Skocz do zawartości

szablon rozjeżdza się w firefox'ie

Polecane posty

witam,

jako że jestem tu nowa "witam wszystkich" :)

 

dopiero zaczęłam moją przygodę z sello i przygotowałam szablon w html (sama). niestety w firefox'ie się rozjeżdza i tabele nachodzą na siebie i u dołu strony pojawia się poziomy scroll.

w IE wszystko wyświetla się ok, jedynei co mi nie pasuje to to, że szablon nie jest na środku ekranu.

 

i jak juz pisze to jak pozbyc sie pionowego scrolla?? żeby wyświetlało mi jako jedna stronę allegro ...

 

jestem początkująca w pisaniu stron za pomocą html'a i nie wiem co mam nie tak, że w firefox źle mi go interpretuje. są jakieś reguły, których muszę się trzymać przy robirniu szablonu???

 

z góry dzięki za pomoc

 

link do szablonu:

http://allegro.pl/dziurkacz-ozdobny-tnacy-dziurkacze-ozdobne-tanio-i1440911712.html

 

 

 

Link to postu

Tak, musisz się sporo podszkolić jeśli mówisz o pisaniu za pomocą HTML'a a nie WYSIWYG. Ale to później procentuje.

Twój temat jest bardzo popieprzony, głównie dzięki kolejnym wersjom IE nie respektującym standardów, plus sporo naleciałości i zaszłości historycznych z tym związanych. Ja bym stawiał na to, by dobrze wyświetlało się pod FF, a dopiero wygładzał dla IE. Tym bardziej, że IE to już w Polsce dużo mniej niż połowa rynku.

 

Polecam do poduchy: http://www.kurshtml.boo.pl/

To, dlaczego coś wygląda inaczej pod IE a inaczej pod _przeglądarkami_www_ jest opisane  w dziale CSS -> Tryb Quirks o ile pamiętam.

Link to postu

ok, poczytam sobie :)

 

szablon mniej więcej naprawiłam, jedyne co to nie wiem jak naprawić to, że w IE szablon ładuje się z lewej strony a nie na środku, a w przypadku FF robi się scroll, który chce usunąć i ładuje mi na środek szablonu miniaturkę zdjęcia (w IE miniaturka jest na końcu tak jak powinno być i nie wiem dlaczego w FF wrzuca ja na środek)

 

pomóżcie ... bo mnie juz szlak trafia z tym szablonem ...