yacenty 0 Napisano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu pytałem o te druczki ponieważ już nie pamietam jak i gdzie ale kiedys probowałem drukować na laserówce na kartkach a4 i wkładać do tych woreczków pocztowych i panie na poczcie były strasznie oburzone jak tak można tak sie zastanawiam czy jest sens kupować drukarkę za 250-300zł dla samych druczków. za te pieniądze brat mi wypełni jakies 150-200 druczków Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu pytałem o te druczki ponieważ już nie pamietam jak i gdzie ale kiedys probowałem drukować na laserówce na kartkach a4 i wkładać do tych woreczków pocztowych i panie na poczcie były strasznie oburzone jak tak można To prawdziwa profanacja Bez puli numerow drukowanie na laserze moim zdaniem nie ma sensu, tylko po to zeby powielac ich druczek. Papier i toner tez kosztuje. tak sie zastanawiam czy jest sens kupować drukarkę za 250-300zł dla samych druczków. za te pieniądze brat mi wypełni jakies 150-200 druczków Chyba malo wysylasz. Liczac twoim sposobem, to ja juz mam kilka drukarek w kieszeni Ja oczywiscie jako "fan" allegro zanabylem rowniez uzywana drukareczke (za cale 50 zlotych), ktora sluzy mi od ponad poltora roku i troszke druczkow juz machnela. Wygoda niesamowita, a koszt prawie zerowy. Tasma kosztowala mnie chyba 11 zlotych i jeszcze jej konca nie widac. Druczki za friko z poczty... zyc nie umierac Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2009 w Optymalna platforma do e-handlu Ja mam podobnie, tylko GLS zamiast UPS i 2 sklepy na jednej bazie SGT I tak: -do synchronizacji sklepów program s2s (ze strony e-mo.pl) -do adresowania paczek "STEMPEL" -wczytuję plik txt to aplikacji GLS'u -listy bezpośrednio z Sello Etykiety do GLS'u drukuje na ich drukarce termicznej, nalepki na listy prosto z Sello, paczek pocztowych nie wysyłam (nie opłaca się najzwyklej) Cytuj Link to postu
henbed 0 Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 w Optymalna platforma do e-handlu pomyślimy i tak chyba dostałem oferte lekko na wyrost na zasadzie lekkiego szantazu w UPS - takiego w ramach negocjacji. Myslicie ze da rade zejsc do poziomu 17zł brutto za paczke pobraniowa u kurierów przy sprzedazy ok 100 paczek miesiecznie? Używacie tego narzedzia od UPS? czy jesli w nim wypełnie przesyłke to jak to pozniej wydrukować na kwitku? Napewno da rade zejsc nizej. Ja mam podstawe 15 netto oraz 50% rabatu na dodatki czyli pobranie +3,05 oraz +2 dla osoby prywatnej (chyba nie pomylilem koncowek). Nie mam zadeklarowanej ilosci paczek. Tez mam Upsa ja mam wyjsciowa 13,08 netto +4 zł za doreczenie adr pryw. i ok, 4 zł pobranie . dziwne jest ze paczka 1-2 kg jest drozsza od 2-5 kg. ile masz Cytuj Link to postu
yacenty 0 Napisano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu ktoś z was może używa qshopa? jestem ciekaw czy to rozwiazanie jest lepsze od OSC i czy da się go lepiej zintegorwac z subiektem, gdzie o nim coś można poczytać? Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 13 Października 2009 Udostępnij Napisano 13 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu ktoś z was może używa qshopa? ja tylko obczajałem wersję demo jestem ciekaw czy to rozwiazanie jest lepsze od OSC Na pewno zdecydowanie droższe, czy lepsze -ocena subiektywna i czy da się go lepiej zintegorwac z subiektem nie, da się ale tylko jeden sklep do jednego podmiotu, ja mam obecnie 3 sklepy na jednym podmiocie z róznymi poziomami cen, asortymentem itd. -zwykłe sklepy osCommerce Cytuj Link to postu
