Skocz do zawartości

Sello nie pobiera maili

Polecane posty

Spam, czyli wiadomość niechciana, ale jeśli trafiają tam istotne wiadomości to myślę, że warto by widzieć co tam leci.

 

Dziś loguje się na poczte na stronie wchodze w SPAM a tam nie wiadomo dlaczego wiadomości od klientów już nie nawet FOD-y, ale i zwykłe szare maile. Wiem, że to nie jest problem sello, ponieważ sello tylko odbiera poczte i dobrze to robi, ale myślę że problem jest warty uwagi...

 

Pozdr.

Link to postu

Wiem co znaczy słowo spam. Pytanie było dokładniej mówiąc, czym jest folder spam na serwerze pocztowym. Czy jest w ogóle możliwość pobrania maili stamtąd zewnętrznym klientem.

 

W Sello proste filtry antyspamowe można sobie zrobić pisząc reguły. Ja tak filtruję reklamy ;) wrzucając określone maile do grupy spam. Potem jedno spojrzenie czy jest coś "niespamowego" i do kosza.

 

Link to postu

Nie no spoko ;)

 

U mnie na poczcie mam osobny folder SPAM, gdzie trafiają mi jakieś wiadomości czasem. Sello nie pobiera mi maili z tego folderu właśnie.

 

Nie wiem w jaki sposob i czy wogole jest on jakoś zdefiniowany, czy moze administrator poczty juz naklada jakies swoje filtry antyspamowe i byc moze nie ma mozliwosc zaciagac "smieci" z tego folderu wlasnie.

 

Powiem szczerze, że wracając do problemu tych maili to jakoś narazie ucichło a i te maile które trafiają do SPAM-u są sporadyczne, więc wystarczy tylko raz dziennie sie zalogowac na stronie i sprawdzić czy ewentualnie coś ważnego nie umknęło.

 

 

Link to postu
  • 5 tygodni później...

Witam,

 

ja mam dokładnie taki problem. Dwa konta na tym samym serwerze, ale obsługiwane przez różne domeny. Tzn.: dwie domeny podpięte do home.pl, każda ze skrzynek w parametrach połączenia używa swojej domeny. Próbowałem po SSL i bez SSL, prawidłowe porty, Sello potwierdza prawidłową konfigurację.

 

Efetk: wiadomości nie docierają wcale. Niedawno był analogiczny problem w Gestor GT. Wg. mnie kontakt z klientem jest tak krytycznym elementem oprogramowania, że ew. błędy w tym module niestety podważają zaufanie do oprogramowania.

 

Wniosek jest prosty - od dłuższego czasu jestem odcięty of komunikacji z klientem.

 

Proszę o pilne info w jaki sposób naprawić problem.

Link to postu

Dla każdego poprawką krytyczną jest to co aktualnie sprawia problem. Przygotowanie każdej poprawki do minimum kilka dni roboczych - więc zamiast pracować nad nową wersją trzeba by cały czas robić poprawki pojedynczych rzeczy - to tak z punktu widzenia infrastruktury.

 

Co innego jeśli problem dotknie większą część użytkowników - wtedy włożenie dodatkowej pracy w poprawkę jest uzasadnione ilością użytkowników.

 

W tym przypadku jednak problem jest o tyle skomplikowany, że sama poprawka niewiele wniesie na początku - problem ustąpi po pewnym czasie od jej wprowadzenia.

 

Wersja 1.6 będzie wydana jak zostaną zrobione wszystkie rzeczy do niej przewidziane. Część z nich to nowości i ciężko oszacować dokładny czas na ich realizację. Około 2 miesięcy.

Link to postu
Przygotowanie każdej poprawki do minimum kilka dni roboczych - więc zamiast pracować nad nową wersją trzeba by cały czas robić poprawki pojedynczych rzeczy - to tak z punktu widzenia infrastruktury.

Kwestie organizacji pracy programistycznej - nie są z mojego punktu widzenia istotne. Istotne jest to, że płacę za produkt:

- który odciął mnie na dłuższy czas od kontaktu z klientem.

- który jest dysfunkcjonalny

 

Co innego jeśli problem dotknie większą część użytkowników - wtedy włożenie dodatkowej pracy w poprawkę jest uzasadnione ilością użytkowników.

Zaczynam się zastanawiać czy mówimy o jakimś open source'owym projekcie czy o poważnej aplikacji wspierającej Subiekta?

 

Wersja 1.6 będzie wydana jak zostaną zrobione wszystkie rzeczy do niej przewidziane. Część z nich to nowości i ciężko oszacować dokładny czas na ich realizację. Około 2 miesięcy.

Czyli produkt był wadliwy, powodował dla mnie straty, a teraz na poprawę tego stanu rzeczy będę oczekiwał 2 miesiące. A może 4.

