Zdzisław Bal 87 Napisano 7 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2021 w Problem z mailami po aktualizacji W końcu przesiadłem się z 1.36 na 1.38.1 (ale jeszcze nie odpaliłem nowego synchronizatora) i jedna rzecz już mnie zmartwiła, mianowicie Sello wysłało ni stąd, ni zowąd jakieś zaległe maile do transakcji nawet zeszłorocznych, np. przypominające o dokonaniu wpłaty, itd. (mam kilka szablonów). Klienci poirytowani, a ja odpisuję, że to pomyłka. Dlaczego tak się stało? Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 87 Napisano 7 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2021 w Problem z mailami po aktualizacji No i wygląda na to, że poszło jakieś 250 ponagleń o opłacenie zamówienia. Fajnie, gdyby można było teraz zbiorczo rozesłać tym klientom jakiegoś maila z informacją o błędzie systemu, pomyłce. Niestety nie widzę takiej możliwości z poziomu zakładki WYSŁANE. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Problem z mailami po aktualizacji Pytanie, czy te maile wisiały w skrzynce nadawczej czy dopiero teraz się wygenerowały? I jakich transakcji to dotyczy. Czy były one zakończone czy może leżały w zakładce ZALEGŁE? Z poziomy maili wysłanych mailingu zrobić nie można, ale może z poziomu transakcji zaległych - jeśli to do nich zostały te maile utworzone. Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 87 Napisano 8 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Problem z mailami po aktualizacji 1 godzinę temu, Bartosz Rosa napisał: Pytanie, czy te maile wisiały w skrzynce nadawczej czy dopiero teraz się wygenerowały? I jakich transakcji to dotyczy. Czy były one zakończone czy może leżały w zakładce ZALEGŁE? Z poziomy maili wysłanych mailingu zrobić nie można, ale może z poziomu transakcji zaległych - jeśli to do nich zostały te maile utworzone. Nie wiem czy wisiały, raczej nie. Dziś skrzynka nadawcza jest pusta, a w wysłanych niestety w nocy o 1:49 poszły kolejne przypomnienia o płatnościach do randomowych transakcji z marca, maja 2021 i też zeszłorocznych. Ogólnie w ZALEGŁYCH mam 1800 transakcji. Nigdy wcześniej z tym nie było problemu. Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 87 Napisano 8 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Problem z mailami po aktualizacji W wiadomościach automatycznych ustawiłem "brak", jeśli transakcja jest zaległa. 1 godzinę temu, Bartosz Rosa napisał: Z poziomy maili wysłanych mailingu zrobić nie można, ale może z poziomu transakcji zaległych - jeśli to do nich zostały te maile utworzone. Niestety nie będzie to możliwe, bo zaległych tak jak wspomniałem mam 1800, a maili poszło obecnie jakoś 270. I to wszystko wygląda tak jakby poszło randomowo, nie połapię się w ZALEGŁYCH, żeby wysłać maila z wyjaśnieniami tylko do tych klientów, do których zostały błędnie wysłane ponaglenia o płatności. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Problem z mailami po aktualizacji 4 godziny temu, Zdzisław Bal napisał: Ogólnie w ZALEGŁYCH mam 1800 transakcji. Nigdy wcześniej z tym nie było problemu. A to są prawidłowo zaległe transakcje czy jakieś pozostałości po już obsłużonych transakcjach? Jeśli pozostałości to proponuję zacząć od uporządkowania tych zaległych. Możliwe, że na przełomie ostatnich wersji poprawiony został mechanizm wysyłania powiadomień o zaległościach, który wcześniej nie działał i teraz ruszyły wszystkie zaległe transakcje. Część z tych zaległych mogła już mieć wysłane powiadomienia wcześniej, dlatego nie poszły do wszystkich. Można skopiować listę ostatnich wysłanych wiadomości i obrobić je np w Excelu aby wyciągnąć maile tych osób do których poszły felerne maile i już jakoś z poziomu programu do obsługi poczty rozesłać wyjaśnienia dodając te maile do pola UDW. Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 87 Napisano 8 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Problem z mailami po aktualizacji 39 minut temu, Bartosz Rosa napisał: A to są prawidłowo zaległe transakcje czy jakieś pozostałości po już obsłużonych transakcjach? Jeśli pozostałości to proponuję zacząć od uporządkowania tych zaległych. Możliwe, że na przełomie ostatnich wersji poprawiony został mechanizm wysyłania powiadomień o zaległościach, który wcześniej nie działał i teraz ruszyły wszystkie zaległe transakcje. Część z tych zaległych mogła już mieć wysłane powiadomienia wcześniej, dlatego nie poszły do wszystkich. Ciężko mi stwierdzić, nie zwracałem na to uwagi, ale kojarzę, że kiedyś mechanizm wysyłania tych automatycznych powiadomień szwankował, a tak jak piszesz - po aktualizacji mogło to ruszyć. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.