ceryl 11 Napisano 13 Października 2009 Udostępnij Napisano 13 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu Witam, Mamy 3 sklepy na oscommerce. http://www.bajkowe.com.pl http://www.bajkowe.wroclaw.pl i http://sklep.puzzle.wroclaw.pl Korzystamy z silnika oscommerce trochę poprawionego przez jedną z polskich firm i przez nas dostosowaną do niektórych naszych specyficznych potrzeb. Korzystamy z oscGT do synchronizacji produktów i zamówień z jednym ze sklepów. Działa to w miarę zadowalająco. oscGT nie umożliwia niestety współpracy z więcej niż 1 sklepem. Nie wspiera także dodatku UltraPics dla dodatkowych zdjęć (wspiera Additional Images). Jest konkurencyjny dodatek z e-mo.pl który nie ma tych wad ale zainwestowaliśmy sporą kasę w oscGT licząc na produkt jednak w miarę rozwijany, a niestety wygląda na projekt zamknięty w zakresie rozwoju, wspiera tylko zmiany subiekta Główne wady: integracja tylko z 1 sklepem, ograniczona współpraca z rozszerzeniami o dodatkowe zdjęcia. Cytuj Link to postu
yacenty 0 Napisano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu a czy któreś z wymienionych narzędzi może połączyć ofertę osc z subiektem. Chodzi mi o to ze mam np produkt S0001 w subiekcie oraz 0001 w sklepie. W subiekcie jest tylko cena i stan magazynowy. W osc jest dokładny opis i zdjęcia. Da się to jakoś sprytnie połączyć w jeden porządny produkt? Cytuj Link to postu
stanko91 0 Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu Nie wspiera także dodatku UltraPics dla dodatkowych zdjęć (wspiera Additional Images). a nie odwrotnie ? Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu s2s (e-mo.pl) umożliwia również import produktów ze sklepu do subiekta, obsługuje też kilka sklepów na jednym podmiocie SGT Cytuj Link to postu
ceryl 11 Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu Rzeczywiście - źle napisałem. Nie wspiera także dodatku Additional Images dla dodatkowych zdjęć (wspiera UltraPics) oscGT umożliwia eksport produktów do sklepu, także z opisami i zdjęciem (lub kilkoma zdjęciami przy UltraPics) Możliwy jest też import produktów ze sklepu. Jeśli subiekt nie ma produktów - ma to sens. Jeśli sklep nie ma produktów - eksport ma sens. Wiązanie istniejący produktów ze sklepu z istniejącymi w subiekcie - podobno możliwa, ale dla mnie prawdopodobna może dla kilku rodzajów produktów. Jeśli jest kilkaset albo i więcej - bardzo pracochłonne. Cytuj Link to postu
yacenty 0 Napisano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu w tej chwili mam ok 600 produktów co ciekawe opisy w allegro, sklepie i w subiekcie są różne - mam produkty które są w sklepie, mam produkty w subiekcie oraz mam produkty na allegro - bardzo często nie ma po między nimi powiązania. chciałbym to wszystko w końcu uporządkować jednak czy ma to sens? czy taka wtyczka do subiekta łącząca go z osc cokolwiek mi pomoże? Pozdrawiam YacentY Cytuj Link to postu
ceryl 11 Napisano 15 Października 2009 Udostępnij Napisano 15 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu Ma to sens jeśli własna ocena konieczności wpisania wszystkich opisów i zdjęć do Subiekta daje wynik WARTO. Potem obsługa sklepu i allegro staje się prostsza i szybsza. Cytuj Link to postu
yacenty 0 Napisano 15 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu musiałbym w końcu zrozumiec jak działają szablony sello moze wtedy by to jakos poszło Cytuj Link to postu
mac 1 Napisano 15 Października 2009 Udostępnij Napisano 15 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu -Zacznij od towaru, zrób opis , zdjecia.(jak masz Subiekta to zrób to w nim i zaznacz, ze towar jest na aukcje) -Zrób szablon opisu. -Zrób szablony (ile tam potrzebujesz). -Podepnij szablon opisu pod szablony. -Idz do towaru(w sello) , kliknij wystaw z szablonu, wybierz co trza i aukcja gotowa. To jeden ze sposobow, tak bardzo ogólnie. Cytuj Link to postu
yacenty 0 Napisano 15 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2009 w Optymalna platforma do e-handlu podstawowe pytanie czy to sie da połączyć z dość zaawansowanym szablonem jaki obecnie mam na allegro - nie mogę sobie pozwolić na to aby kasa poszła w błoto a poza tym mało skromnie powiem ze mam bardzo ładny szablon, chłopcy z firmy która mi to robiła zrobili świetną robotę Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.