Michał S 0 Napisano 14 Października 2016 Udostępnij Napisano 14 Października 2016 w Rezerwacja asortymentu Witam W jaki sposób mogę dostać informacje w Subiekcie na temat rezerwacji asortymentu? tzn. chciałbym wiedzieć jaki asortyment i ile jest w rezerwacji w danej chwili i na jakiego klienta? Z góry dziękuję za odpowiedź? Link to postu
Mariusz Jarowicz 1 Napisano 14 Października 2016 Udostępnij Napisano 14 Października 2016 w Rezerwacja asortymentu Na ten moment program nie posiada takiego standardowego raportu. W Sekcji "Zamówienia" proponuję ewentualnie widok "Asortyment zamówiony przez klienta", jednakże będzie to widok aktualnie zamówionych towarów (nie zarezerwowanych). W tym momencie proponuję ewentualnie stworzenie własnego zestawienia, lub kontaktu z lokalnymi serwisantami, którzy mogą wesprzeć Państwa firmę przy tworzeniu takiego raportu. Link to postu
Michał S 0 Napisano 7 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 w Rezerwacja asortymentu Rezerwacja asortymentu. W naszej firmie, często się praktykuje rezerwację asortymentu dla klienta (przypuszczam, że w każdej firmie handlowej też tak jest). Ponad połowa rezerwacji (rezerwacje na kilka dni do 1 miesiąca) nie jest realizowana, ponieważ klient zrezygnował. Obecnie musimy tworzyć Zamówinie od Klienta z rezerwacją (OK, może być i tak), tyle że nie można tych zamówień później anulować lub zmieniać ich status na np. "Odrzucone". Usuwanie nie wchodzi w grę bo ważna jest historia rezerwacji. Pytanie 1: Czy możecie stworzyć nową funkcjonalność w postaci modułu "Rezerwacje" gdzie bedzie można rezerwować asortyment magazynowy. idealnym by było, aby Rezerwacja automatycznie się anulowała po określonej dacie (Asortyment byłby ponownie dostępny na magazynie)? Pytanie 2: Ewentualnie w bliższej perspektywie, czy możecie dołożyć w modułach Zlecenia i Zamówienia status "Odrzucone" (tak aby takie Zamówinie lub Zlecenie, nie było widoczne w "Zamówieniania bieżące" i "Zamówienia zrealizowane" po zmianie właśnie tego statusu na "np. Odrzucone" czy "Rezygnacja") Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 7 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 w Rezerwacja asortymentu Ad. 1 - Rezerwacje z określeniem terminu były by naprawdę fajną funkcjonalnością. Oczywiście musiało by być ustawienie maksymalnego limitu czasu rezerwacji, a data musiała by mieć określenie co do godziny. Rezerwacja musiała by być też przypisana albo do użytkownika, albo do klienta. Link to postu
Michał S 0 Napisano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 w Rezerwacja asortymentu Dnia 14.10.2016 at 15:37, Mariusz Jarowicz napisał: W tym momencie proponuję ewentualnie stworzenie własnego zestawienia, lub kontaktu z lokalnymi serwisantami, którzy mogą wesprzeć Państwa firmę przy tworzeniu takiego raportu. Lokalny serwis pyta, jak mają stworzyć lokalny raport na rezerwacje, skoro program Subiekt Nexo nie daje takiej możliwości oznaczenia statusu Zamówienia jako "rezerwacja" ? Link to postu
Michał S 0 Napisano 27 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2018 w Rezerwacja asortymentu Dnia 14.10.2016 o 15:37, Mariusz Jarowicz napisał: W tym momencie proponuję ewentualnie stworzenie własnego zestawienia, lub kontaktu z lokalnymi serwisantami, którzy mogą wesprzeć Państwa firmę przy tworzeniu takiego raportu. Lokalny serwis pyta, jak mają stworzyć lokalny raport na rezerwacje, skoro program Subiekt Nexo nie daje takiej możliwości oznaczenia statusu Zamówienia jako "rezerwacja" ? Link to postu
Michał S 0 Napisano 27 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2018 w Rezerwacja asortymentu czy już coś wiadomo więcej w tej kwestii? Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 31 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2018 w Rezerwacja asortymentu Od wersji 16 dostępny jest raport - Rezerwacje asortymentu, aby pojawiły się w nim towary należy wybrać odpowiedni status dokumentu na zamówieniu. Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 31 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2018 w Rezerwacja asortymentu A mam taki problem - wg systemu występuje rezerwacja asortymentu, natomiast raport jej nie wykazuje. Podczas wypisywania towaru nie mogę wypisać części stanu, bo niby rezerwacja. Gdzie leży błąd? Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 31 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2018 w Rezerwacja asortymentu Proszę sprawdzić co jest widoczne w informatorze tego towaru na zakładce Zamówienia. Dodatkowo "wyciągnąć" filtr Status dokumentu i wybrać w nim wszystkie możliwe opcje z rezerwacją, a Dokumenty z okresu ustawić na Dowolny, czy tutaj coś się pokaże? Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 31 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2018 w Rezerwacja asortymentu W zakładce zamówienia jest kilka pozycji "Bez rezerwacji" oraz kilka pozycji "Zrealizowane". Zmiana filtrowania nic nie zmienia. W zakładce "Stany w magazynach" w kolumnie "Rezerwacja stanu" mam ilość, której akurat nie mogę wypisać. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2018 w Rezerwacja asortymentu Proszę ustawić w następujący sposób filtry w Informatorze na zakładce Zamówienia oraz z zestawieniu Rezerwacje asortymentu Czy takie ustawienie pokaże dokument, na którym jest zarezerwowany towar? Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2018 w Rezerwacja asortymentu Ani jedno, ani drugie nic nie zwraca. A ja nadal nie mogę wypisać 4 z 11 paczek towaru Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2018 w Rezerwacja asortymentu Niestety, aby przeanalizować Pana problem, potrzebujemy poprosić o przesłanie bazy danych do analizy. Może Pan to zrobić przez FORMULARZ KONTAKTOWY, gdzie proszę dołączyć zarchiwizowaną bazę danych w postaci linku do FTP. Przy wypełnianiu formularza kontaktowego proszę zaznaczyć opcję kontynuując korespondencję z InsERT (posiadam numer zgłoszenia) i wpisać Nr zgłoszenia: INS-886998. Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 w Rezerwacja asortymentu Problem wystąpił ponownie, z innym asortymentem. Zmieniałem statusy wszystkich zamówień, na których występuje zablokowany asortyment (podziałało poprzednio), zestawienia nic nie zwracają, a asortyment nadal "wisi" w powietrzu. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 w Rezerwacja asortymentu Proszę ponownie przesłać bazę powołując się na ten sam nr zgłoszenia. Link to postu
Polecane posty