rogul83 2 Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 w Sello - Subiekt problem z wyłączeniem synchronizacji !!! Witam serdecznie Mam dość nietypowy problem, gdyż przeglądając forum w poszukiwaniu rozwiązania mojego problemu z reguły natykałem się na problem z ustawieniem synchronizacji Sello - Subiekt. Ja mam problem dokładnie odwrotny, tj. z wyłączeniem synchronizacji.. chcę aby Sello nie łączyło się z Subiektem! W tym celu w Parametrach wysyłania i odbierania wybieram Subiekt GT: nie synchronizuj automatycznie. Ponadto w parametrach połączenia z Subiektem (Zewnętrzny system sprzedaży) widnieje informacja - Status połączenia: Niepołączony. Mimo to, Sello usilnie próbuje synchronizować się z Subiektem i przy każdym wysyłaniu i odbieraniu wiadomości oraz danych z serwisu aukcyjnego (co 30 minut) w raporcie widnieje denerwujący oko błąd - Synchronizacja towarów: Błąd.. Zakończono: synchronizacja towarów InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Brak połączenia z systemem SubiektGT (0x80004003) Błąd! Wystąpił Błąd (kod błędu: 80004003) Brak połączenia z systemem SubiektGT Błąd! Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne Błąd! Brak połączenia z Systemem InsERT GT. Prawdopodobnie nie zainstalowano oprogramowania. Błąd! Rozpoczęto synchronizacja towarów Dlaczego Sello próbuje się synchronizować z Subiektem skoro ta opcja jest wyłączona? Proszę o pomoc w tej materii. Z góry dziękuję. Z poważaniem, Rafał Rogula PS. W kartotece towarów w Sello mam kilka produktów, które kiedyś synchronizowałem z Subiektem, ale w chwili obecnej nie mogę ich usunąć (są powiązane z pewnymi transakcjami), wszystkie mają wyłączoną opcję Kontroluj stany magazynowe. Nie mogę jednak odznaczyć opcji Synchronizuj cenę z systemem sprzedaży.. czemu? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 w Sello - Subiekt problem z wyłączeniem synchronizacji !!! Prawdopodobnie w transakcjach pozostały wpisy, które mówią o tym, że należy zaktualizować dokumenty. Można te błędy usunąć modyfikując bazę danych. Jest to jednak faktycznie złe, że Sello próbuje synchronizować. Czy wcześniej była ustawiona automatyczna synchronizacja z Subiektem? Cytuj Link to postu
rogul83 2 Napisano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 w Sello - Subiekt problem z wyłączeniem synchronizacji !!! Witam ponownie, Tak wcześniej była ustawiona synchronizacja z Subiektem. Wiem już jednak gdzie tkwił błąd.. jeden z towarów miał ustawioną opcję "Kontroluj stany magazynowe".. po jej odhaczeniu oraz wyczyszczeniu raportu wszystko jest już na 5! Nie mniej jednak dziękuję za pomoc. Z poważaniem, Rafał Rogula Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.