JUX_com_pl 0 Napisano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2009 w Problem ze strefą sello Już kilku klientów zgłosiło nam, że mimo zmiany adresu na Strefie sello i zatwierdzeniu go przez nas, nie jest on zmieniany. Widnieje w systemie informacja o nowym adresie, ale etykiety adresowe są drukowane na stary adres. Dlaczego tak się dzieje i jak można temu zaradzić. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 w Problem ze strefą sello Która wersja Sello? Czy można prosić o przykład takiej strony oraz historię przynależnej transakcji? Dodatkowo informację o tym, czy przy synchronizacji ze strefą pojawiają się jakieś błędy w raporcie. Cytuj Link to postu
JUX_com_pl 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 w Problem ze strefą sello Oto informacja z historii Zmieniono adres do wysyłki ze Strefy Sello, z <XXXXXX XXXXX, ULICA1 13, 05-320 Miasto, Polska> na <XXXXX XXXXXX, ULICA2 2/25, 25-456 Miasto2> W raporcie nie było żadnych błędów. Jak tylko wybiorę Druki i tam etykietę i tam na wydruku pokazuje się XXXX XXXXXX ULICA1 05-320 Miasto Administrator: Proszę nie umieszczać danych osobowych na publicznym forum Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 w Problem ze strefą sello No to sprawdź jaki adres masz w paczce bo wydruki do paczki biorą adres z paczki właśnie a nie z transakcji. Jak najpierw zrobisz paczkę do transakcji a potem ściągną się dane ze strefy i te dane zatwierdzisz w transakcji to one ci się automatycznie w paczce nie zaktualizują. Cytuj Link to postu
JUX_com_pl 0 Napisano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 w Problem ze strefą sello No to sprawdź jaki adres masz w paczce bo wydruki do paczki biorą adres z paczki właśnie a nie z transakcji. Jak najpierw zrobisz paczkę do transakcji a potem ściągną się dane ze strefy i te dane zatwierdzisz w transakcji to one ci się automatycznie w paczce nie zaktualizują. Zawsze najpierw zatwierdzam dane z sello a dopiero potem tworzę paczkę. Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 w Problem ze strefą sello Etykiety adresowe możesz utworzyć tylko z druków do paczki, adres na etykiecie to adresy w paczkach. Jeśli drukuje Ci się niewłaściwy adres to znaczy, że niewłaściwy jest w paczce, wybacz ale nie ma opcji, pozostaje tylko kwestia kiedy klient zrobił modyfikacje adresu, przed czy po utworzeniu paczki. Czasem zdarza mi się pobrać dane ze strefy nawet jak już paczka jest wysłana i wtedy po zatwierdzeniu w transakcji adres jest inny niż na paczce. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 w Problem ze strefą sello Jest jedna opcja dodatkowa, że na wydruku zamiast tagów Odbiorca_AdresLinia1 jest Klient_AdresLinia1 - wtedy zostanie wzięty adres z modułu klienci - czyli ten podstawowy pobrany z allegro. Po utworzeniu paczki edycja na strefie powinna być blokowana - ale tu warunkiem jest wykonanie synchronizacji ze strefą. Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 w Problem ze strefą sello Ale to masz na myśli, jeśli ręcznie prze edytuję wydruk naklejki adresowej a nie domyślne ustawienia wydruków? Jeśli się mylę to popraw Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 w Problem ze strefą sello tak, domyślnie jest tam, a przynajmniej powinno być Odbiorca_AdresLinia1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.