Piotr Muszyński 0 Napisano 16 Marca 2021 Udostępnij Napisano 16 Marca 2021 w Lista płac - problem z dodaniem Dzień dobry; staram się uporządkować sprawy i wszystko co się da osadzić w Rachmistrzu (program posiadamy od 2015). Dawno temu dodałem pracowników jednak do tej pory wynagrodzenia były wprowadzane przez księgową "analogowo" dowodem wewnętrznym. Teraz przy etatowych pracownikach (wpisane 2 osoby jedna od 2014, druga 2016) zaktualizowałem wynagrodzenia i chciałem dodać listę płac jednak nie mogę jej zapisać ponieważ mam komunikat: "wystąpiła nieciągłość głównych list płac". Zgodnie z innym wątkiem próbowałem zmienić w konfiguracji - miesiąc pierwszej wypłaty , jednak nie mogę bo jest informacja, że istnieją już wypłaty (?). Jak to skorygować aby było poprawnie? Dzięki i pozdrowienia / PM Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 16 Marca 2021 Udostępnij Napisano 16 Marca 2021 w Lista płac - problem z dodaniem W Rachmistrzu nexo jest jeden wspólny dla wszystkich pracowników miesiąc pierwszej wypłaty - jest to moment wdrożenia programu w firmie. A potem, w kolejnych miesiącach, to już wypłaty dla wszystkich pracowników (posiadających w danym miesiącu umowę) muszą być wyliczane systematycznie. Prawdopodobnie nie wszystkie wynagrodzenia, za kolejne miesiące są naliczone. A miesiąc pierwszej wypłaty po naliczeniu choć jednej wypłaty dla jednego pracownika jest już nie do zmiany (oczywiście po skasowaniu wszystkich wynagrodzeń można zmienić ten miesiąc). Link to postu
Piotr Muszyński 0 Napisano 16 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2021 w Lista płac - problem z dodaniem Witam, żadne nie były nigdy naliczane. To co mam zrobić, żeby móc zacząć? Usunąć pracowników i dodać na nowo? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 17 Marca 2021 Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w Lista płac - problem z dodaniem 22 godziny temu, Piotr Muszyński napisał: Teraz przy etatowych pracownikach (wpisane 2 osoby jedna od 2014, druga 2016) zaktualizowałem wynagrodzenia A co to znaczy? Ja zrozumiałem, że naliczył Pan wynagrodzenia dla tych dwóch pracowników. Link to postu
Piotr Muszyński 0 Napisano 17 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w Lista płac - problem z dodaniem Sorki, nieprecyzyjnie się wyraziłem, żadna lista płac nie była nigdy tworzona, teraz jak chcę zacząć i dodać pierwszą to mam komunikat jak w załączeniu. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 17 Marca 2021 Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w Lista płac - problem z dodaniem Ten komunikat wynika z tego (najprawdopodobniej), że miesiąc pierwszej wypłaty jest ustawiony na styczeń 2016 lub wcześniejszy i od tego czasu brak jest wypłat w następnych miesiącach. Czy na pewno nie ma żadnych wynagrodzeń w styczniu 2016 lub wcześniej? Link to postu
Piotr Muszyński 0 Napisano 17 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w Lista płac - problem z dodaniem 1. miesiąc 1szej wypłaty ustawione było na Styczeń 2016 2. w 2016 znalazłem listę (pewnie testowo coś robiono) 3. skasowałem tę listę z 2016 4. mogłem zmienić miesiąc 1szej wypłaty, co też zrobiłem 5. Działa Dziękuję i pozdrawiam Link to postu
Andrzej Kubik 1 098 Napisano 17 Marca 2021 Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w Lista płac - problem z dodaniem 22 minuty temu, Piotr Muszyński napisał: w 2016 znalazłem listę To jedna z tych, których nigdy nie tworzono? 😉 Link to postu
Polecane posty