rogul83 2 Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 w Podwójne wystawienie aukcji Sello 1.6.0 Witam, Od dłuższego czasu miałem wrażenie, iż zdarza się, że Sello wystawia aukcje podwójnie. Do tej pory myślałem, że jest to mój błąd podczas wystawiania. Dzisiaj wystawiłem ok. 250 aukcji ręcznie z wykorzystaniem szablonów aukcji i utwierdziłem się w przekonaniu, że jest to jednak błąd Sello. Ku mojemu zdziwieniu 42 aukcje wystawiły się podwójnie, niestety cztery z opcją wyróżnienia, czyli 48zł do kosza.. Dodam, że Sello działa na dwóch komputerach w tym na jednym postawiona jest baza danych. Aukcje były wystawiane w grupach 40-50 z wykorzystaniem szablonów aukcji. Następnie każda grupę zaznaczałem jako "gotowe do wystawienia" następnie "serwisy aukcyjne >> wyślij". Po odczekaniu, aż grupa zostanie wystawiona powtarzałem te same czynności dla kolejnych grup. Co dziwne aukcje które zostały zdublowane nie mają przypisanej grupy w zakładce "auckje >> trwające", przynajmniej łatwo je znaleźć Wyczytałem na forum, że problem nie jest nowy. Czy uważacie, że podczas wystawiania aukcji najlepiej jest wyłączyć Sello na drugim komputerze? Proszę o kontakt, Rafał Cytuj Link to postu
axelhorn 21 Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 w Podwójne wystawienie aukcji Sello 1.6.0 U mnie pomagało jedynie wystawianie na raz mniejszej ilości aukcji. Ja używam planowania sello, więc ustawiałem po jednej aukcji na minutę. Wówczas sello nie dublowało. Pewnie można więcej na raz puścić, ale jaka jest masa krytyczna po której sello zaczyna dublować nie wiem. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 w Podwójne wystawienie aukcji Sello 1.6.0 Na ten problem w Sello pojawiła się już poprawka, niestety problem nadal występował. W kolejnej wersji będzie kolejna poprawka błędu, który udało się namierzyć dzięki problemom na webApi. Jeśli jest taka możliwość, proszę o włączenie logowania przed wysyłaniem kolejnych aukcji, oraz jeśli wystąpią duble o podesłanie tego loga wraz z wskazaniem które aukcje są zdublowane. Pomoże to zweryfikować, czy problem dublowania faktycznie wynika ze znalezionego niedawno błędu. Instrukcję włączania logowania można uzyskać wysyłając maila na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku. Cytuj Link to postu
rogul83 2 Napisano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2010 w Podwójne wystawienie aukcji Sello 1.6.0 Następnym razem włączę logowanie i sprawdzimy co jest nie tak. Prośbę o instrukcję włączania logowania wysłałem na podany adres mailowy. Pozdrawiam, Rafał Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.