macwian 0 Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 w konfiguracja listy klientów Witam Przy tworzeniu nowej transakcji nie mam możliwości wybrania klienta z listy - dostaję komunikat 'Konfiguracja listy jest niepoprawna'. Przywrócenie domyślnych ustawień też nie rozwiązuje problemu. W menu górnym Klienci problem nie występuje. Jakieś pomysły? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 w konfiguracja listy klientów Rozumiem, że nawet po przywróceniu konfiguracji i ponownym uruchomieniu programu lista się nie również pojawia. Problem można załatwić na drodze bazodanowej, korzystając np z SQL Management Studio Express wykonać polecenie na tej bazie: delete from gr__KonfiguracjaEx where cge_Section = 'KlienciLookupDlg' Krótką instrukcję obsługi programu Management studio można znaleźć w mojej sygnaturce - FAQ Cytuj Link to postu
macwian 0 Napisano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 w konfiguracja listy klientów Niestety ale podane rozwiązanie nie naprawiło problemu, dalej jest dokładnie to samo Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 w konfiguracja listy klientów czy po wykonaniu tego polecenie pojawił się komunikat (X) row(s) affected w management studio przy czym X było wieksze od 0? Cytuj Link to postu
macwian 0 Napisano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 w konfiguracja listy klientów Tak, z bazy danych zostały usunięte 4 rekordy, dokładnie tyle samo ile wskazywało zapytanie: select * from gr__KonfiguracjaEx where cge_Section = 'KlienciLookupDlg' Cytuj Link to postu
macwian 0 Napisano 4 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 w konfiguracja listy klientów Rozwiązany Problemem było ustawienie w bazie danych dla dwóch różnych adresów email klienta wartości ce_default=true Oczywiście bez pomocy Bartka by się nie obeszło Jeszcze raz wielkie dzięki pozdrawiam Cytuj Link to postu
patrese 0 Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 w konfiguracja listy klientów Rozwiązany Problemem było ustawienie w bazie danych dla dwóch różnych adresów email klienta wartości ce_default=true Oczywiście bez pomocy Bartka by się nie obeszło A więcej szczegółów? Bo mam podobny problem i nie wiem jak go rozwiązać. Na zapytanie podane przez Bartka usuwa 2 rekordy, a le za każdym razem gdy przywracam listę Sello się zamyka po naciśnięciu OK Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2012 w konfiguracja listy klientów Spróbuj wykonać poniższe zapytanie: select * from cs__Customer where cs_Id IN (SELECT ce_CustomerId FROM cs_CustEmail WHERE ce_default = 1 GROUP BY ce_CustomerId HAVING COUNT(*) > 1) Jeśli to ten sam problem (tzn. jakiś klient ma więcej niż jeden domyślny adres e-mail) to otrzymasz listę takich klientów (czy można z tym coś zrobić z Sello, czy trzeba bezpośrednio w bazie działać to nie wiem). Jeśli natomiast wynik będzie pusty to problem leży w innym miejscu. Cytuj Link to postu
patrese 0 Napisano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2012 w konfiguracja listy klientów Wynik jest pusty. Jakieś inne pomysły? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.