 

Czy zamierzają Państwo rekompensować użytkownikom ten problem? Przez czas do wydania aktualizacji Sello będzie rozwiązaniem wymagającym protez...

Link to postu
Kwestie organizacji pracy programistycznej - nie są z mojego punktu widzenia istotne.

oczywiście rozumiem, ale wolę powiedzieć jak sprawa wygląda niż mydlić oczy. Może to moja wada...

 

Zaczynam się zastanawiać czy mówimy o jakimś open source'owym projekcie czy o poważnej aplikacji wspierającej Subiekta?

Ja raczej mam na myśli ograniczone zasoby ludzkie.

 

Czyli produkt był wadliwy, powodował dla mnie straty, a teraz na poprawę tego stanu rzeczy będę oczekiwał 2 miesiące. A może 4.

Każdy program jest wadliwy, inaczej nie były by wydawane nowe wersje.

 

Ja jestem tylko programistą wiec nie podejmuję wszystkich decyzji. Mogę co najwyżej udzielić pomocy technicznej i poinformować o technicznych aspektach pracy Sello.

 

Natomiast czytając licencję programu (w zasadzie większości programów) widzę iż producent (licencjodawca) nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe działanie aplikacji oraz za ewentualne szkody spowodowane użytkowaniem programu. Każdy użytkownik instalując aplikację zgadza się z postanowieniami licencji, choć pewnie nikt ich nigdy nie czyta, a jeśli czyta to ignoruje lub godzi się na takie warunki.

 

Link to postu

Jasne, użytkownik w ramach licencji oczywiście w sensie umowny wyrzeka się wszystkiego czego tylko w relacji z producentem wyrzec się może.

 

Natomiast kwestie prawne to jedno - a budowanie marki, zaufania Klientów Sello i rynku dla własnych produktów - to drugie. Taka sytuacja może zadziałać w dwie strony:

- budować złą opinię - jest wada, usunięcie potrwa miesiące, a jeśli ktoś ma problem - niech przeczyta uważnie licencję

- budować dobrą opinię - jest wada, producent poczuwa się do odpowiedzialności rynkowej i rozwiązuje problem Klientów w krótkim czasie

 

Nie będę już męczył tematu, żeby nie obciążać bazy forum i nie odciągać Pana od zajęć pierwszoplanowych - np. usunięcie usterki...  ;-)

Link to postu

Witam,

 

u mnie jest zdefiniowane tylko jedno konto pocztowe na Gmail.

 

Jeżeli Thunderbird pobierze maile - włączona opcja pozostawiania na serwerze -  to Sello już ich nie odbiera,

jeżeli Sello pobierze mail - włączona opcja pozostawiania na serwerze - to Thunderbird już go nie odbierze.

Więc mogę odbierać wiadomości tylko w jednym programie  :'( .

Po wejściu na stronę Gmail wszystkie wiadomości są widoczne jako nieprzeczytane.

 

Mam nadzieję, że ten opis nasunie jakiś sposób rozwiązania problemu.

Link to postu
  • 2 miesiące temu...

Dla każdego poprawką krytyczną jest to co aktualnie sprawia problem. Przygotowanie każdej poprawki do minimum kilka dni roboczych - więc zamiast pracować nad nową wersją trzeba by cały czas robić poprawki pojedynczych rzeczy - to tak z punktu widzenia infrastruktury.

 

Co innego jeśli problem dotknie większą część użytkowników - wtedy włożenie dodatkowej pracy w poprawkę jest uzasadnione ilością użytkowników.

 

W tym przypadku jednak problem jest o tyle skomplikowany, że sama poprawka niewiele wniesie na początku - problem ustąpi po pewnym czasie od jej wprowadzenia.

 

Wersja 1.6 będzie wydana jak zostaną zrobione wszystkie rzeczy do niej przewidziane. Część z nich to nowości i ciężko oszacować dokładny czas na ich realizację. Około 2 miesięcy.

 

Minęło już 2 miesiące i co? ???

wszystko wszystkim, ale jak wytłumaczyć klientowi, że pracujemy na programach, które są wadliwe i nikt nie może nam pomóc? Kiedy realnie jest szansa na naprawę tej usterki? Czytając wypowiedzi, że macie ograniczone zasoby ludzkie itp myślę, że może warto byłoby podnieść cenę programu, bo dla każdej szanującej się i dużo sprzedającej firmy ważne jest, aby praca szła sprawnie, a nie kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt złotych w prawo czy w lewo za abonament SELLO. Dla mniejszych sprzedawców być może różnica w cenie programu jest istotna, dlatego może warto by się zastanowić czy dla tych sprzedawców, którzy chcą mieć dobry program i na bieżąco mieć naprawiane wszelkie usterki, a stać ich na droższy abonament wprowadzić opcję "+" z jakimś wsparciem i płacić nawet kilkadziesiąt złotych miesięcznie za wsparcie. W takiej sytuacji zawsze można liczyć na pomoc, a z droższego abonamentu można by zatrudnić odpowiednich ludzi do pracy nad usterkami.

