sklis 0 Napisano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2010 w Błąd synchronizacji z Subiektem Witam Pozaznaczałem kilka nowych produktów w Subiekcie do wystawiania na allegro przez sello. Mam sello 1.5.1 przedtem nie było takich Problemów. W raporcie z synchronizacji z subiektem wyskoczyło mi kilka linijek z takim tekstem: Wystąpił błąd przy dodawaniu towaru do Sello: Synchronizowanie towaru Sello: Aktualizacja towaru: Pobieranie towaru z zewnętrznego systemu: Obiekt nie jest połączony z serwerem. (0x800401FD) Towarów zaznaczonych w subiekcie niema w sello, są aktywne i widoczne jak inne. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2010 w Błąd synchronizacji z Subiektem czy test połączenia w administracja > parametry połączenia z systemem sprzedaży przechodzi pomyślnie? Cytuj Link to postu
sklis 0 Napisano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2010 w Błąd synchronizacji z Subiektem Baza jest prawidłowo podłączona. Produkty wcześniej dodane aktualizują swoje ceny, nie mogę zaznaczyć nowych produktów do sprzedaży w sello bo ich nie widać w bazie towarowej sello cały czas ten sam błąd. Przy nowej założonej bazie importuje towary tylko te które były widziane w poprzedniej bazie, w nowej bazie również nie widać produktów zaznaczonych do sprzedaży sello. Zaczynam przypuszczać że coś jest nie tak z bazą subiekta. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 w Błąd synchronizacji z Subiektem a coś jeszcze wyróżnia te nowe produkty od tych starych w kartotece Subiekta? Proszę ewentualnie wyeksportować taki towar do pliku epp i podesłać na sello@insert.com.pl Prawdopodobnie podczas synchronizacji Subiekt zostaje zamknięty z powodu jakiegoś błędu a ten błąd (0x800401FD) jest już wynikiem braku dostępu do procesu Subiekt.exe. Cytuj Link to postu
jaspb 0 Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 w Błąd synchronizacji z Subiektem dzien dobry czy moze wie jak lub co mozno zrobic jezeli sello nie chce zaciagac danych do subiekta a minowicie wyskakuje taki cos : InsERT_Driver: Nowy dokument: Aktualizacja kontrahenta z klienta Sello: Nie można odczytać danych kontrahenta. (0x80040FE8) co moge zrobic w danej sytuacji Cytuj Link to postu
sklis 0 Napisano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2010 w Błąd synchronizacji z Subiektem Witam Odzyskałem starsze bazy z subiekta i sello i poszło. Za to spieprzyła się synchronizacja zdjęć z OSCGT ale to już inna bajka. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 5 Maja 2010 Udostępnij Napisano 5 Maja 2010 w Błąd synchronizacji z Subiektem jaspb dotyczy to jednego kontrahenta czy wielu? Cytuj Link to postu
jaspb 0 Napisano 6 Maja 2010 Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 w Błąd synchronizacji z Subiektem dotyczy wielu klijentow i w dodatku tych ktorzy juz mieli jakies zakup u mnie w zeszlym roku te klijeci sa w bazie sello i subiekta Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 6 Maja 2010 Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 w Błąd synchronizacji z Subiektem Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jak się dołączę bo problem też sello>subiekt. Od jakiegoś czasu, ostatnio coraz częściej zdarzają się sytuacje, że wystawiam dokument końcowy przez sello, w subiekcie się tworzy natomiast do sello już nie zapisuje się informacja o tym, że jest utworzony i jaki ma numer. Średnio jest to problem ok 5-6 dokumentów na ok 300-350 prawidłowo zapisanych. W sumie zawsze mogę sobie "ręcznie" w bazie go dopisać, pytanie jednak z czego to może wynikać? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 7 Maja 2010 Udostępnij Napisano 7 Maja 2010 w Błąd synchronizacji z Subiektem Też chciałbym to wiedzieć... Prawdopodobnie przy tworzeniu dokumentu, a dokładniej po jego utworzeniu proces subiekt.exe zamyka się z błędem, przez co Sello nie otrzymuje informacji zwrotnej o utworzonym dokumencie. Być może w najbliższej wersji pojawi się mechanizm uodparniający Sello na taki scenariusz. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.