Skocz do zawartości

Przeniesienie wiadomości z zakładki Wysłane do Skrzynka Nadawcza


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez MARCIN e-kupowanie.pl,

Polecane posty

  • Rozwiązanie

Jak były wysłane to czy da się je "cofnąć" i wymazać ze skrzynek odbiorczych klientów?

 

Nowe maile można tworzyć zbiorczo na grupie transakcji/paczek, czy to nie pomogło by ogarnąć taką sytuację?

obraz.png.39d1333dc9dc419a62b5511fe32492de.png

  • Dziękuję 1
Link to postu
W dniu 27.03.2021 o 08:34, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Jak były wysłane to czy da się je "cofnąć" i wymazać ze skrzynek odbiorczych klientów?

Oczywiście, że nie o to chodzi, a jedynie o ponowną wysyłkę wiadomości z taką samą treścią. Są to maile z dokumentami zakupu i nie zostały najprawdopodobniej dostarczone z powodu błędu naszego serwera lub jednego z serwerów pośredniczących. My dostaliśmy zwrotkę, że maile nie doszły do adresata.

W dniu 27.03.2021 o 08:34, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Nowe maile można tworzyć zbiorczo na grupie transakcji/paczek, czy to nie pomogło by ogarnąć taką sytuację?

Tak, to rozwiązanie jest dobre, ale nie działało nam w pełni na stanowiskach klienckich, gdyż nie dołączało załącznika - prawdopodobnie ze względu na brak uprawnień. Przy tworzeniu wiadomości z serwera wszystko jest w porządku. Dzięki.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...