sklep_olinek 0 Napisano 6 Września 2009 Udostępnij Napisano 6 Września 2009 w Instalacja zdalna a praca z Subiektem Witam, ustawiłem Sello na pracę na zdalnym serwerze (zgodnie z instrukcją z forum). Wszystko chodzi OK za wyjątkiem współpracy z Subiektem. Na serwerze Sello chodzi i synchronizuje się z Subiektem ale zdalnie się wywala na połaczeniu z Subiektem "Wystąpił Błąd (kod błędu: 80004003) Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT". Zapewne dotyczy to adresu serwera (jest podany serwer ale bez adresu IP). Próbowałem przestawić i podać nazwę serwera jak przy logowaniu do Sello ale wtedy też mi nie poszło (ten sam błąd). Pzdr Paweł ModneUbranka.pl Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 7 Września 2009 Udostępnij Napisano 7 Września 2009 w Instalacja zdalna a praca z Subiektem a Subiekt GT jest zainstalowany na zdalnym komputerze? Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 7 Września 2009 Udostępnij Napisano 7 Września 2009 w Instalacja zdalna a praca z Subiektem podać nazwę serwera jak przy logowaniu do Sello ale wtedy też mi nie poszło (ten sam błąd) czyli co tam wpisałeś? Cytuj Link to postu
sklep_olinek 0 Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 w Instalacja zdalna a praca z Subiektem opcje które próbowałem: Subiekt z bazą zainstalowany na komputerze zdalnym. Korzystam z Subiekta zarówno stacjonarnie (sklep) jak i zdalnie (z domu). Zdalny dostęp ustawiony poprzez połączenie sieciowe do serwera z bazą subiekta. Przy logowaniu do subiekta zdalnie (z domu) mam wpisany adres serwera: 192.168.0.2\INSERTGT. Otwiera mi to okno z bazami dostępnymi w "sklepie". Opcja 1 W Sello w Parametrach połączenia z Subiektem ustawiłem ten sam adres serwera: 192.168.0.2\INSERTGT. Przy próbie wybrania bazy danych Sello próbuje się łączyć ale wywala błąd InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT (0x80004003) Opcja 2 W Sello w Parametrach połączenia z Subiektem ustawiłem adres serwera tak jak go widzę na komputerze w sklepie: OLINEK-8AEB02D6\INSERTGT Wtedy pracują w "sklepie" znajduje bazy danych i synchronizuje z Subiektem. Natomiast po odpaleniu Sello zdalnie z "domu" i próbie synchronizacji z Subiektem wywala błąd: InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT (0x80004003) I to byłoby tyle. Jeżeli ma ktoś pomysł jak to rozwiązać to będę wdzięczny pawel Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 14 Września 2009 Udostępnij Napisano 14 Września 2009 w Instalacja zdalna a praca z Subiektem proszę na danym komputerze zainstalować MDAC 2.8 (ze stron Microsoftu) Cytuj Link to postu
sklep_olinek 0 Napisano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2009 w Instalacja zdalna a praca z Subiektem próbowałem zainstalować ale: 2.8 informuje że wszystkie komponenty są zainstalowane. 2.8 SP1 że jest niezgodna wersja. pawel Cytuj Link to postu
sklep_olinek 0 Napisano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2009 w Instalacja zdalna a praca z Subiektem jakiś pomysł? pawel Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 12 Października 2009 Udostępnij Napisano 12 Października 2009 w Instalacja zdalna a praca z Subiektem Czy te wszystkie komputery są w jednej sieci? Czy na wszystkich komputerach jest zainstalowany Subiekt GT? Cytuj Link to postu
sklep_olinek 0 Napisano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2009 w Instalacja zdalna a praca z Subiektem Na obu komputerach jest subiekt. W jednym jak klient w drugim jak serwer. Do "serwera" łączy się przez przez internet (po vpn). Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.