Skocz do zawartości

problem z odbiorem maili....

Polecane posty

Witam

Od jakichś trzech dni występuje problem z odbieraniem maili przez sello.

Zaznaczam że nie było nic zmieniane w ustawieniach konta ani na serwerze, po prostu nagle maile przestały dochodzić (w Outlooku są normalnie odbierane(nie kasuje wiadomości z serwera), są tez widoczne bezpośrednio na serwerze).

Sello nie wyrzuca błędu, po prostu wypisuje w raporcie "brak nowych wiadomości".

Początkowo myślałem że to wina zbyt dużej ilości maili, usunąłem 80% wiadomości i myślałem że problem ustąpił jednak nadal jest to samo. Mam wrażenie że wiadomości są odbierane wybiórczo (ale większości nie dochodzi).

Założyłem nowe konto i nadal to samo, nie ma żadnych filtrów ani reguł w sello.

 

proszę o pomoc bo to jedna z głównych funkcjonalności programu.

 

Pozdrawiam.

Link to postu

Moge liczyć na pomoc ? wsparcia telefonicznego od firmy INSERT na sello nie ma a my nie możemy pracować...

Skasowałem WSZYSTKIE WIADOMOŚCI (z serwera i z sello) nadal nie odbiera nic.

Wyłączyłem już outluka na wszelki wypadek, nadal bez zmian.

Cały czas komunikat "brak nowych wiadomości" nie mam już siły, nie wiem co jest grane.

 

 

Link to postu

tak na chwile mignęła ilość bo zwróciłem na to uwagę, napisało tyle co odebrało czyli 4, outluk odebrał 60 (w tym te 4 sztuki) odbieranie w outlooku włączyłem jako drugie w kolejności zeby wykluczyć kasowanie z serwera..

Filtrów nie ma żadnych, nie ma też reguł. Wyczyściłem skrzynkę z innych starych wiadomości, dziś sytuacja jest taka sama, cześć maili doszło cześć nie.

 

Cała sytuacja jest o tyle dziwna że to przestało działać ot tak po prostu, nic nie było zmieniane, przestawiane. Nagle przestał odbierać część wiadomości.

Link to postu

Proszę o informację z kim mam się skontaktować aby uzyskać pomoc dot naszego problemu.

Jak na razie mamy już kilka dni w których problem nie został rozwiązany.

Maile nie dochodzą i trzeba wszystko wklejać ręcznie z Outlooka.

Forum nic nie pomogło, wsparcia telefonicznego brak.

jak by nie było program nie jest za darmo i nie jest to wersja beta, wiec powinno działać.

Link to postu

tzn, znaleziony został błąd, który może powodować niepobieranie maili jeśli w Sello jest skonfigurowane więcej niż jedno konto pocztowe u tego samego dostawcy. O błędzie niepobierania z jednego konta nic mi nie wiadomo, dlatego trzeba by się temu przyjrzeć.

 

Wykluczać to nie za bardzo mam podstawy nie mając pełnego obrazu, ale raczej baza danych nie powinna być tu problemem, skoro moduł wiadomości stwierdził, że do pobrania są 4 wiadomości (a faktycznie było więcej). Może to specyfika home.pl? Czy ktoś posiadający skrzynki pocztowe u innych dostawców też zauważył takie problemy?

Link to postu

Maile na pewno pozostają na serwerze (Gmail), widać je przez stronę i na drugim komputerze przez thunderbirda, jednak te maile, które odbierze Sello nie są już odbierane przez inny program pocztowy (przez stronę widać je jako nieprzeczytane).

 

Czyli prosto:

1. Mail odczytany przez program pocztowy nie jest pobierany przez Sello

2. Mail odczytany przez Sello nie jest odczytywany przez program pocztowy

3. Mail odczytany przez program pocztowy jest pobierany na innym komputerze przez program pocztowy.

4. Wszystkie maile są pozostawione na serwerze.

Link to postu

Mam ten sam problem. Od 13 marca Sello nie pobiera maili z serwera home.pl

Wiadomości na serwerze są.

 

Komunikat w Sello:

 

Status Czas Opis zdarzenia

2010-03-19 13:13:56 Zakończono: odbieranie wiadomości

2010-03-19 13:13:56 Brak nowych wiadomości

2010-03-19 13:13:55 Pobieranie: xxxx

2010-03-19 13:13:55 Brak nowych wiadomości

2010-03-19 13:13:52 Pobieranie: xxxx

2010-03-19 13:13:52 Brak nowych wiadomości

2010-03-19 13:13:51 Pobieranie: xxxx

2010-03-19 13:13:51 Rozpoczęto odbieranie wiadomości

 

 

Thunderbird działa bez zarzutu.

Link to postu

problem tymczasowo rozwiązało założenie konta mailowego na darmowym serwerze (gazeta.pl) oraz ustawienie na serwerze ktory obsługuje naszą pocztę (home.pl) przekierowania na "gazetę".

Więc klienci w allegro widzą właściwy adres a sello odbiera pocztę ktora została przekierowana na darmowy.

Rozwiązanie tymczasowe i dość toporne ale działa bez zarzutu.

Panowie z INSERTu wymyślcie jakieś rozwiązanie bo tak przecież być nie może.

 

Pozdrawiam.

 

Link to postu
  • 10 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...