W ten sposób zadowoleni byliby zarówno:

-mali sprzedawcy, którzy będą płacili tyle samo za abonament, a drobne usterki przy małej sprzedaży są w stanie jakoś znieść.

-duzi sprzedawcy, których stać na dużo droższy abonament w zamian za bezstresową pracę z programem

- no i chyba twórcy sello, którzy nie musieliby wysłuchiwać wiecznych skarg bądź może raczej pobożnych życzeń napraw podstawowych funkcji programu

 

Być może taka propozycja już gdzieś padła, ale może warto by to rozważyć ponownie i zacząć tworzenie programu od bardziej przemyślanej organizacji.

 

Jeśli sprawa była już poruszana prosze zignorować. Jeśli są sprzedawcy, którzy podzielają moją opinię będę wdzięczny za dopisanie się. Może to jakaś szansa... :-[

Link to postu

No niestety, minęły 3 miesiące - a Sello nadal nie jest naprawione. Jak dla mnie abonament mógłby być droższy - ale wątpię w poprawę jakości. Dzielenie na klientów ze wsparciem i bez wsparcia pełnego wydaje się nieco chybione.

 

"Za 100zł proponujemy kulejący program w wersji "radź sobie sam". A za 150zł program, który jest zgodny ze specyfikacją."

 

Uważam z przykrością, że Insert oraz ekipa Sello niestety przyjmuje złe założenia w swojej pracy. Pozostawienie tak poważnego problemu bez rozwiązania przez 3 miesiące to jak dla mnie wyraz lekceważenia klientów.

 

Pytanie jest proste: kiedy ten krytyczny błąd będzie naprawiony?

Link to postu

No niestety, minęły 3 miesiące - a Sello nadal nie jest naprawione. Jak dla mnie abonament mógłby być droższy - ale wątpię w poprawę jakości. Dzielenie na klientów ze wsparciem i bez wsparcia pełnego wydaje się nieco chybione.

 

"Za 100zł proponujemy kulejący program w wersji "radź sobie sam". A za 150zł program, który jest zgodny ze specyfikacją."

 

Uważam z przykrością, że Insert oraz ekipa Sello niestety przyjmuje złe założenia w swojej pracy. Pozostawienie tak poważnego problemu bez rozwiązania przez 3 miesiące to jak dla mnie wyraz lekceważenia klientów.

 

Pytanie jest proste: kiedy ten krytyczny błąd będzie naprawiony?

 

 

Myślałem o bardziej zauważalnej różnicy i dopłacie kilkudziesięciu złotych miesięcznie za wsparcie co w skali roku razy ilość takich klientów byłoby w stanie pokryć koszty zatrudnienia osób odpowiedzialnych za usterki. Podobne opcje oferują niektóre firmy hostingowe/ serwerowe itp. Wiadomo, kategoria całkiem inna, ale płacąc trochę więcej można spokojnie pracować bez nerwów i stresów.

 

Wracając do zapowiadanych terminów też wydaje mi się, że nie można tej sytuacji nazwać inaczej jak zwyczajne lekceważenie klientów... BRAK SŁÓW... szkoda tylko, że na moment obecny na rynku nie ma innego programu jak Sello (pomijając zabawkowy Pomocnik Aukcji i Asystent)...

Link to postu

W najbliższym czasie (ten tydzień jeśli wszystko pójdzie dobrze) zostanie udostępniona wersja 1.5.2 z poprawką pobierania maili. Jednak natura tego błędu powoduje, że trudno go powtórzyć a więc i przetestować ciężko.

 

znowu obietnica, a tydzień minął.... CO MAM MÓWIĆ ROZWŚCIECZONYM KLIENTOM? akurat ten błąd trafia na osoby, które nie przyjmują tłumaczenia jakim jest błąd programu..., może odsyłać tych klientów tutaj, na forum? PORAŻKA!!!

Link to postu

jeśli wszystko pójdzie dobrze
- widocznie nie wszystko poszło dobrze*. Wersja jest już testowana więc niebawem się pojawi.

 

* i dlatego właśnie nie lubię odpowiadać na pytania zaczynające się od "kiedy".

 

Czy na prawdę nikogo nie obchodzi ten problem? Jestem rozczarowany bardziej niż rozczarowani sa klienci, którym niestety nie moge odpowiedzieć, "nie lubię odpowiadać na pytania zaczynające się od "kiedy"" Nie zbyt dobrze świadczy to o sprzedawcy

 

 

Minął kolejny tydzień, a w sumie minęły już miesiące i nadal cisza........SMUTNE

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...