Skocz do zawartości

Problem z licencją

Polecane posty

Witam

 

Nie mogę korzystać ze swojego konta mimo że dokonałem opłaty za roczny abonament.Rozmawiałem dzisiaj telefonicznie z pracownikiem Insert ,mimo że jest odnotowana moja wpłata poprosił mnie o wysłanie potwierdzenia wpłaty co uczyniłem.

Poinformował mnie że o godzinie 13 powinno być ok.  niestety 13 minęła a mój status pokazuje że licencja wygasła. wczoraj wieczorem w stausie licencji była informacja o przedłużeniu do 2011 roku.

Proszę o pomoc , mam trochę pracy :) a niestety nie nic nie widzę .

Pozdrawiam Wiesław Siemaszko 

Link to postu

Jaki status licencji widnieje w oknie zarządzania kontami i licencjami?

 

Jeśli jest to brak licencji ( nie można nawiązać połączenia z serwerem...) to oznacza, że Sello od 5 dni nie połączyło się z serwerem licencji aby ją zweryfikować - co dalej może oznaczać, być może, że firewall blokuje Sello.

Link to postu

Kolejny dzień i nic cały czs ta sama informacja Status licencji wygasł[/b] nie można połączyć się z serwerem w celu spr. licencji. 

Firewalll nie blokuje , mówiłem już że przez kilkanaście godzin działało z info o przedłużeniu licencji !!!

Jak długo to jeszcze potrwa ???

Zapłaciłem z potwierdzeniem od was 3 dni temu, problem jest u was !!! nie u mnie.

Nie mogę cały dzień warować przy kompie i sprawdzać czy jest jakaś odpowiedz!!!

Link to postu

Problem nie jest u nas, gdyż status licencji wyraźnie mówi że nie można połączyć się z serwerem licencji.

 

Proszę dokładnie czytać i cytować całą treść komunikatu a nie tylko 2 pierwsze wyrazy. Jeśli status licencji to:

 

brak licencji - oznacza, że nasz serwer zwrócił taką informację. Jeśli w tym przypadku licencja była opłacona to trzeba ten problem rozwiązać indywidualnie, najlepiej mailowo pisać na sello@insert.com.pl.

 

brak licencji (nie można porozumieć się z  serwerem) - oznacza, że Sello nie mogło od 5 dni połączyć się z serwerem licencji aby sprawdzić stan licencji. Serwer licencji jeśli jest mocno obciążony lub wyłączony to raczej nie trwa to dłużej niż kilka godzin, więc w ciągu tych 5 dni na pewno uda się choć raz połączyć.

W takim przypadku problem leży gdzieś po stronie komputera na którym jest Sello. A może to być:

- firewall, najprościej przetestować wyłączając na chwilę firewalla (zarówno systemowy jak i dodatkowe oprogramowanie) uruchomić ponownie Sello i sprawdzić licencję w oknie zarządzania kontami i licencjami.

- więcej niż jedno aktywne połączenie do Internetu (np LAN + WiFi) - pozostawić włączoną tylko jedną sieć

 

Aby zdiagnozować problem można też uruchomić Sello na innym komputerze w danej sieci - wtedy będzie wiadomo czy to problem z komputerem czy siecią. Ostatecznie sprawdzić licencję uruchamiając w całkiem innej sieci - np zakładając nową bazę dla testu.

Link to postu

Przekaz słowny czy pisemny jest zawsze obarczony dwuznacznością i niepełną informacją. Stąd wyjaśniam wszystko żeby było jasne.

 

Proszę zrozumieć, jeśli Sello w statusie podaje, że nie może się połączyć z serwerem w celu sprawdzenia licencji to tak najwyraźniej jest. W sprawie licencji najlepiej pisać na sello@insert.com.pl - tam zostanie sprawdzony stan licencji na naszym serwerze dla pewności.

 

Firewall lub połączenie z internetem są to potencjalne problemy, które właśnie w przypadku gdy działało i przestało powinny być wzięte pod uwagę - nie jest to zatem żadna kombinacja z mojej strony.

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...