Jakub Chowaniec 1 Napisano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2021 w Domyślna forma płatności Widzę, że po aktualizacji zmieniła się zakładka z płatnościami klienta. Ale dlaczego ustawienia domyślnej formy zostały usunięte? Mieliśmy przypisane domyślne terminy płatności i po aktualizacji wszystkie ustawienia są puste. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2021 w Domyślna forma płatności Dzień dobry, problem prawdopodobnie związany jest z udziałem 0% formy płatności. W celu analizy i naprawy danych należy je udostępnić przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-515813. W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? W jakis sposób kontynuować korespondencję z firmą InsERT poprzez formularz kontaktowy? Link to postu
Polecane posty