Skocz do zawartości

konfiguracja listy klientów

Polecane posty

Rozumiem, że nawet po przywróceniu konfiguracji i ponownym uruchomieniu programu lista się nie również pojawia.

 

Problem można załatwić na drodze bazodanowej, korzystając np z SQL Management Studio Express wykonać polecenie na tej bazie:

 

delete from gr__KonfiguracjaEx where cge_Section = 'KlienciLookupDlg'

 

Krótką instrukcję obsługi programu Management studio można znaleźć w mojej sygnaturce - FAQ

 

Link to postu
  • 8 miesięcy temu...

Rozwiązany

 

Problemem było ustawienie w bazie danych dla dwóch różnych adresów email klienta wartości ce_default=true

 

Oczywiście bez pomocy Bartka by się nie obeszło  ;D

 

A więcej szczegółów? Bo mam podobny problem i nie wiem jak go rozwiązać.

Na zapytanie podane przez Bartka usuwa 2 rekordy, a le za każdym razem gdy przywracam listę Sello się zamyka po naciśnięciu OK

Link to postu

Spróbuj wykonać poniższe zapytanie:

 

select * from cs__Customer where cs_Id IN (SELECT ce_CustomerId FROM cs_CustEmail WHERE ce_default = 1 GROUP BY ce_CustomerId HAVING COUNT(*) > 1)

 

Jeśli to ten sam problem (tzn. jakiś klient ma więcej niż jeden domyślny adres e-mail) to otrzymasz listę takich klientów (czy można z tym coś zrobić z Sello, czy trzeba bezpośrednio w bazie działać to nie wiem).  Jeśli natomiast wynik będzie pusty to problem leży w innym miejscu.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...